Neitsyys

Neitsyys

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 16.05.2013 klo 19:54 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä kirjoittanut 16.05.2013 klo 19:54

Pari vuotta sitten minulla oli jotain juttua tämän yhden tytön kanssa, mutta se jäi siihen ettemme nähneet kun hän asui niin kaukana.
No nyt hän olisi tulossa tännepäin, ja tietenkin olen menossa häntä tapaamaan.
Mutta netissä keskusteltuamme, alkoi hän vihjaille seksistä 😟

Olen vielä neitsyt, kun ei minulla ole nuita suhteita kovin montaa ollut, enkä kovin puoleensavetävältäkään näytä.
En tiedä kuinka iso asia tämä neitsyys on, että eikö sillä kauheesti ole väliä kenelle sen menettää, vai pitäisikö minun odottaa Sitä Oikeaa?
Rakastan häntä vähän vieläkin, mutta en usko että hän on se oikea, muuten suhteemme parin vuoden takaa olisi edennyt pidemmällekkin.

Elikkä tiivistettynä asia kuuluu:
Kuinka iso asia tämä neitsyys on? Pitäisikö harkita kelle sen antaa? 😯🗯️ 😑❓

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 12.06.2013 klo 22:33

Hei ystävä 🙂
Älä ota stressiä neitsyydestäsi tai sen menettämisestä. Anna ajan kulua. Kun löydät ihmisen jota rakastat ja joka rakastaa sinua niin asiat sujuvat itsestään niitä ihmeemmin miettimättä. Ei neitsyyden menettämisessä mitään ihmeellistä ole eikä ole mitään MUST -ikää milloin se pitäisi menettää. Monet kerskuvat varmaan (en tiedä) aiheesta vaikka eivät omaa kokemuksiakaan. Ota ihan rauhallisesti ja anna ajan kulua. Toivon teinitytön äitinä sinulle kaikkea hyvää. Oma teinini alkoi seurustella noin 18 v pojan kanssa, jonka hän oli tuntenut jo usean vuoden ajan eli kaveripohjalta sekin lähti. Kaikkea hyvää elämääsi ☺️❤️

Käyttäjä kirjoittanut 13.06.2013 klo 10:02

Minusta taas neitsyyden menettäminen on niin iso asia ettei ainakaan sitä pitäisi menettää yhden yön kaverin kanssa. Vaan sellaisen kanssa jonka kanssa luulee voivansa elää lopun elämäänsä.

Käyttäjä Pullonokka kirjoittanut 23.06.2013 klo 01:07

Kokemukseni on että neitsyyden menettäminen on niin iso juttu että sen menettäninen kannattaa tosiaan jättää sellaisen kanssa hoidettavaksi jonka kanssa hommaa ei todennäköisesti myöhemmin kadu. Eli ajan kanssa tutustua ja vasta sitten tehdä se jos tuntuu siltä. Muuten voi tulla jopa vuosia kestävä morkkis.