Mieheni ihastunut toiseen, onko luuloa vain?

Mieheni ihastunut toiseen, onko luuloa vain?

Käyttäjä Mustikka3 aloittanut aikaan 05.08.2013 klo 14:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Mustikka3 kirjoittanut 05.08.2013 klo 14:29

Ollaan asuttu kimpassa parisen vuotta ja mökillä ollaan ihan joka viikonloppu. Minulla vain on nyt sellainen tilanne etten pääse mökille joka viikonloppu murkkuikäisen poikani takia ei halua enään sinne kaverien takia. Mieheni kuitenkin menee sinne. Ympärillä on muita mökkejä ihan näköetäisyydellä ja mökkeilijät pitää aina vuorotellen kevät ja kesänlopetus juhlat. Viime kesän loppujuhlaan en päässyt ja siitä lähtien olen havainnut erään nuoremman varatun naisen nimen tulevan jatkuvasti esiin.Loman hän vietti yksin mökillä välillä vain kävin. Huomasin käydessäni että miehellä aina asiaa naisen mökin suuntaan ja hyvin tiedettiin missä nainen mustikat keräsi. En ole asiasta hänelle sanonut sanaakaan. Yksi päivä oli puhelin niin ettei kokopäivänä yhteyttä. Seuraavana päivänä vasta puolenpäivän aikaan mies vastasi. Mieheni on tullut etäämmäksi minusta ei koske minuun ei halua minua. Olen kysynyt häneltä että onko toista mutta ei myönnä. Sanoo vain että vanhan miehen vaivoja. Nyt tulossa tulevana viikonloppuna taas juhlat ja sattumalta tuli ilmi että kyseinen nainen tulossa juhliin yksin mies ei pääse. En tiedä miksi minua pelottaa. Ajattelin seurata tilannetta ihan selvinpäin. En tiedä olenkohan vain luuloharhainen? Pelkään ottaa asiaa puheeksi.

Käyttäjä Jurro kirjoittanut 16.08.2013 klo 14:34

Hei Miekkonen,
Lueskelin Sinun kirjoituksia ja aika hiljaiseksi vetää..melkein tekisi mielisanoa, että pelasta itsesi vielä kun voit. Mutta tsemppiä ja jaksamista kuitenkin.

Käyttäjä Mustikka3 kirjoittanut 16.08.2013 klo 15:18

Nyt perjantai ja mies tuli ja lähti sinne mökille. Miten ihmeessä selviän tämän viikon lopun yli..

Käyttäjä Mustikka3 kirjoittanut 16.08.2013 klo 16:07

Kiitos Mariella. Kyllä tämä tietämättömyys raastaa hermoja, tosiaan ajattelen että mitä jos kaikki onkin vain päässäni mutta miten kaikki merkit vain viittaa sinne suuntaan että jotain on. Nytkin tämä että miehen tulo ennen aikojaan töistä nyt juuri tänään kun en mene mukaan. Ihan kuin kiire sinne. Tekisi mieli jo tänään mennä sinne yllättäin. Mutta en viitsi. Olkoon, pitää keksiä jotain puuhaa. En edes kysyele kuulumisia. Hän vielä tiesi millä mielellä jäin ja sanoinkin että kai voin luottaa sinuun ja että ei tämä erossa olo hyvää tee meidän suhteelle tällä hetkellä. Hän vain tokaisi että ei ymmärrä mustasukkaisuutta ka ei hän kyllä kotiinkaan jää. En kyllä kysynyt että mitäs jos tulenkin mukaan. Itsevarmuus on nollissa. No kai minä selviän.

Käyttäjä Miekkonen kirjoittanut 16.08.2013 klo 19:36

Oisit vaan kaupannut itseäsi mökkireissulle mukaan. Ehkä olis jotain auennut asiassa. Mitä Jurro tarkoitit kun kirjoitit että pelasta itsesi kun vielä voit? Tarkoititko että ottaisin eron? Kyllä se erokin mielessä on ollut vahvasti mutta jotenkin ajattelen että josko sitä yrittäisi lapsukaisten takia kun on tuollainen pienikin vielä. En tiedä olenko täys idiootti. Kumpa näkisi tulevsisuuteen js mitä se tuo tullessaan. Niin mitäs sitten kun joku vuosi menee , onko vaimo taas tyytymätön ja ollaanko taas samassa jamassa? Sitä en kestäisi. Hän on kyllä sanonut että hänen on opittava puhumaan mulle asioista. Entä jos ei pysty siltikään. Arvatkaa vaan kuinka paljon näitä asioita päässäni pyörittelen ja mietin mikä on oikea ratkaisu.

Käyttäjä Mustikka3 kirjoittanut 16.08.2013 klo 20:59

Hei Miekkonen.

Minusta hienoa että yritätte vielä vaikkakin siinä luottamus on mennyt.
Ei ero aina ole se paras ratkaisu. Minä olen 7-v. sitten eronnut lasteni isästä emme kyllä pettämisien takia. Meillä muita ongelmia. Mutta välillä ajattelen että kukaan toinen ei voi auttaa ja ymmärrä lastensa asioissa kun omat vanhemmat. Niin jopa olen ajatellut että mitä sitten kun tulee niitä lapsenlapsia niin kenen kanssa jaan sen onnen tunteen. Kyllä ne lapsetkin aina toivovat että omat vanhemmat pysyvät yhdessä.
Että voimia sinulle kyllä vaimosi pitäisi herätä huomaamaan kuinka mukava mies hänellä on.
Muista halata ja kosketella vaimoasi ja kehua. Vaikka kuinka olisi huono päivä.
Siitä me naiset tykätään ja aidosti kiinnostut hänelle tärkeistä asioista.☺️❤️

Soitin äsken miehelle kaikki kuulemma hyvin. Hän katselee kisoja ja sanoin että tulen huomenna puita tekemään ja sieneen. Vastaus oli ok.
Vaikka minun piti mennä yllättämään.
Toistaiseksi sain mielenrauhan.

Käyttäjä Jurro kirjoittanut 16.08.2013 klo 21:14

Miekkonen kirjoitti 16.8.2013 19:36

Oisit vaan kaupannut itseäsi mökkireissulle mukaan. Ehkä olis jotain auennut asiassa. Mitä Jurro tarkoitit kun kirjoitit että pelasta itsesi kun vielä voit? Tarkoititko että ottaisin eron? Kyllä se erokin mielessä on ollut vahvasti mutta jotenkin ajattelen että josko sitä yrittäisi lapsukaisten takia kun on tuollainen pienikin vielä. En tiedä olenko täys idiootti. Kumpa näkisi tulevsisuuteen js mitä se tuo tullessaan. Niin mitäs sitten kun joku vuosi menee , onko vaimo taas tyytymätön ja ollaanko taas samassa jamassa? Sitä en kestäisi. Hän on kyllä sanonut että hänen on opittava puhumaan mulle asioista. Entä jos ei pysty siltikään. Arvatkaa vaan kuinka paljon näitä asioita päässäni pyörittelen ja mietin mikä on oikea ratkaisu.

Eroa juuri tarkoitin, mutta eihän asiat ikinä ole niin mustavalkoisia ja kyllä lasten takia kannattaakin yrittää.
Mutta niinkuin itsekkin pohdit toistuuko sama...niin ken tietää, mutta ymmärsinkö oikein, että tämä nyt tapahtunut pettäminen ei ollut ensi kerta?

Käyttäjä Pete76 kirjoittanut 21.08.2013 klo 07:32

Hei
Luin ketjua ja kyllä miekkosella on ihan sama tilanne ja samat ajatukset kuin minulla. Vaimo pettänyt kaksi kertaa eri miesten kanssa. ollaan yhdessä, muuta tulevaisuuteen ei vain näe. Meilläkin suututtiin kun aloin kyselemään pettämisestä. Kauheaa huutamista ja syyttelyä minua kohtaan. Ja en ole minäkään paljon ulkona käynyt. Vaimo enemmän. Ja jos pääsen yhdelle lähikuppilaan, tulee kauhea kysely. vaimo on aina ollut äärettömän mustasukkainen. Epäilee koko ajan että minulla on jotain meneillä jonkun kanssa. Yleensä joku työkaveri. Ja näin ei vaan ole.
Ne ajatukset kun on petetty ei vain tahdo hellittää. Ja pitäisi pystyä antaa anteeksi ja mennä eteen päin, mutta kun ei vain voi. Ehkä ajatukset ja teko himmenee, mutta ei koskaan katoa mielestä. Minä katson nyt päivä kerrallaan. mitä nyt olen lueskellut näitä juttuja, niin yleensä pettäjä suuttuu ja haukkuu eikä ala puhumaan asiasta.

Toivon kaikille äärettömästi voimia jaksaa. Ja että asiat selviytyvät. Oli ne helppoja tai vaikeita. Toivokaamme että jonain päivänä olo on parempi ja voimme hyvin.

Käyttäjä Mustikka3 kirjoittanut 21.08.2013 klo 15:37

Meillä kotona ihan hyvin. Halaillaan aamulla ja illalla hyvän yön suukot. Ei puhuta asiasta mitään.
Yritän urheilla ja joogaan. Jossain jooga ohjelmassa käsketään heittämään mielestä roskikiseen epämiellyttäviä henkilö tai asia mikä vaivaa mieltä. Minä olen naapurin mökki rouvaa heittänyt mielestäni vaikka minne. 🙂 on auttanut..

No joo viikonloppu lähenee ja naapurin kesänlopettajaisjuhlat mökillä. Siellä taas selviää varmaankin asioita. Päätin olla ottamatta mitään, etten mokaile itseäni. Vähän ahdistaa mutta olen psyykannut itseäni etten voi asialle mitään ja on heidän asia voivatko katsoa minua silmiin. Jos ovat rakastuneita saavat luvan ilmoittaa itse puolisoilleen ja jättää meidät.
Tiedän että jos niin käy elämäni hajoaa mutta se on vain otettava vastaan.
Halauksia..

Käyttäjä Mustikka3 kirjoittanut 26.08.2013 klo 15:06

Hei!

Pakko kertoa mökkijuhlista. Mitä ihmettä tapahtui.
Naapurin rouva ei tullut juhliin miehensä kanssa. Muut mökkiläiset ihmettelivät kun eivät edes ilmoittaneet jäävänsä pois. Mikä vain lisäsi minun epäilyksiä suhteesta. Ei pokkaa tulla, varmasti mieheni kertonut naiselle minun epäilyksistäni.
Mieheni kännykkä ollut hiljaa sen jälkeen kun annoin ilmi epäilykseni ja kun kysyin häneltä että mitä naisen mies siihen sanoisi että jostain kumman syystä sinua ei saatu kyseisenä päivänä kiinni ja olit käynyt naapurissa " velkoja" maksamassa juuri kun hänen mies ei paikalla.
Meillä ei sanallakaan ole puhuttu naapureiden poissa olosta eikä muutenkaan. Huomasin vaan että mies kyttäsi vähän väliä naapureiden pihaan ennen juhlia onko auto tullut.
No ensi viikonloppu taas mies yksin mökille. Miten ihmeessä saan asian pois mielestä. Ihan oikeesti välillä ajattelen että luuloako vain. 🙄😑❓

Käyttäjä helemi kirjoittanut 27.08.2013 klo 07:56

Siinä voi olla kylmä rinki takamuksen ympärillä, niin miehelläsi ja naapurin rouvalla. Seuraavan kerran kun olet naapuri pariskunnan kanssa yhtäaikaa mökillä, järjestä yllätys lähtöjä, miehesi mukaan! Mene sitten juttelemaan naapurin miehen kanssa, mieluiten kaksin, mutta älä puhu kuitenkaan tästä asiasta mitään, seuraa toisten reaktiot, jos he ovat kuin tulisilla hiilillä, asiassa on perää.

Käyttäjä Mustikka3 kirjoittanut 31.08.2013 klo 10:48

Pakko purkaa olotilaa. Mies mökillä illalla vastasi viesteihin nyt taas aamulla ei. Känny kiinni. Olenko inhottava jos lähden sinne. Saanko kyttääjän maineen? haluaisin olla ajattelematta koko miestä ja mökkiä en vain osaa tehdä yhtään mitään. Tein äsken saatteessa lenkin. Hitto että vihaan näitä viikonloppuja.

Käyttäjä emilia66 kirjoittanut 31.08.2013 klo 23:23

Itse en jaksaisi elää raastavassa epätietoisuudessa, vaan tekisin yllätys hyökkäyksen mökille.
Voimia sulle sinne !!

Käyttäjä Mustikka3 kirjoittanut 03.09.2013 klo 17:02

Hei! Menin lauantaina mökille. Ilmoitin miehelle tulostani. Sanoin meneväni puolukkaan. Ennen mies olisi tullut mukaan mutta nyt ei. Halusin oikeastaan tietää onko naapurissa molemmat paikalla. Naapurin mies oli mökillä mutta en tiedä oliko yön kun muusikko on. Sain siksi yöksi mielenrauhan, mutta silti tapahtui minusta outoa. Kun mies tuli kotiin sunnuntaina haisi sauhulle hirveästi parempi takki myös en ollut edes lähellä koko miestä olin huoneen toisessa päässä haistoin sauhun tuoksun sanoin että ai sinä olet istunut nuotiolla tai polttanut roskia. En tarkoittanut mitään sillä. Mies meni ihan punaiseksi ja sanoi että en ole polttanut roskia enkä missään nuotiolla. Minusta Se oli outoa että kielsi vaikka vaatteet kertoi toista. Ja mukanaan pieni korillinen puolukoita. Hitto että teki mieli heittää puolukat roskiin. En usko että yksin on ollut poimimassa. En nostanut asiasta numeroa. Kohautin vain hartioita.
Miksi hän vain kertoisi minulle miten asiat on, tämä epätietoisuus tekee hulluksi. ☹️

Käyttäjä talvi2012 kirjoittanut 04.09.2013 klo 10:33

Hei Mustikka!

Olen seurannut tätä viestiketjua ja en voi olla kommentoimatta!!
Sinulle on raskasta ja kuluttavaa ja niin varmasti miehellesekin tuollainen jatkuva kissa hiirileikki
Minulle on tullut sellainen käsitys, että suojaat itseäsi mahdolliselta huonolta totuudelta!
Kun ilmoitat etukäteen miehellesi mökille tulostasi, niin tietysti mies on "yksin".....tiedät sen itsekin!

Ryhdistäydy ja ota härkää" sarvista kiinni" ja mene mökille yllättäin!!!
Ei oman perheen mökille menosta tarvitse etukäteen "sopia"!!!!

😑❓😐

Käyttäjä talvi2012 kirjoittanut 10.09.2013 klo 16:55

Hei Mustikka3!

Oletko saanut vastausta Otsikkoosi :" Mieheni ihastunut toiseen, onko luuloa vain?"
Toivon, että kaikki on ollut vain väärinkäsitystä ja voit jatkaa elämää normaalisti!!?
Nämä ihmissuhdeasiat ovat vain niin arkoja ja vaikeita ja jokainen käsittelee niitä omalla tavallaan.

Kaikkea hyvää sinulle ja voimia!