Mitä teen vai teenkö mitään?

Mitä teen vai teenkö mitään?

Käyttäjä kirsi67 aloittanut aikaan 09.10.2008 klo 15:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä kirsi67 kirjoittanut 09.10.2008 klo 15:22

Olin aamulla sairaalassa mieheni palaverissa. Lääkäri totesi, että ei sairaalassa voi olla paossa ongelmia. Hän kotiutti mieheni. Olen älläkällä lyöty.Miestäni ei tutkittu kunnolla, vaikka hän oli siellä melkein neljä viikkoa.Koko juttu alkoin heinäkuun lopulla, kun mieheni eno löi mua.Anoppi oli päättänyt, että me eroamme.Soitin tilanteeseen poliisit, koska mua uhattiin. Noh tässä kaikessa rytäkässä menetin työpaikkani. Naapurini juorun takia.Seuraavana päivänä jouduin sairaalaan vasen käsi ja jalka halvaantuneena. Lapseni 12v,15v ja 17v ovat olleet kaiken tämän keskellä.Nyt olen ollut kohta 2,5 kk:tta sairaslomalla.Miehen hoitaja sitten ihan pokkana kertoi tänään, että ovat lähes sopineet, että mieheni menee asumaan asuntolaan. Olin ihan täh? Eli asuisi viikot asuntolassa ja huiteleisi sitten ties missä.Kulma kaikki mun ja lasten vikaa.Mikä ihme?Me olemme joutuneet uhreiksi.Siis anoppi on kaikkien oppikirjojen ym.mukaan narsistinen luonnehäiriö, joka on kasvattanut pojan, joka ei pääse irti äitistään. Olen jotenkin kypsähtänyt koko mieheen. Kaikki uskovat, että voi kun hän on reppana, parka ja joutunut kauhean naisen kanssa naimisiin. Minä olen joutunut kaiken syypääksi. En ole vain eläissäni kuullut sellaisia laatusanoja kuin mieheni suvulta ja mieheltäni.Olen hyväsydäminen, mutta rajansa kaikella. Kun suutun, niin suutun sitten lopulta niin että oksat pois.Tuttavani tietävät totuuden, mutta uudet ihmiset mieheni saa jotenkin uskomaan tai luulemaan ja ei mene kauaa kun nämä ovat jo kimpussani ja haukkuvat mua ja sitten ovat miehelleni voi voi.Olen ihan ulalla että mikä nyt?Miten saa ihmiset käyttäytymään noin? Miksi mieheni ei ota mitään vastuuta omasta käytöksestään?Tuntuu ihan typerältä mennä parisuhdeneuvontaan, kun pian sekin ihminen on puhutettu mua vastaan.Olen itse käynyt oman jaksamisen takia psyk.sairaanhoitajan luona juttelemassa, mutta en koe saaneeni mitään.😯🗯️😯🗯️

Käyttäjä kirsi67 kirjoittanut 22.01.2009 klo 23:32

Parempaa tätä vuotta!Tilanne edelleen auki.Mitä teen?

Käyttäjä Jasse kirjoittanut 26.01.2009 klo 00:06

Hei,

Ehkäpä nyt on aika pohtia, millaisen loppuelämän haluat. Rakkaus ei välttämättä kaikkea voita - ja minkä hinnan siitä toisaalta on valmis maksamaan??? 🙂👍

Käyttäjä kirsi67 kirjoittanut 31.01.2009 klo 11:08

Kaiken se kestää ja kärsii, mutta en kaikkeen suostu.Pääsin töihin ja on ainakin huhtikuun loppuun asti töitä.Annan vakuutuslaskujen (autot muilla) olla maksamatta,jospa mies tulisi järikiinsä ja uskaltaisi laittaa hanttiin.Onneksi ei ole mun nimillä.Mies aloittaa työt ensikuussa.Katsotaan mitä sitten tapahtuu.