neuvokaa mua

neuvokaa mua

Käyttäjä rudy aloittanut aikaan 25.08.2014 klo 10:23 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä rudy kirjoittanut 25.08.2014 klo 10:23

oon 15 vuotias tyttö, tiijän kyl tosi nuori. aiemmi positiivinen ja ilone mut se kaikki on hävinny. ongelmat alko perheen väkivaltasuudesta ja menin pilaa kaiken ku puhuin sossuille,siitäpä vasta soppa tuli,vuos sitten. koin helpotusta ku sain pään sekasin alkoholilla, muulla ei oo välii ku että saan röökii ja viinaa jokapäivä. myös nuuskaa ja ruohoo kuluu. jäin tästä just kiinni mu porukoille. olin ryyppäämässä ja hyvä etten raiskatuks tullu. on fritsuja ympäri kehoo ja osasta en ollenkaan muista kuka ne teki. poikaystävä ei tosiaan tykkää. isä ja äiti vaan itkee kun ne ei jaksa elää mun kanssa. aiheutan liikaa kärsimystä kaikille ja tekis mieli vaan kuolla. viimeks viiltelin ehkä pari kk sitten, en halua alottaa uudestaan. oon kärsiny syömishäiriöstä ja oksentelusta. tiijän itekkin että mun omakuva on aivan piru vääristyny,mut en tosiaa tiijä mitä pitäs tehä. en oo poikaystävälleni kertonu mitää mun ongelmista,taino syömisongelmista se tietää ja vaa että joisin satunnaisesti. en tiijä joudunko vaihtamaan koulua tai joudunko laitokseen. auttakaa mua miten saan porukkani taas luottamaan muhun? ssaan kyllä itseni kondikseen jos haluan,mut sillä ei oo tässä tilanteessa enää mitään väliä. haluan vaan että joku kertoo miten voin nämä kaikki hölmöilyt hyvittää, oon loukannu kaikkia ihan liikaa

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 29.08.2014 klo 19:10

Lupaat vanhemmilles jonkun pienen asian näin aluks ja piät lupauksen, sit siirryt isompiin asioihin ja autat vanhempias vaikka kotitöissä.. siinä piristyy mielikin..

Tsemppiä🙂👍