Koulun liikkatunnit

Koulun liikkatunnit

Käyttäjä nanaax aloittanut aikaan 22.04.2016 klo 20:12 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä nanaax kirjoittanut 22.04.2016 klo 20:12

Kuinka moni teistä vihaa koulun liikkatunteja? Mä ainakin vihaan. Siellä jos missä tulee ulkopuolinen ja huono olo, tuntuu että ei riitä ja ite tunnen oloni kauheen läskiks.. Tottahan se on että oon läski, mutta silti. Tiedättekö sen kapteenit valitsee joukkueet-systeemin? Ja sit odotat siä sllai kumpa en jäis viimeseksi. Tai kun toivot vaan, ettet mokais taas kaikkien nähden? Ite tiedän nää kaikki tunteet, vihaan liikkatunteja koulussa, ne pistää ihmiset niin pahasti ”järjestykseen” Miten te selviydytte koulun liikkatunneista hengissä ja itkemättä itseenne uneen kun mokasitte taas vaikka parhaanne yrititte? Vinkkejä pliis.

Käyttäjä liskonainen kirjoittanut 22.04.2016 klo 23:05

Jep, kun olin vielä peruskoulussa niin suurin syy miksi vihasin liikuntatunteja oli juuri tuo syy. En ole koskaan ymmärtänyt "huuto"-äänestystä, jossa ihmisille väkisinkin tulee vaikea olo, ja pelko siitä että jää viimeiseksi.
Mutta toisaalta, olet selkeästi epävarma itsestäsi niin paljon, että se pelottaa sinua entistä enemmän. Mielestäni sinun kannattaa lähteä sillä asenteella, että teet parhaasi ja se riittää. On aina joku, joka on sinua väkisinkin parempi, mutta toisaalta myös joku joka on huonompi. Älä vertaa itseäsi muihin, tai ole niin ankara itseäsi kohtaan. Tärkeintä on että pidät hauskaa. 🙂

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 22.04.2016 klo 23:10

Hei

Tuttu tunne tuo koulun liikuntatuntien vihaaminen. Mulla oli samoja ongelmia yläasteella että tunsin itseni lihavaksi ( tunnen edelleen... ) ulkopuolinen olo on myös tuttua sillä tuntui että kaikki muut harrastivat jotain liikuntaa ( kyllä itsekkin harrastin... Mutta en lajeja mitä koulun liikuntatunneilla tehtiin. ) ainakin jalkapallo, pesäpallo, salibandy, yleisyrheilu ja luistelu oli monien harrastus jota siitten liikuntatunnilla oli.

Myös tuo kapteeni juttu on tuttu. Olin AINA se viimeinen joka valittiin joukkueeseen olin kiusattu ja pahasti.

Jep tuo mokaaminenkin on tuttua. Aina ihmiset nauroivat suorituksilleni.

Viestissäsi kysyit mitn selvitä itkemättä ym. Itse ainakin itkin ja litsasin liikuntatunteja. Juuri tuon kiusaamisongelman vuoksi.

Vinkkejä pyysit...
Kyllä niistä tunneists selviää. Mutta tuo on kurjaa että on se viimeinen joka valitaan voisit sanoa asiasta opettajalle että valitsee vaikka arpomalla joukkueet. Tai jos sinä pääset valitsemaan sano valittaville että et haluaisi ketään joukkueeseesi...

Jos mokaat muista että et ole ainoa joka mokaa.

Käyttäjä nanaax kirjoittanut 24.04.2016 klo 09:05

Moikka!
Kiitti teille vinkeistä.. Kai niistä tunteista sitten on vaan selvittävä. Mut joo.. Välillä se on kyl ärsyttävää kun oon meidän liikkaryhmästä huonoin lähes poikkeuksetta.. Ja saan koko ajan kuulla/nähdä kommentteja siitä kuin ruma ja läski ja huono oon. Mut kiitos neuvoistanne!!🙂

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 24.04.2016 klo 11:49

nanaax kirjoitti 24.4.2016 9:5

Moikka!
Kiitti teille vinkeistä.. Kai niistä tunteista sitten on vaan selvittävä. Mut joo.. Välillä se on kyl ärsyttävää kun oon meidän liikkaryhmästä huonoin lähes poikkeuksetta.. Ja saan koko ajan kuulla/nähdä kommentteja siitä kuin ruma ja läski ja huono oon. Mut kiitos neuvoistanne!!🙂

Hei nanaax
Et sinä ole läski ja huono vaikka muut niin väittäisivät. Tiedän kyllä tunteen kun pitää itseään tyhmempänä kuin muut ovat sellaisten tunteiden kanssa kamppailen itsekkin.

Muista kiusaajasi ovat paljon huononpia kuin sinä koska he eivät osaa eivätkä ymmärrä purkaa pahaaoloaan muuhun!

Käyttäjä Crybaby kirjoittanut 25.06.2016 klo 23:24

Mä vihaan meijän koulun liikkatunteja. Mulle tulee kans tosi epävarma olo sillon ku pitäis tehä joku voittomaali jalkapallossa. Sit kans mulle on vaikeeta kun oon aika itsetuhoinen nii mul on arpia ja uudempia viiltoja mun käsissä ja nilkoissa. Niitä arpia ja muita jälkiä on tosi vaikee piilottaa liikkatunneilla ku täytyy just olla joku t-paita ja shortsit. Mulla on tosiaan enemmän punasia viiltoja mun jaloissa ja siis voisin pitää verkkareita mut sit tunnen itteni läskiks ja sama koskee legginsien kanssa. Ja siis mä oon alkanu lintsaa liikkatunteja tän takii ja sain 6 liikasta. Mun vanhemmat oli ihan ihmeissään siitä koska mä harrastan voimistelua nii niitten mielestä se liikunta olis jotenki helpompaa mulle. (Mun voimistelu joukkue siis tietää mun otsetuhoisuudesta nii voin siel pitää mitä vaatteit haluun.) En oo ees muussa hyvä kun voimistelussa ja mun vanhemmat ei sitä älyä. Ja meil ei oo muuta kun pallopelejä liikuntatunneilla ja mä vihaan sitä.☹️😭