Pienirintainen ja huono itsetunto

Pienirintainen ja huono itsetunto

Käyttäjä Eksynyt Nainen aloittanut aikaan 09.05.2013 klo 10:46 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Eksynyt Nainen kirjoittanut 09.05.2013 klo 10:46

Olen kirjoittanut tänne joskus aiemmin ja käynyt lukemassa muiden murheita. Huomioni kiinnittyi ”Huono itsetunto ja mustasukkaisuus” otsikkon teksteihin. Huonoon itsetuntoon saattaa olla monia syitä ja halusin aloittaa tänne keskustelun pienirintaisuudesta. Olen tuntenut itseni aina epävarmaksi pienien rintojeni koon vuoksi. Vaikka miehiä ja mukavia tarjokkaita on ollut, niin olen aina kääntänyt ajatuksen sellaiseksi, että mies on tyytynyt muhun. Tämä aiheutti nuorempana tarvetta tehdä toinen mustasukkaiseksi hakemalla huomiota toisilta. En vain tajunnut, että sillä saattaa oikeasti loukata pahastikin toista vaikka itselle se oli ”leikkiä”. Aikuistuin ja reilusti päälle parikymppisenä ajattelin olevani täysin sinut vartaloni ja itseni kanssa. Sitten tapasin nyksän. Olin aivan rakastunut mutta tällä kertaa myös mustis. Se on kauhea tunne ja aiheutti mussa tarpeen tarkkailla hänen touhujaan. Huomasin hänen katsoneen kaikesta mahdollisesta mediasta ”siihen tarkoitukseen” isorintaisia naisia. Sitten iski kiukku ja riittämättömyyden tunne ja vanha tunne siitä, että minuun on tyydytty muuttui todeksi. Ainakin mun mielessä.

Kaksi pientä rintaani ovat luotu tällaisiksi, ne ei muuksi muutu – olen leikkauksia vastaan, sillä niin tekemällä vain vahvistaisin käsitystä siitä, että pienet on rumat.

Tunnen elämäni raskaaksi. Nykyään keinotekoisuutta ja kurveja tuputetaan kaikkialla, televisiostakaan ei tunnu tulevan kuin ruokaohjelmia ja viidakon tähtösiä 😉

Olen vihainen itselleni, että olen näin pinnallinen enkä onnellinen siitä, että rintani ovat terveet. Tuntuu vain, että ympäristömme tuo entistä enemmän kurvien seksikkyyttä esille. Tilannetta ei helpota se, että tiedän nyt poikaystäväni tykkäävän myös isoista rinnoista. Hänen kaverinsakin puhuvat aina tämän tästä naisten isoista rinnoista. Kävimme porukalla leffassa jossa pääosassa on pienirintainen nainen. Eräs tyypeistä taisi miettiä kuka näyttelijä on ja toinen tokaisi, että mitä väliä, kun ei sitä kukaan katso. Ja tämä kaikki tapahtuu mun läsnäollessa. Ja nyt siis puhutaan oikeasti aikuisista miehistä.

Miten tällaisessa ympäristössä voi koskaan oppia hyväksymään itseään tai edes nauttimaan vartalostaan?

Hulluinta tässä kaikessa on se, että pari isorintaista naiskaveriani tuntevat itsensä jotenkin tosi epävarmoiksi seurassani. Se on ilmennyt ihan kateellisuutena ja myös ”kuinka paljon saan huomiota” ja ”hitsi, kun on miehet on aina kimpussa, mutta tätä se on, kun on kaunis. Kyllä säkin varmaan tiedät, oothan säkin ihan nätti” -jutuilla.

Ei ole helppoa tämä naisen elämä!

Onko muita kohtalon tovereita? Tai miehiä jotka vois avartaa koko tissiasiaa?

Käyttäjä helemi kirjoittanut 10.05.2013 klo 16:10

Ole onnellinen pienistä rinnoistasi.
Rinnat on lapsia varten, ei miehiä varten.
Uskotko, jos sanon että isorintaisellakin voi olla huono itsetunto ja syynä on ne rinnat ja silloin niistä on jo todellistakin haittaa, niska- ja hartiakivut.
Ei kannata alkaa muuttamaan itseään, jos mies tuijottaa vain rintoja, hänen arvomaailmansa kaipaa parannusta, ei sinun rintasi.

Käyttäjä kirjoittanut 10.05.2013 klo 20:05

Ketäs varten ne rinnat on, jos ei ole lapsia eikä niitä varmaan koskaan tule?
Kyllä mie ajattelen, että näin eläessä ruumiini kaikkine osineen on vaan minun.

Käyttäjä helemi kirjoittanut 12.05.2013 klo 08:26

😉 sinunhan ne on.
Mutta ,kuten vanha vitsikin sanoo, varulta ne on nännit nunnallakin.

Käyttäjä Desper kirjoittanut 17.05.2013 klo 10:40

Tosiaan voi olla vaikea säilyttää itsetuntonsa, kun seksuaaliset ja ulkonäköön kohdistuvat solvaukset ovat yleinen julkinen huvi. Huonosti käyttäytyviä ja epäempaattisia ihmisiä riittää tässä maailmassa, ei mahda mitään. Juttu taitaa olla niin, että nuo miehet rehvastelevat huonon itsetuntonsa peittelemiseksi, halutaan näyttää, että ollaan koviksia - sanan varsinaisessa merkityksessä - eikä suinkaan pehmoja. Samanlaiseen törkeään käytökseen syyllistyvät muuten myös naiset. Kyllä tyttöporukoissakin pilaillaan miesten varustusten kustannuksella.

Juttuhan on niin, että pienet rinnat ovat yhtä hyvät, kauniit ja toimivat kuin isot, toimivammatkin, sillä tutkimuksissa on todettu, että pienet ovat tuntoherkemmät. Niiilä pystyy siis tekemään samaa ja niistä nauttimaan yhtä paljon ja enemmänkin. Ovathan miestenkin rinnat tuntoherkät ja kiihottuvat, vaikka yleensä ovat huomattavasti pienemmät. Sama kuin kaikessa: pitäisi vain opetella hyväksymään itsensä ja nauttimaan itsestään. Perehdy omien rintojesi nautittavuuteen! Jos miesparka ei ymmärrä juttua, voisiko hänelle järjestää pikku kurssin rintojesi kauneudesta ja toimivuudesta? Perehtykää niihin yhdessä ja kokeilkaa käytännössä, miten hyvät ja toimivat ne ovat!

Käyttäjä timppa313 kirjoittanut 20.05.2013 klo 16:57

Ei sillä tissien koolla oo meille miehille mitään väliä 😉 A-kuppikin täyttyy toppauksilla 🙂👍

Käyttäjä Desper kirjoittanut 20.05.2013 klo 21:38

timppa313 kirjoitti 20.5.2013 16:57
Ei sillä tissien koolla oo meille miehille mitään väliä 😉 A-kuppikin täyttyy toppauksilla 🙂👍

Miks pitäis olla toppaukset jos koolla ei ole väliä? 😐

Käyttäjä timppa313 kirjoittanut 21.05.2013 klo 17:57

Desper kirjoitti 20.5.2013 21:38

timppa313 kirjoitti 20.5.2013 16:57
Ei sillä tissien koolla oo meille miehille mitään väliä 😉 A-kuppikin täyttyy toppauksilla 🙂👍

Miks pitäis olla toppaukset jos koolla ei ole väliä? 😐

Tuo oli minun ilmeisesti huonoa huumoria. Mikä on syysi ironiaan/sarkasmiin? Loukkasinko sinua? Jos loukkasin, olen aidosti pahoillani.🤔

Käyttäjä Desper kirjoittanut 22.05.2013 klo 16:04

timppa313 kirjoitti 21.5.2013 17:57

Desper kirjoitti 20.5.2013 21:38

timppa313 kirjoitti 20.5.2013 16:57
Ei sillä tissien koolla oo meille miehille mitään väliä 😉 A-kuppikin täyttyy toppauksilla 🙂👍

Miks pitäis olla toppaukset jos koolla ei ole väliä? 😐

Tuo oli minun ilmeisesti huonoa huumoria. Mikä on syysi ironiaan/sarkasmiin? Loukkasinko sinua? Jos loukkasin, olen aidosti pahoillani.🤔

Et loukannut eikä ollut ironiaa/sarkasmia. Ihmettelin vain ristiriitaa. 🙂

Käyttäjä LonelyWolf kirjoittanut 24.05.2013 klo 02:14

Tuonhan voi kääntää niinkin, että isorintainen tuntee helposti kelpaavansa vain niiden rintojensa takia. Ja monesta isorintaisesta voi saatu huomio tuntua kiusalliselta ja se tulee aina niiltä vääriltä miehiltä, joita ei kiinnosta kuka on se ihminen rintojen takana.

Luulenpa, että aika monella on joku itsetuntoa alentava ominaisuus, joka itsessä häiritsee. Tosin usein tuntuu olevan myös niin, että jos ei olisi jotain määrättyä ja yleisesti hyväksyttävää standardia, johon ihmisen pitäisi mahtua ja johon itseään joutuu vertaamaan, niin mitään ongelmaa ei olisi. Jos ympäristö ei koko ajan viestittäisi, että tuossa kohtaa sinussa on vikaa, niin sitä kohtaa ei itse pitäisi minään vikana.

Jos joku aikuinen mies tölväisee jotain niin tyhmää kuin kerroit, niin tämä henkilö on kyllä itse niin urpo ettei hänen kommentillaan ole yhtään mitään arvoa.