Miksi taas?

Miksi taas?

Käyttäjä Mustaenkeli aloittanut aikaan 27.12.2016 klo 21:42 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Mustaenkeli kirjoittanut 27.12.2016 klo 21:42

Heippa..

Kirjoitin joskus pari vuotta sitten todella tiivisti täälä palstalla erinimimerkillä. Luulin jo että kaikki ois vihdoin hyvin ja olen parantunut ja palaan pikku hiljaa normaaliin arkeen mutta sitten romahdin uudestaan pahasti. Oon ollut onnellinen olen nauttinut elämästä. Suunnitellut omaa tulevaisuutta ja yrittänyt jopa parisuhdetta. Mutta miksi minä sain taas näin pahan olon.. joo kyllä minulla on ollut vaikeita hetkiä monesti osastojen jälkeen mutta en ois koskaan uskonut että menisin uudestaan näin rikki…

Mikä tässä on se pahin.. Ajatukset on pelkkää kuolemaa. Ne haluaa et tapan itseni. Mutta minä en halua kuolla vaan elää normaalia elämää. Pahinya mikä oireilee on paniikkihäiriö ja traumaperäinen stressihöiriö.. yritän auttaa muita mutta en jksa. Yritän esittää että en ole koskaan edes ollut huonossa kunnossa ja olen edelleem lukiossa ja olem sama ihiminen. Kaikki perheestäni häpeää sitä millainen olin niin eivät kerro kenellekään totuutta.

Een ymmärrä. Haluan elää mutta suunnittelen kuolemaa…mitä teen.. miten pääsen eroon siitä että stressaan muiden asioita. Mitö teem että opin huolehtimaan ensisijaisesti itsestäni eikä muista. En jaksa koko ajan miettiä muten muut pärjää koska sekoan itse…

Pelkääm että kuolem.

Käyttäjä mielipaha kirjoittanut 03.01.2017 klo 13:02

Hei!
Suosittelisin kyllä kääntymään ammattiavun puoleen, jotta voisitte siellä keksiä tapoja miten pysäyttää tuollaista ajattelua, etsimään syitä noihin ajatuksiin ja kuinka opit huolehtimaan omasta hyvinvoinnistas paremmin.
Paljon tsemppiä sulle, toivottavasti saat apuja niin pystyt olemaan taas onnellinen🌻🙂🌻