Äidin kuolema ja ahdistus
Äitini kuoli viime viikolla. Välillä itkettää hirveästi ja olen hirveän ahdistunut. Surun lisäksi ahdistaa se kaikki mitä pitää tehdä – hautajaiset, perunkirjoitus, tavaroista ja asunnosta huolehtiminen. Olen ainoa lapsi niin ettei ole ketään muuta joka tämän voisi tehdä. Minulla ei ole ketään ystäviä jotka auttaisivat. Minulla on useita mielenterveysdiagnooseja ja olen autistinen ja puhelimella soittaminen ahdistaa minua hirveästi. Pelkään myös jatkuvasti että se soi koska en yleensä uskalla vastata siihen ja sitten olen ahdistunut kun en tiedä oliko se jotain tärkeää.
Minulla on riippuvuus Opamoxiin. Normaalisti sairaanhoitaja jakaa minulle lääkkeet dosettiin kaksi kertaa viikossa jotta niiden käyttömäärä pysyy kurissa. Nyt joululoman takia lääkkeet jaettiin puoleksitoista viikoksi ja eihän ne tietenkään ole riittäneet. Minun pitää ilmeisesti huomenna mennä terveyskeskukseen vinkumaan asiasta ja pelkään että minulle huudetaan siellä. Mutta kun se Opamoxi kuitenkin edes jotenkuten pitää ahdistuksen poissa. Olen yrittänyt olla ottamatta sitä ja sitten olen viillellyt itseäni kun en keksi muutakaan konstia ahdistuksen lievittämiseksi.
En oikein tiedä mitä minulla oli tässä tarkoitus kysyä. Ehkä vain toivon että joku vakuuttaisi minulle että kyllä ne käytännön asiat selviävät ja että osaan hoitaa ne.