elämänkokemusta on

elämänkokemusta on

Käyttäjä anski50 aloittanut aikaan 17.05.2006 klo 12:45 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä anski50 kirjoittanut 17.05.2006 klo 12:45

hyvät nuoret,elämässä on vastoinkäymisiä ja niiden tarkoitus on kasvattaa teitä tulemaan vahvemmiksi ja kestävämmäksi.
äitini neuvo oli meille lapsille,kyllä elämä opettaa jos ei muuta niin hiljaa kävelemään.
toinen neuvo on,minä olin nuorempana todella huono kertomaan omista asioistani kenellekkään,pidin kaiken sisälläni kunnes mulle tuli niin valtava ahdistus ja paha olo.huomasin kaikissa muissa ihmisissä kaikenlaisia vikoja vaan en itsessäni.sain lääkäriltä neuvon mennä puhumaan mtt:hen kaikki asiat sisältäni,kävin siellä joka viikko itkemässä ja puhumassa asioitani.oli valtava helpotus saada sanoiksi se paha olo mikä mulla oli 30 ikävuoteen asti.
ymmärrän täysin teidän pahan olonne.
nyt olen myös sydämestäni antanut anteeksi vanhemmilleni ja kaikille jotka ovat mua elämäni aikana loukanneet.ette usko mikä voima on anteeksiantamisella ennenkaikkea teidän omalle itsetunnolle siitä tulee niin mahtava olo,mullakin se ahdistus möykky oli vuosikymmeniä sisälläni,kun annoin kaiken anteeksi,möykky suli muutamassa kuukaudessa pois kokonaan ja tänäpäivänä en ole ahdistunut ollenkaan.toivon teille kaikille vapautusta tällaisista asioista.
nim.anski50🙂🌻