Kun ei jaksa

Kun ei jaksa

Käyttäjä avuton3 aloittanut aikaan 09.03.2014 klo 17:03 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä avuton3 kirjoittanut 09.03.2014 klo 17:03

Olen menettänyt kaiken mitä on. Rakkaus katosi ja tilalle tuli alkoholi, lääkkeet ja ahdistus.. ajatus siitä ettei enää tarvitse mitään tehdä nyt kaikki on ohi. Kaikki tuntuu merkityksettömältä eikä ole ajan tajua tärkeät asiat unohtuu ja painetta tulee vaan lisää. Ajatus itsemurhasta ilman että edes lääkäristä on apua.. olis niin helppo vaan jättää kaikki taakse. Kokoajan tilanne vaan syvenee ja pahenee ja tuntuu että voin tehdä mitä vaan.. millään ei oo väliä. En edes tajua miksi tänne kirjotan. Pahiten vaikuttaa se että rakkauden menetin julmalla tavalla.. oikeastaan se oli toisen kidutusta mitä itse annoin tehdä. Kukaan ei ole oikeutettu toista pilkkaamaan tai ihmisten tunteilla leikkimään.. mutta miten sen saisi ihmisille selitettyä että se voi olla toisen elämän loppu? toiset kestää mutta toiset ei.😭

Käyttäjä villikettu kirjoittanut 09.03.2014 klo 20:19

Moi.

Älä tee itsellesi mitään pahaa. Oot tosi rohkea, kun kirjoitat tänne, vaikka susta ei tuntuisi siltä. Sinulla on mahdollisuus saada apua ja todellakin ansaitset sen. Olet aivan oikeassa, kun sanot, ettei kukaan saa leikkiä toisen tunteilla eikä pilkata. Sitä tapahtuu ihan liian paljon, ja pilkkaajat eivät ymmärrä, miten syvältä viiltävät.

Halaan sua ajatuksissani. 🙂 Voisitko ajatella puhuvasi vaikka terkkarille ajatuksistasi? Olisi tosi tärkeää, että puhuisit jollekin ammattilaiselle. Voit aloittaa vaikka sanomalla, "Mulla on tosi paha olla" tai "En tiiä yhtään, miten tästä kertoisin". Puhuminen voi tuntua suunnattoman vaikealta ja turhalta, mutta moni on saanut siitä huomattavaa apua. Tännekin voit kertoa lisää, jos haluat. Tsemppiä sulle 🙂

Käyttäjä avuton3 kirjoittanut 10.03.2014 klo 00:40

Puhuttu on kyllä mutta ei lääkkeet tai puhuminen vie sitä asiaa pois.. liian kova tuska.