ahdistuskohtaus, en tiedä mitä teen
Tällä hetkellä tuntuu niin pahalta, että hengitys on tiheää ja kurkussa tuntuu oudolta.
Olen tosi peloissani, enkä tiedä pitäisikö minun soittaa jonnekin. En tiedä minne soittaisin, koska tuntuu, ettei minua oteta tosissani missään, eikä tämä kuitenkaan olisikaan niin iso juttu. Kukaan ystäväni ei ota minua tosissaan ja nyt alkaa itkettää.
Olen ollut koko viime kuukauden tosi ahdistunut, olen pelännyt kuolevani erääseen infektiosairauteen, sillä yhdellä kaverillani ”epäiltiin” sitä ja olen ollut hänen kanssaan tekemisissä. Hävettää tämä ahdistus koko sairaudesta, enkä kehtaa edes kertoa mitä sairautta pelkään.
Olen yrittänyt turruttaa mieltäni mm. alkoholilla. Joskus syön iltaisin Ataraxia 1-2, sattumalta minulla sattuu olemaan sitä, sillä olen saanut sitä atooppiseen ihottumaan.
Suussani on jatkuvasti sylkeä tosi paljon, enkä tiedä mistä sekin tulee ja mietin, että se on oire sairaudesta.
Nukun öisin tosi paljon ja aamulla, kun herään niin minulla on ehkä sekunnin ajan hyvä olo, kunnes taas muistan kaikki pelkoni. Olen käynyt viime viikkoina lääkäreillä eri oireiden takia, mutta en ole saanut suustani sanottua, että minua ahdistaa niin paljon, etten pysty elämään. En saa mitään tehtyä ja haluaisin vaan turruttaa mieleni kaikelta.
Kiitos jos jaksoit lukea.