Miehellä toinen nainen,silti en halua erota

Miehellä toinen nainen,silti en halua erota

Käyttäjä Queen1 aloittanut aikaan 18.06.2022 klo 18:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Queen1 kirjoittanut 18.06.2022 klo 18:53

Olen 38 vuotias nainen ja avopuolisoni on 36 vuotias. Meillä on 7 vuotta yhteistä taivalta joista liki koko tuo aika asuttu yhdessä. Mieheni kertoi helmikuussa että haluaa erota ja jotenkin ei tunne minua kohtaan enää samaa kuin ennen. Kysyin häneltä että onko toinen nainen niin ei ole.

Tästä meni muutama päivä niin illalla nukkumaan mentäessä alkoi itkeä ja kertoi että hänellä on toinen ja viestitellyt tämän kanssa jo marraskuusta lähtien.

Sain tilanteen kuitenkin puhuttua ja lupasi miettiä vielä että haluaako erota. Sen jälkeen menty ylä ja alamäkeä kuitenkin niin että kotona kaikki on ollut suht ok. 1.5 hankki toiselta paikkakunnalta itselleen kalustetun asunnon ja sanoi että tarvitsee nyt omaa aikaa ja oman luolan missä olla ja miettiä. Kuitenkin on ollut kotona suht normaalisti. Sanoi lopulta että on sanonut toiselle naiselle että ei halua jatkaa ja sanoi minulle että jatketaan yhdessä. Luotin tähän kunnes viime viikonloppuna sanoi lähtevänsä töihin,mutta ei ikinä ollut mennyt sinne vaan oli jossain muualla. Mies ajaa rekkaa joten eksoottiset työajat ja muutokset on mahdollisia,muttei noin mahdollisia mitä minulle sanoi. Ajan itse myös rekkaa joten ihan pystymetsästä. 
Tiedän että hänellä on toinen muttei myönnä sitä. Miksi hän juoksee ja asuu täällä normaalisti,mutta on silti toisen kanssa. 
Meillä on hyvä seksielämä ja mieskin on sanonut että mistään ei tule saamaan niin hyvää seksiä mitä täältä saa. 
Tiedän että olen hölmö mutta en haluaisi luovuttaa. Tämä mies on vain minun loppuelämä. Voiko tämän saada vielä toimimaan?