Olen Homo =/

Olen Homo =/

Käyttäjä ApuaMäenkestä aloittanut aikaan 18.05.2013 klo 19:37 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä ApuaMäenkestä kirjoittanut 18.05.2013 klo 19:37

eli olen homo. olen 14-vuottias. en ole koskan seurustellut kenenkän pojan kansa IKINÄ ja nyt kaiki niin sanotut ”kaverit” yritä pistä mut hetero poikien kansa yhten vaikka ne ovat heteroja. ja mä olen niiiin väsynyt siihen!!! kaikki heterot pilka mua jo sen takia, koska olen homo ja nyt ne halua että seurustele jonkun heteron kansa!!!

se on varman vain viitsi niile, mutta mulle ei. mä en tarkota etenkö tajua siitä että ne vitsaille mutta mä on niiin väsynyt siihen.

mä mietin joka päivä itsemurha ja lähtemistä koska mä en ennään jaksa….
kaikki vain käyttä mua hyväksi, kukan ei välittä mun tunteista….

niin tämöstä….

Käyttäjä kirjoittanut 27.05.2013 klo 09:19

Nuoruuteen kuuluu seksuaalisuutensa etsiminen.
Itsekkin nuorempana luulin olevani homo, mutta toisin kävi.

Suosittelen ensin pari vuotta katsomaan mihin elämä johtaa, ennen kuin aloitat mitään vakavaa sen ehkä väärän sukupuolen kanssa.

Muita neuvoja ei multa löydy, kun en ole oikein kauhean homomyönteinen.

Käyttäjä Al-Warda kirjoittanut 27.05.2013 klo 15:24

Onhan noita monia, jotka ovat luulleet itseänsä homoksi ja myöhemmin huomanneet olevansa heteroita.
Nuoruudessa nämäkin asiat saattavat tuntua isommilta,
odota ainakin 21-vuotiaaksi ennen mitään radikaalia, silloin alkaa jo hormonitoiminta tasapainottua ja saatat huomata kaiken olevan kunnossa.

Jos oletkin homo (et voi vielä tietää), niin ainahan voit yrittää tulla heteroksi jos homous sinua vaivaa niin paljon, että aiot vahingoittaa itseäsi.
On niitäkin, joilla tälläinen muutos on onnistunut.
Ja ehkä opit elämään homoutesi kanssa, kun kasvat vähän vanhemmaksi.

Älä vain tee itsellesi hallaa tai ota syyllisyydentunteita,
asioilla on tapana järjestyä.

Käyttäjä kirjoittanut 27.05.2013 klo 18:19

Homous ei ole mikään sairaus eikä siitä noin vaan voi muuttua heteroksi vaikka kuinka haluaisi.
Sinun pitää mennä sellaiseen paikkaan puhumaan missä sinua autetaan hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet eli homona.

Kirjoita nyt vaikka ekana tukinetin tukihenkilölle, hän varmaan osaa neuvoa sulle jatkopaikan.