Syöpää sairastavan läheiset

Syöpää sairastavan läheiset

Käyttäjä kookookoo aloittanut aikaan 18.04.2016 klo 13:16 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä kookookoo kirjoittanut 18.04.2016 klo 13:16

Hei syöpään sairastuneen läheiset!
Haluisin tietää, millaisia tunteita ja ajatuksia teissä läheisen syöpä herättää tai on joskus herättänyt? Minun perheeseeni diagnosoitiin syöpä-tapaus ja en oikein tiedä miten asiaa käsitellä. Puhun paljon perheelleni, mutta tuntuu, että se ei oikein riitä. Minua ahdistaa ja pelottaa kauheasti. Miten te käsittelette/pystyitte käsittelemään syöpää? Entä ahdistusta? Entä kuinka tuette/tuitte sairastunutta? Entä miten teidän läheiseenne ovat syöpähoidot vaikuttaneet(väsymys, pahoinvointi, hiustenlähtö…)?

Otan enemmän kuin mielelläni kaikki kokemukset vastaan! Elämä tuntuu nyt niin pelottavan sekavalle ja arvaamattomalle, että kaikki tuki ja apu on tarpeen!😯🗯️

Kiitos jo vastanneille!☺️❤️

Käyttäjä Marsupilami81 kirjoittanut 18.04.2016 klo 17:59

Oma äitini menehtyi syöpään. Keskustelen mielelläni kanssasi ja annan tukea, jos saamme vaihdettua yhteystiedot. En halua keskustella asiasta foorumilla.
t. M

Käyttäjä kookookoo kirjoittanut 19.04.2016 klo 08:43

Marsupilami81 kirjoitti 18.4.2016 17:59

Oma äitini menehtyi syöpään. Keskustelen mielelläni kanssasi ja annan tukea, jos saamme vaihdettua yhteystiedot. En halua keskustella asiasta foorumilla.
t. M

Moi Marsupilami81!
Olen pahoillani äitisi puolesta! Otan todella paljon osaa! Ymmärrän ettet halua julkisesti keskustella foorumilla, asia on kuitenkin raskas. Arvostan kovasti, että vastasit keskusteluun, mutta minusta tuntuu, että en halua juuri nyt ajatella sitä pahinta vaihtohtoa, mitä syövästä voi seurata. Haluaisin elää toivossa, että kaikki muutuisi vielä parhain päin, se on minulle henkisesti helpompaa. Toivottavasti ymmärrät. Kaikkea hyvää sinulle!😍
t. K