Ainakin yritin…

Ainakin yritin...

Käyttäjä klub aloittanut aikaan 13.09.2024 klo 14:44 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä klub kirjoittanut 13.09.2024 klo 14:44

Tänään olin suihkussa kun siivoojat saapuivat, ehdin peseytyä ja pukeutua, ennen kuin he aloittivat työnsä, ja hoitaja jonka piti tulla auttamaan minut suihkuun saapui sitten paikalle. Menimme parvekkeelle juttelemaan, kunnes siivoojat lähtivät, sitten tulimme sisälle juttelemaan, kunnes hoitaja lähti ja minä jäin yksin odottamaan kauppakassiani.

Käyttäjä klub kirjoittanut 23.06.2025 klo 10:56

tänään säästän hermojani ja rahaa, tulevaisuutta silmällä pitäen.

Käyttäjä klub kirjoittanut 25.06.2025 klo 05:30

Taas heräsin aikaisin. Tänään menen veljeni luokse grillaamaan illalla.

Käyttäjä klub kirjoittanut 28.06.2025 klo 15:43

soitin kotihoitoon ja kotihoito järjesti minulle tarvittavan lääkkeen, mutta tuovat sen myöhemmin.

Käyttäjä klub kirjoittanut 02.07.2025 klo 07:56

Yritän ymmärtää itse itseäni, mutta on niin vaikeata hahmottaa miksi käyttäytyy sillä tavoin, kun käyttäytyy. Vielä vaikeampaa on saada mitään järjellistä selvyyttä tuntemuksistaan. Lähinnä; miksi tuntuu tältä, ja miten kauan tätä tunnetta kestää. Hyväksynkö vaiko en, nämä tunteet, ja miksi näin teen. Usein tilanne on sellainen etten voisi tunteilleni mitään, joka ei tarkoita etten ymmärrä niitä, mutta usein nämä tunteet eivät varsinaisesti kuulu minulle, vain ovat jostain syystä joiden kuiden muiden toimesta ajautuneet tilanteeseen jossa kuuluvat jolle kulle muulle koska eivät ole saman henkilön henkilökohtaisesti, joka on ne aiheuttanut.

Käyttäjä klub kirjoittanut 07.07.2025 klo 12:54

Sama aihe, milloin tuntuu miltä.

Käyttäjä klub kirjoittanut 08.07.2025 klo 15:23

järjestys vaatii sopeutumaan outoihin yhteyksiin, joita viljelee edunvalvontatoimisto, nyt kun minulla on haaveita ja suunnitelmia tulevaisuuden varalle.

Käyttäjä klub kirjoittanut 12.07.2025 klo 15:39

saa nähdä meneekö raha-asiat suunnitelmieni mukaisesti ensi viikolla.

Käyttäjä klub kirjoittanut 17.07.2025 klo 12:44

oikeastaan olen onnellinen, ja minulla on hyvä olla. kävin kylässä maanantaina ja olin tyytyvväinen kun minusta oli apua.