Paha olo ja epäilys

Paha olo ja epäilys

Käyttäjä JasonS aloittanut aikaan 26.12.2017 klo 10:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä JasonS kirjoittanut 26.12.2017 klo 10:08

Meillä vaimon kanssa on seksielämä muuttunut vuosien aikan erittäin epäsäännölliseksi ja se itseäni vaivaa suuresti. Itse tunne vaimoani kohtaa suurta halua ja toivoisin seksielämältä jonkinlaista säännöllisyyttä ja tietysti halua toiselta osapuolelta. Ollann molemmat todettu että kiire vie mahdollisuuksia ja haluja pois. Mutta vaimon kohdalla olen hyväksynyt hänen elämän muutokset, kuten opiskelemaan lähtemiset ja rahoittumisen hetkeksi työelämästä. Mutta tämä ei tuonut kipinää yhtään elämään lisää hänen ”väsyneisyys” vaan jatkuu. Itsellä usko menee koska en koe olevani vaimoni mielestä enää hänen halujensa kohde, vaan kaikki mahdollinen seksi on sitä että olisin hetken tyytväinen. Sitä en missään nimessä halua, vaan toivoisin sen olevan yhteistä.

Voimat asiassa alkaa olla loppu ja muutaman vuoden takainen mörkö aina meinaa hiipiä mieleen.

Parivuotta sitten vaimoni halusi lopettaa e-pillereiden käytön, syynä oli että vie halut. Joten aloimme käyttämään kondomeja. Ei se määrä lisääntynty. Mutta tarinaan eli meillä oli seksin suhteen aika kuiva kausi meneillään ja olin jotenkin hyväksynyt asian. Yhtenä päivänä etsin vaimon laukusta yhteistä polttoaine korttia ja aikani pengottua katsoin vielä pienestä meikkilaukusta, mitä löysinkään kondomipaketin. Oikein kylmästi vatsasta otti siinä vaiheessa, mitä helvettiä. Aikani mietittyä että mitä se voisi tarkoittaa. Parin päivän päästä ajeltiin kahdestaa kauppaan ja sanoin vaimolle ”pitäisikö ostaa kondomeja että ne on loppu kaikki” vaimo vastasi ” ilman muuta ostetaan vaan ne on tosiaan loppu” Ja taas otti vatsan pohjasta. No minäpä kysyin että miksi minä löysin vahingossa työlaukustasi kondomipaketin, johon tuli hetken mietinnän jälkeen vastaus että oli ostannut juuri sen takia että ne oli loppunut, ja laittaa ne heti kotona yöpöydän laatikkoon. Menin sitten kysymään ketä varten ne on ja siihen tuli kiukkunen vastaus että missä välissä hän muiden miesten kanssa olisi. Vastasin vain en minä sitä voi tietää.

No meni pari kuukautta ja taisin tehdä ehkä 1-2 kertaa seksiä, yhden kerrän ilman kondomia keskeytettynä. Yhtenä aamuna löysin vaimon olohuoneesta itkemästä ja hetken kyseltyäni vaimo kertoi olevan raskaana. Asiaa pohdittiin ja vaimo ilmoitti että tekee abortin ja sanoin jos sitä haluaa niin varmaan sitten. Siis meillä on 2 lasta jo ennestään. Hirveellä kiireellä hän hoiti yksinää asian ja asiasta ei saanut keskustella.

Silloin heti en osannut yhdistellä asioita, mutta pian sen jälkeen alkoi pitkä kylmä jakso ja vaimo oli poissa oleva. Pidin sitä abortin jälkeisinä oireina. Mutta näin jälkikäteen olen laskenut 1+1 eli syyn pitkälle kylmälle jaksolle, löytyneille kondomeille, raskaudelle ja todella nopealle abortille. Näinköhän olin kyseisen lapsen isä!!! Taisin aheuttaa tämän kun löysin kondomit ja sen jälkeen ei vaimo uskaltanut ostaa enään uusia.

Hiukan helpotti kun tuli kirjoitettua tämä, en ole vaimolle koskaan kertonut päättelyjäni. Vaikka ne siellä takaraivossa kummittelee

Käyttäjä JasonS kirjoittanut 26.12.2017 klo 12:06

Tekstistä puuti oikeastaan tärkein eli uskallanko ottaa tämän tapahtuman puheeksi? En oikein taida muuten päästä yli siitä