Petetyn tuska

Petetyn tuska

Käyttäjä Rita2 aloittanut aikaan 11.08.2016 klo 18:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Rita2 kirjoittanut 11.08.2016 klo 18:16

En edes tiedä miten tämän voisin kirjoittaa. Pari vviikkoa sitten löysin mieheltäni laskusta viacraa ja järkytyin ja pyysin sellostusta mitä tämä on. Hän ei ollut mukamas uskaltanut kertoa et oli ne minua varten hankkinut kun olen häntä torjunut haluton seksiin. MItse olen ollut tyyväinen en edes jaksa ikä verottaa ja olen ollut viimeisen vuoden tosi ahdistunut et juossut lääkärissä ja tutkittu pumpusta lähtien. No mä uskoin en tiedä totuutta mut hänellä on ollut pientä ongelmaa tällä saralla. No viikko oli tosi onnellista tai mun mielstä koko heinäkuu kun on saanut levätä ja käytiin pienellä lomalla ja tunsin miten toto miestä rakastan ja samoin hän kertoi monta kertaa mut sitten kaikki muuttui.Viikko sitten makoilin sängyssä ja yöpöydällä oli mieheni herätyskellona pitämä kännykkä aloin sellailla sitä ja huomasin siinä oleva prepaid liittymä ja tekstiviestejä katsoessa koin elämäni järkytyksen eli sieltä löytyi aikoja maksullisiin naisiin ja osoitteet johon oli mentävä. Koin niin suuren järkytyksen että en voinut liikkua ensin ja painelin mieheni eteen ja kysyin mitä nämä ovat ja hänen ilmeensä muistan ikuisesti ja tunnusti lopulta. Kaikkea en edes muista mitä tapahtui mut tuli käsirysy kun hän kännykän multa sai. Mustelmat muistona. Seuraavan päivän oksensin vessassa ja tuntui et hengitys loppuu ja kuolen. Viikonlopun aikana puhuttiin ja sanoo katuvansa syvästi ja miksi näin tapahtui on minun syy kun olen häntä torjunut ja teen kaiken väkisin. Puhuttiin ja puhutiin ja puhuttiin ja välillä itkettiin…elin pelkällä vedellä ja onneksi oli tupakkaa ja tuska oli niin kova etten voi sitä kuvailla. Heti kun u mistin silmät niin näin silmissäni mitä hän on tehnyt ja kene kä kanssa. Olin joidenkin kavereiden kanssa yhteydessä ja vanhemman tyttäreni ja he olivat vähän niinkuin sitä mieltä että sehän on vaan maksullista olisihan hän voinut aloittaa suhteen. Maanantaina lähdin lääkäriin tai en omin voimin päässyt vaan pakotin hänen viemään sinne. Lääkäri oli tosi hyvä ja sain unilääkkeitä ja määräsi myös ahdistukseen aloitettavan lääkityksen. En ole voinut syödä niitä kun sain ekasta pilleristä niin järkyttävän olon et kaikki näkyi kahtena. Olen tilannut pariterapiaan ajan mut se ei hänelle käy ajallisesti töiden takia….en tiedä pitääkö mun mennä yksin….tämä tuska kalvaa…onko ketään kohtalotoveria. Pelottaa taas tuleva yö.

Käyttäjä Aurinko67 kirjoittanut 11.08.2016 klo 22:14

Hei Rita! Voih..oli pakko kirjoittaa sinulle vaikka itsellänikin on täsmälleen sama kriisi meneillä. Voi, miten pahoillani ja surullinen olen sinun puolesta. Se on niin järkyttävää että sitä ei voi sanoin kuvata. Maailma sumenee ja tuntuu että elämä loppuu.

Muistan kun itse sain selville että mies käy maksullisia naisissa..olimme ulkomailla ja oli yö kun näin hänen puhelimesta naisten viestit, joissa oli sovittu aika ja paikka Ym kuvottavaa.. olin vähällä kuolla...ajatteli, että tämä on elämäni loppu. Katsoin nukkuvaa miestäni ja ajattelin, että kuka hirviö tuo ihminen oikein on!!!

Hyppään tuosta ajasta suoraan tähän hetkeen, valitettavasti olemme edelleen yhdessä ja edelleen mies pettää. Kirjoitin jotakin tilanteestani "pettäjän mietteitä" kirjoituksen alle, voit käydä lukemassa niitä sieltä.

Mutta tiedän täsmälleen mikä shokki ja järkytys sinulla on juuri nyt!! Et ole asian kanssa yksin..kirjoitan sinulle heti lisää kun vain jaksan..

Toivon, että selviät tulevasta yöstä, shokki kestää varmasti vielä pitkään..
halauksin Aurinko