Aikuisella ei ystäviä
Minulla ei ole ystäviä. Olin vanhempani avecina häissä ja aloin miettimään siellä,että jos joskus menisin naimisiin ei siellä kauheasti olisi vieraita minun puoleltani. Ehkä sisarus perheineen, äiti ja isä. Ja muutama täti ja setä/eno. Yksi tuttu perheensä kanssa voisi ehkä tulla ja töistä joku. Mutta minulla ei olisi kaasoja jotka auttaisivat valmisteluissa, järjestävät porttarit yms. Olen parisuhteessa ja miehellä on kyllä ystäviä ja sukulaisia vaikka kuinka. Juhlissa olisi 95% miehen vieraita. En ole harrastuksenkaan kautta löytänyt ystäviä joita voisi nähdä harrastuksen ulkopuolella. Harmittaa sielläkin kuunnella kun toiset tekevät suunnitelmia nähdä myöhemmin. Se, että ei ole lapsia vaikuttaa jutun aiheisiin sielläkin. Kaipaisin ystäviä joiden kanssa viestitellä kuulumisia, käydä kahvilla/viinillä. Vaikka ihan vaan kävelyllä. Viettää syntymäpäiviä. Tuntuu jotenkin epätoivoiselta että aikuisella ihmiselle ei ole jäänyt ystäviä koulu ajoilta tai harrastuksista. Alkaa tuntua ettei minua ole tarkoitettu saamaan ystäviä.