luovuttaisinko?

luovuttaisinko?

Käyttäjä mir2 aloittanut aikaan 05.05.2013 klo 19:53 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä mir2 kirjoittanut 05.05.2013 klo 19:53

olen nuori tyttö, jolla on diagnosoitu useita mielisairauksia. mm. vaikea masennus, ahdistushäiriöitä, psykoottisia häiriöitä, anoreksia…
olen yrittänyt itsemurhaa jo viidesti. jokaisella kerralla olen vain omaa tyhmyyttäni kertonut jollekin aikeistani ja ambulanssi on saapunut paikalle. olen ollut nuorten suljetulla osastolla yhteensä n. puoli vuotta, minkä lisäksi olen asustanut lastenkodissa muutaman kuukauden.
yksinkertaisesti sanottuna en enää jaksa. kaikki säätäminen hoitoasioiden puolella vie kaikki voimat, enkä edes halua parantua. petän kaikki lupaukseni ja päivät pitkät juttelen muiden masentuneiden ystävieni kanssa. se vain lisää haluani tappaa itseni.
tahtoisin osata puhua omahoitajalleni, mutta olen valehdellut jo liikaa. en osaa edes sanoa, etteivät nykyiset lääkkeeni tehoa. sanon vain kaiken olevan hyvin ja odotan seuraavaan kertaan, joka on kolmen viikon takana. kolme viikkoa on raskas aika. ja kierto vain jatkuu ja jatkuu.
kaiken lisäksi paino rasittaa ja viillän itseni verille. kuinka mukavaa ja kuinka viisasta. olen idiootti joka tuhlaa ilmaa, vie tilaa paremmilta ihmisiltä.
😯🗯️

Käyttäjä degard kirjoittanut 08.05.2013 klo 11:36

Älä Luovuta.

Minä olen voimassa paremmin kuin pitkään aikaan ja alkaa tuntumaan, että pääsisin masennuksesta/ahdistuksesta yli.

Jonakin päivänä pystyt hymyilemään ja arvostamaan itseäsi kunhan vain uskot niin 🙂.