Ahdistus, yli 5 vuotta jatkunut ahdistus joka repii pala palalta kappaleiksi.

Ahdistus, yli 5 vuotta jatkunut ahdistus joka repii pala palalta kappaleiksi.

Käyttäjä Moonlight7 aloittanut aikaan 07.09.2018 klo 00:38 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Moonlight7 kirjoittanut 07.09.2018 klo 00:38

En osaa sanoa mitä kautta tänne päädyin, mutta elämäni on hirveää juuri nyt.

Olen työstäni juuri sairaslomalla 7 VIIKKOA ahdituksen vuoksi. Tilanne jonka myötä olen tähän joutunut on se, että minulla oli v. 2014 aikalailla rankempi itsemurhayritys. Vietin 2 pv teholla ja päivän vuodeosastolla. Sairaalasta päästyäni palasin seuraavana päivänä normaalisti kouluun ja töihin. Olin tuolloin 22 vuotias. Sen jälkeen paahdoin aivan hemmetin väkisin eteenpäin noin 4 vuotta ja koko sen ajan kuvittelin, että kyllä minä jaksanja ei tässä mitään..

Kunnes viime aikoina aloin saamaan töissä aivan raivokkaita 5-6h kestäviä ahdistuspaniikki-kohtauksia. Kävin työkavereiden silmien välttäessä jossain piilossa itkemässä ja hermot oli töissä aivan järkyttävän kireellä. Noh, sitten menin työterveyteen lopulta 5 ihmisen suosittelemana hakemaan sairaslomaa. Sain 2vk ja tälle viikolle varattiin aika psykiatrille.. Noh, minähän olen kovin psyykenlääkevastaisen, mutta tämä kirjoitti lisää rauhoittavia ja VENLAFAXINIIA! Ja lisäksi kuukauden lisää sairaslomaa. Mä olen aivan loppu. MUTTA eikä tässä vielä kaikki. Nyt saattaa tapahtua niin, että mun 8v kestänyt avoliitto näyttää olevan loppumaisillaan… Joten niin. En pyydä mitään neuvojaa, vaan miten olette selvitynyneet vastaavissa tilanteissa…? 😑❓ Ja että kannattaako mun koko venlafaziinia edes aloittaa.. Oon täysin neuvoton ☹️