Oletteko yksinäisiä?

Oletteko yksinäisiä?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 18.03.2014 klo 17:48 kohteessa Poroelämää
Käyttäjä kirjoittanut 18.03.2014 klo 17:48

Päivät tietenkin menee yksin hyvin. Hiihtelee hankilla, tekee ruokaa, lämmittää mökkiä ja pilkkoo lisää puita.
Mutta sitten illalla kait on niin väsynyt kaikista hommista, että iskee yksinäisyys.
Kohta voi onneksi mennä nukkumaan ja aamulla on taas tekemistä.

Käyttäjä Nils-Aslak kirjoittanut 20.03.2014 klo 10:55

Juuri illalla miekin olen aika pohjottoman yksinäinen ja välhiin viikonloppuisin. Pitäähän porot hoitaa silloinkin mutta kun lukee netissä kuinka muut nuoret menee kaljoille eikä itsellä ole ketään.
Mie olen kai syrjäytymässä koko yhteiskunnasta. En jaksa hakea kouluun, kun aina pitää ukkoakin aatella.

Käyttäjä kirjoittanut 20.03.2014 klo 14:39

Unohda se ukko ja ala elää omaa elämääsi. Menisit vaan kouluun.

Kai sitä tulee tehtyä niin pitkiä työpäiviä, kun on taas valoisaa. Eikä malta levätä ja sitten illat vaan itkee yksikseen.
Taas alkaa kesäkin kohta ja yöttömät yöt enkä osaa nukkua yhtään ja vasta mie väsähdän sitten.
Vaikka onhan mulla aviomies mutta se kuljailee työmatkoillaan ja se vasta onkin hullu tekee töitä just nyt.

Käyttäjä samposampo kirjoittanut 25.03.2014 klo 14:42

Välillä kyllä, mutta enimmäkseen tyytyvväinen, kun saa olla yksin ja tehdä mitä itteä huvittaa. Siis tietyissä rajoissa. En pidä, että muut määrää ja vahtii tekemisiä.

Käyttäjä kirjoittanut 26.03.2014 klo 14:45

Se onkin hyvä ettei kukaan määrää. Mutta olisi mukava jonkun kanssa keskustella jostain ajankohtaisista asioista esim. Koirat kyllä kuuntelee mutta ovat aina samaa mieltä ja yksin ei viitti kinastella.

Pelottaako teitä, kun Venäjä on lisäämässä joukkoja Sallan rajalle, oliko se Alakurtti.
Minua ei pelota eikä sallalaisia, kun kuuntelin Lapin radiota.

Käyttäjä sunna86 kirjoittanut 26.03.2014 klo 16:12

Venäläiset ei pelota, he tuovat paljon rahaa Lappiin ja aina heidän kanssaan on jutut sujuneet.

Oon yksinäinen enkä siitä nauti mutta en jaksa mennä porukoihin vaan luuhailen yksinäni.