varattuun ihastuminen

varattuun ihastuminen

Käyttäjä juuliaj aloittanut aikaan 04.12.2022 klo 21:36 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä juuliaj kirjoittanut 04.12.2022 klo 21:36

Mitä olette tehneet tilanteissa, joissa olette ihastuneet/olleet kiinnostuneita varatusta henkilöstä? Varsinkin nuorten kokemukset ois nyt hyviä kuulla.

Minulla tilanne, että kiinnostuksen kohteeni on nyt ollut suhteessa ehkä yhden päivän enkä tiedä olisiko mitenkään hyvä idea rehellisesti kertoa tälle pojalle, että olen hänestä ollut/oon vieläkin kiinnostunut ja sen jälkeen siitä sitten astua syrjään. Luultavasti tällä pojalla ja tytöllä on ollut juttua aikaisemminkin, nyt sitten päätyneet yhteen. Eli toisaalta mahdollisuudet ovat 0% että poika musta pitää, ehkä. Pojan tyttöystävää vähän tunnen, ja tämän tytön kavereita mikä onki sit ongelmallista. En halua kellekkään ikäviä fiiliksiä, tai eroa tietenkään. 

Olemme olleet yhteyksissä, vähän jutelleet joskus silloin tällöin. Eli varsinaista säätöä ei ole ollut tän pojan kans. Helpottaisko omaa fiilistä, jos tunteen päästäisi ulos? Onko se itsekästä?

Käyttäjä Eop kirjoittanut 14.03.2023 klo 01:28

Minä sanoisin, että varatut ovat ulottumattomissa. Eli kannattaa unohtaa ja etsiä muuta