Ahistus,epätietoisuus jne
moi, olen 20 vuotias nuori nainen, elämän pitäisi vasta olla aluillaan mutta tuntuu että kohta ei jaksa enää.. voisin laittaa pientä tekstiä tähän mitä minulle on kirjoitettu nuorena kun kävin psykiatrilla ym.. nämä tutkimukset aloitettiin 2010 mutta kävin 10 vuotiaasta asti sossuilla ( laitan tekstiin nimekseni tytön)
– 2005: peruskoulun 5 luokalla erityisopetusta on saanut
-2011: kyseessä 16 vuotias tyttö, joka tuli poliklinikallemme lääkärin lähettämänä impulsiivisuuden ja käytöshäiriöiden vuoksi. nuorella on kokeiltu concerta lääkettä mistä ei olet hyötyä. nuorella ollut koulukiusaamista,ahdistusoireilua,impulsiivisuutta myös mielialaoireilua. syntynyt helposti pienestä asti ristiriitoja vanhempien että kavereiden kanssa. Nuorelle kokeiltu myöhemmin cipralex mieliala lääkettä mutta ei ole ollut hyötyä.
vanhemmat otti yhteyttä lastensuojeluun 2010 toivoen apua ja tukea tyttären kasvatukseen, kotona tilanne oli kriisiytynyt. Vanhemmat olivat neuvottomia. Tyttö ei lähde kouluun,koulukiusaamista 1-9 luokkaan saakka.
joo tosiaan tuossa pientä tekstiä mitä olen aikoinaan saanut ja tilanne tosiaan tällä hetkellä se että mä oon ihan puhki.. olen tosiaan käynyt pienestä asti eri ihmisten kanssa juttelemassa ja eri mieliala lääkettä kokeillut mutta ei.. ei ole ollut apua. En tähän julkiseen uskalla ihan kaikkea kirjoittaa mutta olen kokenut todella paljon pahaa elämässäni, mm se koulukiusaus henkisesti että fyysisesti. Tärkeiden ihmisten kuolema kellekkä pystyin kertomaan kaiken, valehtelen ihmisille paljon ja siksi haluaisin apua itselleni.. olen aivan lopussa.