Minulla on onggelma

Minulla on onggelma

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 15.07.2019 klo 22:08 kohteessa Puhetta
Käyttäjä kirjoittanut 15.07.2019 klo 22:08

Minulla on erikoisnuori joka tarvii paljon apua ja tukea. Voimat loppuvat kesken. Olen saanut päivät pitkät huolehtia hänestä.. ja hänellä on aika vähän kamuja. Hän saa aika paljon kohtauksia. Miksi ..?? On tämmöinen..?? -ja mitä hänelle on tapahtunut.  Hän itse epäröi kauheasti kaikkea uutta ja jännittää uusia tilanteita ja kaikkea tämmöistä.. . Hän on itse tippunut kaksi vuotiaana järveen ja ollut vedenalla. . Hänellä on siitä lähtien ollut todella huonot välit isäänsä… kun vanhemmat erosivat hän oli hyvin nuori silloin. Miten saisin hänet ymmärtämään että se ei ollut hänen syy. Ja kuinka hän voisi selvitä aivovammastaan..?? … hänen täytyy hyväksyä itse se.. tapahtuneesta on yli,,.. 23 vuotta.. saatika sitten hänen perheensä kärsii siitä kuin hänen vanhemmillaan on heikot välit toisiinsa. Kumpikaan ei edes keskustele asiasta.. perhe heillä on ihan sekaisin. …itse haluasin yrittää puuttua siihen , mutta enköhän ole tarpeeksi yrittänyt…mietin väin miten pystyisin auttamaan häntä… hän on kuitenkin hyvä ystäväni… .tähän liittyy myös kouluvaikeudet ja hyvin pitkä koulukiusaaminen… ..