Entiset heilat

Entiset heilat

Käyttäjä lost anxiety aloittanut aikaan 04.05.2013 klo 16:02 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä lost anxiety kirjoittanut 04.05.2013 klo 16:02

Haluaisin kysyä teiltä mielipidettä ja miksi ei kokemuksia suhteesta, missä mis on edelleen hyvä kaveri entisensä kanssa.

Mieheni on aivan ihana, olemme seurustelleet kohta puoli vuotta. Hän ei ole lainkaan pettäjätyyppiä, vaikka kaverit ovat melkoisia pelimiehiä niin tämä ei ole ikinä ollut. Hän on seurustellut ennen minua vuoden jonkun naisen kanssa, kenen tiedän olevan hänen ystävänsä vuosien takaa.

Kysymys kuuluukin, kun olen niin epävarma muutenkin jo itsestäni niin mies tekstailee edelleen hänen kanssaan, en tiedä mitä kun en urki tai kysele, mutta on myöntänyt tekstanneensa ja sanoo, että tämä on edelleen hänen hyvä ystävänsä eikä se muutu ja hän aikoo nähdä tätä muiden kaverien lomassa? Onko ihan normi meininki. Itselläni ei ole entisen kanssa näin lämpimät välit niin kunhan mietin 🙁

Hän on ollut siellä tämän naisen kotonakin pari kertaa muiden vanhojen kavereidensa kanssa juomassa ja kerran jäi yöksikin muiden kanssa (tai en tiedä oliko muita siellä enää vai lähtikö). Meillä oli vähän riitaa niin olivat menneet sinne. Mietin vain, että myönsi kyllä heti seuraavana päivänä, että oli yötä ja sanoi sammuneensa sohvalle..
En tiedä työnnänkö häntä jotenkin poispäin aina pinene riidan tultua, mutta ajatukset vain pyörii päässä. Hauskinta on edelleen se, että hän _ei ole_ pettäjä tyyppiä, mutta mistä minä tiedän nukkuiko sohvalla vai ei yms? Jos kyselen näistä, että haluaako kertoa jotain tai onko muita, hän kääntää sen niin, että kysymykseni ovat todella typeriä, ei ole, kertoisi jos on.

Siksi kaipaankin apua. Te joilla sama tilanne ollut/on? 😑❓

Käyttäjä Teflon kirjoittanut 11.05.2013 klo 14:55

Ensimmäinen kysymys tuosta syntyi, että onko ex-tyttöystävä jo varattu vai ei, ja miten vakava suhde heillä oli. Muuten tuo ei minusta ole ollenkaan normaalia heilua exän kanssa, edes vaikka olisi varattu. Toisena tuli mieleen että kaunko heidän suhteestaan on. Vuosi/kaksi vai vuosikymmen. Saattaisin itse voida ystävänä tavata esim. Lähes 20 vuotta sitten tapaamaani ensirakkautta, joka on jo naimisissa ja lapsikin on, mutta senkin tapailun jatkaminen voisi hyvinkin tuoda mieleen ne yhteiset muistot toisistamme. Eli näkisin että ei käy tuollainen ex-heilojen kanssa puuhastelu; suhde on joko ohi tai sitten ei.