elämän tarina

elämän tarina

Käyttäjä monuli120 aloittanut aikaan 16.03.2014 klo 23:08 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä monuli120 kirjoittanut 16.03.2014 klo 23:08

oon ollu koulukiusattu 6.vuotta et on haukuttu ja sytjitty. no nyt 7lk alko nettikiusaaminen joka on vaa ihan kauheeta..oon ollu koht 8vuotta masentuneena ja yrittäny itsaria monta monta kertaa ja oon viillelly mut ne oli tarpeeks pienii etten kuollu…oon ollu kuraattorilla ja terveydenhoitajalla monta kertaa mut ei ne oikee osannu auttaa mua. ja ku mul ei oo yhtään kavereita koulus ku kaikki asuu toisella puolella suomee ja vanhemmat ei anna mun nähä niitä ikinä😭😭😭….enkä saa hengailla poikien kans..☹️…oon vaa nukkunu n.3h joka yö ku itken ja mietin joka ilta mitä oikeen teen..😭😭 toivon et joku vois auttaa jotenki☹️

Käyttäjä villikettu kirjoittanut 17.03.2014 klo 19:45

Hei!

Halaan sua ajatuksissani. Älä missään nimessä tee itsemurhaa. Ootko puhunut kuraattorille tai terveydenhoitajalle myös itsetuhoisista ajatuksistasi? Heidän tulisi ottaa vakavasti huolesi. Sinun tulisi saada nyt apua joltakin ammattihenkilöltä. Voisitko soittaa Lasten- ja nuorten puhelimeen tai kirjoittaa MLL:n kirjepalveluun, tai keskustella täällä tukinetissä päivystäjän kanssa? Voisitko kertoa vanhemmillesi miltä sinusta tuntuu, ja etenkin kuraattorille/terkalle vielä uudestaan? Sun pitäisi saada hengailla myös poikien kanssa, eihän siinä ole mitään pahaa. Kiusaaminen täyttää usein rikoksen tunnusmerkit, ja siitä kannattaa myös kertoa eteenpäin. On todella väärin, että sua kiusataan, ja siihen täytyy puuttua. Ansaitset paljon parempaa ja rohkaisen sua hakemaan apua! Tsemppiä 🙂

Käyttäjä Salaatti kirjoittanut 17.03.2014 klo 23:25

Moikka!

Villikettu puhui järkeviä. Eli ei mulla oo enää kauheesti sanottavaa. Halusin vaan käydä minäkin tsemppaamassa sua hakemaan apua. Se ihan oikeesti kannattaa, siis avun hakeminen. Älä tee itsemurhaa, se ei kannata. Oot arvokas ja tärkeä ihminen omana ittenäs!☺️❤️

Hurjasti voimia!! Taistele! Älä anna masennuksen voittaa. Hae apua, ota se vastaan. Siten voit päästä näkemään kuinka sun elämä kirkastuu.
Virtuaalihalaus☺️❤️