absenor 300mg

absenor 300mg

Käyttäjä timuk aloittanut aikaan 05.09.2011 klo 23:04 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä timuk kirjoittanut 05.09.2011 klo 23:04

onko täällä tämän lääkkeen käyttäjiä ois kiva kuulla auttaako lääke ja miten?

Käyttäjä timuk kirjoittanut 06.09.2011 klo 16:51

eikö kukaan käytä tätä lääkettä oho...😐
onkohan tää niiin vanha lääke jo....

Käyttäjä timuk kirjoittanut 20.09.2011 klo 21:38

olen lääkettä käyttänyt nyt noin 2vkoa...ensin 1 tab sitten vkon päästä 2tab.iltosin
Ja kyllä vetää harmaaksi elämän....en innostu enään mistään ☹️
masennus ja vielä tää mielialaa tasaava lääke joo oikein kiva yhdistelmä...
lopputulos taattu...😮

Käyttäjä Ansku1966 kirjoittanut 21.09.2011 klo 13:05

Voi ei, tosi kurjaa!!! ☹️ se ei sit oikein sovi sulle, kannattaa pyytää vaihtoa toiseen lääkkeeseen. Itse en ole koskaan syönyt tuota lääkettä, monia muita kylläkin. Kannattaa lueskella noita masennusketjuja, sieltä löytyy vertaistukea. Paljon voimia sinulle 🙂🌻

Käyttäjä timuk kirjoittanut 21.09.2011 klo 22:36

tää on jo kolmas lääke kokeilu tälle vuodelle
ei oikein kiinnostas uuden kokeilukaan....
kai se nyt saa tää olla, ollaan sit kunnolla masiksessa kun kerran ollaan masentuneita ...

Käyttäjä Ansku1966 kirjoittanut 22.09.2011 klo 15:53

timuk kirjoitti 21.9.2011 22:36

tää on jo kolmas lääke kokeilu tälle vuodelle
ei oikein kiinnostas uuden kokeilukaan....
kai se nyt saa tää olla, ollaan sit kunnolla masiksessa kun kerran ollaan masentuneita ...

ei kannata luovuttaa noin helpolla!!! Mulla on viimeset 1,5 vuotta tehty niin monta lääkemuutosta, etten enää edes muista kaikkia, välillä on tullut kamalia sivuvaikutuksia tai sitten lääke ei ole ollenkaan tehonnut. Ja vanhoista lääkkeistä luopumisesta on tullut kamalia vieroitusoireita, on vaan ollut pakko kestää. Viikonloppuna aloitan syömään Levoziniä muiden lääkkeideni lisäksi. Se on aika tuhti lääke, hieman pelottaa. Yleensähän nää mielialalääkkeet alkavat tehoamaan vasta 2-4 viikon kuluttua, varmaan tiedätkin. Ja kaikki lääkkeet eivät sovi kaikille. Voimia sinulle! 🌻🙂🌻

Käyttäjä timuk kirjoittanut 27.09.2011 klo 18:10

Kiitos Ansku 🌻🙂🌻
Oireet alkoi vain paheta hiukset lähtee , silmissä vilisee turvottaa ylämahaa ja jalkoja
menkat runsaat joita ennen ei juuri ollutkaan 🤔
yöunet meni huonoksi...masis alkoi painaa....ei mitään normi syys masista vaan ihan oikee masennus ☹️
Jätin tän iltalääkkeen pois ja otin edellistä joka minun mielstä toimi ok...ja sillä sitten nukuinkin parhaan yöni viikkoihin....
eli nyt olo vähän parani...ja silmän vilpatuskin hieman jäänyt vähemmälle.... huomenna menen hoitjan luo...saan kuulla mitä lääkäri nyt sitten on suunnitellut "mun pään menoksi" ☹️
voin toki palata tuohonkin lääkkeeseen..mutta miedommalla annoksella ehottomasti...
eihän siinä nyt ole järkeä syödä lääkettä joka tekee huonomman olon vain !!????

Lääkkeitä ja niiden variaatioita on niin paljon että niitä on mistä kokeilla...
eli olemme koekaniinina ☹️
sillai vain "rahastusta" että aina ostat lääkkeen josta et ehkä pysty syömään kuin muutaman tabletin ☹️
maalaisjärkeä perään kyllä lääkekokeiluun...että potilasta enemmän uskottaisiin...kun tulee sivuvaikutuksia..eikä vain että se menee ohi kun tarpeeksi kauan syö...
tiedä vaikka mullakin olisi pian tullut sisänen verenvuoto tuolla tms.
Ja potilas pitäs ottaa huomioon myös kokonaisuutena..koska muitakin sairauksia on...
on allergia, astma diabetes verenpaine lääkitys...mitä ne kaikki vaikuttaa sitten yhdessä...
🙄

Käyttäjä timuk kirjoittanut 10.10.2011 klo 13:46

purinpas sydäntäni terapeutille taas lääkkeestä ja siitä miten en koe tulevani kuulluksi asiassa...
annoin tulla kaikki mitä huonoa lääkkeestä mulle seuraa...
ja niin kävi että lääke lopetettiin mun kohalta!🙂👍
Vihdoinkin tulin kuulluksi 🙂👍

Äläkää jääkö kokeilemaan kovin kauaksi jos lääke tekee huonomman olon...
annan neuvoksi teille muille..avatkaa su ja kertokaa KAIKKI oireet mitä tulee...siten saa myös hoitopuoli kirjattua niitä ylös...
Ja uskovat siten jotian toista potilasta jos valittaa samaa....