Mieheni ihastunut toiseen, onko luuloa vain?

Mieheni ihastunut toiseen, onko luuloa vain?

Käyttäjä Mustikka3 aloittanut aikaan 05.08.2013 klo 14:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Mustikka3 kirjoittanut 05.08.2013 klo 14:29

Ollaan asuttu kimpassa parisen vuotta ja mökillä ollaan ihan joka viikonloppu. Minulla vain on nyt sellainen tilanne etten pääse mökille joka viikonloppu murkkuikäisen poikani takia ei halua enään sinne kaverien takia. Mieheni kuitenkin menee sinne. Ympärillä on muita mökkejä ihan näköetäisyydellä ja mökkeilijät pitää aina vuorotellen kevät ja kesänlopetus juhlat. Viime kesän loppujuhlaan en päässyt ja siitä lähtien olen havainnut erään nuoremman varatun naisen nimen tulevan jatkuvasti esiin.Loman hän vietti yksin mökillä välillä vain kävin. Huomasin käydessäni että miehellä aina asiaa naisen mökin suuntaan ja hyvin tiedettiin missä nainen mustikat keräsi. En ole asiasta hänelle sanonut sanaakaan. Yksi päivä oli puhelin niin ettei kokopäivänä yhteyttä. Seuraavana päivänä vasta puolenpäivän aikaan mies vastasi. Mieheni on tullut etäämmäksi minusta ei koske minuun ei halua minua. Olen kysynyt häneltä että onko toista mutta ei myönnä. Sanoo vain että vanhan miehen vaivoja. Nyt tulossa tulevana viikonloppuna taas juhlat ja sattumalta tuli ilmi että kyseinen nainen tulossa juhliin yksin mies ei pääse. En tiedä miksi minua pelottaa. Ajattelin seurata tilannetta ihan selvinpäin. En tiedä olenkohan vain luuloharhainen? Pelkään ottaa asiaa puheeksi.

Käyttäjä Miekkonen kirjoittanut 13.09.2013 klo 10:57

Mitä Mustikalle tosiaan kuuluu? Onko asiat paremmin? Toivottavasti olisi 🙂🌻

Käyttäjä Mustikka3 kirjoittanut 28.09.2013 klo 21:09

Hei!
Vähän on paremmin asiat.
Mies oli järjestänyt viikon matkan meille Lappiin. Oltiin ihan kaksistaan. Oli mukava reissu, ei puhuttu naapurin rouvasta. En itse asiassa edes halunnut ajatella koko asiaa En ole saanut mitään selvyyttä ja ajattelen niin että kai se joskus ilmi tulee jos jotain on tai oli. Mies mökillä ja minä kotona tällä hetkellä. Kävin saunomassa ja siellä oli naapurin rouva en nähnyt oliko mies. Rakastan miestäni enkä luovu hänestä helpolla. Kiitos tuesta..