Ainakin yritin…

Ainakin yritin...

Käyttäjä klub aloittanut aikaan 13.09.2024 klo 14:44 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä klub kirjoittanut 13.09.2024 klo 14:44

Tänään olin suihkussa kun siivoojat saapuivat, ehdin peseytyä ja pukeutua, ennen kuin he aloittivat työnsä, ja hoitaja jonka piti tulla auttamaan minut suihkuun saapui sitten paikalle. Menimme parvekkeelle juttelemaan, kunnes siivoojat lähtivät, sitten tulimme sisälle juttelemaan, kunnes hoitaja lähti ja minä jäin yksin odottamaan kauppakassiani.

Käyttäjä klub kirjoittanut 10.10.2024 klo 18:57

Haen asuntoa, jota en ymmärrä, miten päin huoneisto on kerrostalossa, ja missä kohtaa kerrostaloa, mutta minulla on tunne, että voisin päästä sinne asumaan, vaikka sinne hakee varmaan paljon muitakin, joita ennen pitäisi olla henkilökunta joka päättää kuka muuttaa.

Käyttäjä klub kirjoittanut 14.10.2024 klo 06:29

Tänään on maanantai taas kerran, syksy on tullut, säät ovat sen mukaisia, on 14.10.

Käyttäjä klub kirjoittanut 17.10.2024 klo 11:00

Olen saanut tarpeekseni huijareista, joille pitäisi maksaa aina korteilla joita saa ostaa kaupasta, koska väittävät olevansa pankinjohtajia, tai työssä pankissa.

Käyttäjä klub kirjoittanut 21.10.2024 klo 07:45

minulla on selkä nykyään aina kipeä aamusta. On vaikeata päästä sängystä ylös, noustessa tuntuu kaikki voimat karkaavan muualleeee, joku päivä jään vielä sänkyyn odottamaan sitä hoitajaa auttamaan minut ylös.

Käyttäjä klub kirjoittanut 23.10.2024 klo 09:05

Tänään oli taas kova selkäsärky aamulla kun olisi pitänyt nousta ylös.

Käyttäjä klub kirjoittanut 29.10.2024 klo 15:50

Olen yrittänyt soittaa terveyskeskukseen, mutta siellä on takaisin soitto järjestelmä, ja aina kun terveyskeskus soittaa takaisin puhelimeni ei toimi kunnolla, ja puhelu menee poikki. Sitä on tapahtunut jo 3 kertaa. Nyt odotan taas puhelua terveyskeskuksesta.

Käyttäjä klub kirjoittanut 31.10.2024 klo 13:50

viime perjantaina minulta hajosi keittiön lamppu (loistevalo) ja tänään tuli huoltomies vaihtamaan lamppua, mutta lamppu ei suostunut palamaan, aikansa huoltomies tutki asiaa ja antoi periksi, sano soittavansa sähkömiehen paikalle. Ei ole näkynyt sähkömiestä.

Käyttäjä klub kirjoittanut 04.11.2024 klo 10:57

Ei ole kuulunut mitään sähkömiehestä vieläkään, ajattelin että ehkä hän on saanut flunssan.

Käyttäjä klub kirjoittanut 05.11.2024 klo 18:39

Sähkömies kävi tänään, sai kaikki kuntoon. Kävin hakemassa paketin jossa oli talvisaappaani. ja diapamia apteekista. kaupasta hain leipää ja lihapiirakoita ja toisesta kaupasta geisha patukoita ja tupakkaa.

Käyttäjä klub kirjoittanut 13.11.2024 klo 16:28

Kävin avustajani kanssa kaupassa ja hakemassa paketin, tulin kotiin ja kokeilin paketissa ollutta hametta, joka osoittautui liian pieneksi, peruutin tilauksen ja minun pitää lähettää  se takaisin. Tein nakki keittoa, ja söin.

Käyttäjä klub kirjoittanut 14.11.2024 klo 10:15

Kotihoito toi aamulääkkeeni myöhässä, hoidin aamuaskareeni. länsiuudenmaan hyvinvointi alueelta tuli taas puhelu, mutta en ehtinyt vastaamaan.

Käyttäjä klub kirjoittanut 16.11.2024 klo 18:15

Minä tilasin k-ruoka verkkokaupasta ruokaa maanantaiksi. Tässä on pari päivää ensin, laitoin kuitenkin ruokarahat valmiiksi tililleni.

Käyttäjä klub kirjoittanut 17.11.2024 klo 17:13

Peruutin k-ruoka tilauksen, tilasin pizzaa.

Käyttäjä klub kirjoittanut 20.11.2024 klo 17:50

kävin kaupassa ja yritin lähettää palautuksena yhden paketin, mutta epäonnistuin. Illalla tunsin itseni kipeäksi, mittasin lämmön. oli vähän lämpöä.

Käyttäjä klub kirjoittanut 21.11.2024 klo 12:51

Hoitaja kävi mittasimme kuumeen, ei ollut kuumetta. Hoitaja oli huolissaan minun psyykkeestäni ja lupasi ottaa yhteyttä psyk.sairaanhoitajaan jos hän kiinnostuisi minusta.