Miehen toistuva pettäminen seurustelusuhteessa, myös seksiaddikti.

Miehen toistuva pettäminen seurustelusuhteessa, myös seksiaddikti.

Käyttäjä tyttöystävä2 aloittanut aikaan 25.12.2017 klo 21:14 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä tyttöystävä2 kirjoittanut 25.12.2017 klo 21:14

Tapasin itseäni 10 v vanhemman miehen seurustelupalstalla parisen vuotta sitten. Olemme iältämme jo aikuisia, miehen lapset muuttaneet jo aikaa sitten pois kotoa ja omani muuton kynnyksellä. Asumme myös eri paikkakunnilla, joka myös osaltaan haaste parisuhteelle.
Jo ensimmäisen kuukauden kuluessa sain tietää että tämä mies minun lisäkseni vietti kaksoiselämää omalla paikkakunnallaan minun lisäkseni. Oli treffipyyntöjä ja tapaamisia muiden naisten kanssa ja valitettavasti tietokoneelta ( jota lainasin) näkyi maksullisten naisten hakua seksitreffeiltä. …kysyin tästä huorien käytöstä ja myönsi että ”hänellä on jonkinmoinen sairaus”… Tietysti tämä mies vähättelee asiat , sanoo muut naiskontaktit syyksi , ettei ole varma meistä tai minusta, mitä ajattelen parisuhteesta häneen ja ympäri puhuu minut, mutta omin silmin asiat nähty, joten vainoharhainen en todellakaan ole,

Olemme tämän kahden vuoden aikana eronneet useasti, taas uusien kontaktien paljastuttua, mutta heikko kun olen.. en tiedä miksi…on saanut minut ympäripuhuttua vakuuttamalla rakkauttaan ja minun ainutkertaisuuttaan HÄNELLE.. niin olen taas sortunut jatkamaan suhdetta..

Olen aivan fiksu ihminen mielestäni, tyvässä ja arvostetuss työssä..ymmärrän että tämä on totaalisen sairas suhde, mutta hänellä on jonkinlainen henkinen ”niskaote” minusta, joten en pääse eroon.
Meillä on kivaa ja hauskaa, kun olemme yhdessä, mutta henkisesti minulla on tuskaa kun olemme erossa ja hän omissa kaupungissaan ja minä omassani. Ei milloinkaan ole rauhallisen onnellinen vaaan valtava pelko jäytää, että mitähän nyt tapahtuu..

Vakuuttaa muuttuvansa, mutten enään usko sanoja.. niin monta kertaa olen niihin sanoihin pettynyt, kun ne valheeksi on paljastunut…

Tiedän, että ei koira karvoistaan pois pääse.. tarvisin vertaistukea .. onko kenelläkään vastaavaa elämäntilannetta?