Vaikea asteinen adhd diagnoosin omaava

Vaikea asteinen adhd diagnoosin omaava

Käyttäjä Mikko81 aloittanut aikaan 12.10.2014 klo 20:06 kohteessa Ryhmächattejä koskevat keskustelut
Käyttäjä Mikko81 kirjoittanut 12.10.2014 klo 20:06

Iltaa… Olen uusi täällä palstoilla,mut parempi myöhään,kun ei milloinkaan.. Eli olen aina ollut ylivilkas lapsi leima otsassa kulkenut koulu aikani.. kaikki koulut kesken.. paitsi peruskoulu.. Sain Diagnoosin virallisesti 2009 ja se oli vaikeasteinen adhd.. No Oon kaikesta huolimatta voinut taiteilla tän ogelman kanssa työ elämässä melko hyvin.. Takana on pari oy yrittäjyyttä,tuotantopäällikkö vene tehtaassa, keittöpäällikkö..yms.. Nyttemmin tukku myynti päällikkö kemian alan yrityksessä.. On avio eroa takana josta 3lasta ja uudessa suhteessa 4kk poika. Elämäni on yhtä hullunmyllyä.. Muutaman katkonkin oon käyny läpi ,ja nyt mulla ois heittää teille kysymys. Eli mulle on lääkärit määränny 20v aikana jos jonkinlaista lääkettä jotka on vienyt aina vaan tuhoon.. 2003 kokeilin concertaa eka kerran ja toisen kerran2009. Ja nyt kerta annokseni 3•54mg aamuisin ja illalla 300mg tradolan.. Eli onko kellään muulla miten korkeet vasteet.

Käyttäjä Archaotic kirjoittanut 15.10.2014 klo 18:48

Minulla todettiin vasta vuonna 2012 saamani hermoromahduksen jälkipyykissä... epäilty kyllä oli aiemminkin mutta eipä sitä oikein haluttu myöntää. Jos diagnoosi olisi tullut pari vuosikymmentä aiemmin olisin varmaan päässyt elämässäkin pidemmälle... ehkä. Vaikea sanoa.
Nykyään on kiva nippu ADHD:tä, 2-suuntaista, vakavaksi luokiteltua masennusta ja koko elämän jatkuneita vaikeita unihäiriöitä. Minulla menee vakiona Trileptal, Quetiapin, Circadin, Insomin, Concerta, Sertralin ja Medikinet. Lisänä vahva diapam tarvittaessa.
Muuten on vielä pumpun sekoiluun Cordarone, selkään ja olkapäähän Tramal Comp ja migreeniin sumatriptan sekä nenäsuihkeena että kielenalustablettina.
Elämä yhtä helkkarin nappisavottaa että pysyy jotenkuten ihmisten kirjoilla ☹️