CHAT – korvaava keskustelu

CHAT - korvaava keskustelu

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 19.12.2017 klo 20:07 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä aavameri kirjoittanut 19.12.2017 klo 20:07

Nyt kun nuo SPR:n chatit loppuu, niin tässä ketjussa voidaan vaihtaa edes jotain kuulumisia. Toivottavasti tämä ketju saa huomiota, enemmän kuin ne kesänajan ketjut.

Tsemppiä kaikille ja kiitos että olette olemassa, sillä oli ja on minulle suuri merkitys<3

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 20.12.2017 klo 21:32

Mahtaako edes perjantai chatteja tulla. Mitä luulette?

Käyttäjä Delffi kirjoittanut 21.12.2017 klo 07:06

On kyl tyhmää ett nuo SPR:n chatit loppuu. Toivottavasti tilalle tulis edes niitä tukinetin omia chatteja, joita on välillä ollut.

Kun ei näissä avoimissa keskusteluissa kaikkea valitettavasti viitti sanoa..

Mut joo.. nytkin on hieman itkuinen fiilis ja taidan tietää mistä tämä fiilis johtuu.. mut eipä siitä sen enempää.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 21.12.2017 klo 15:10

Ohan tuo sekasin chatti olemassa mikä tuskin loppuu, tuollakin voi purkaa mieltä..

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 21.12.2017 klo 22:53

Tyttönen vaan kirjoitti 21.12.2017 15:10

Ohan tuo sekasin chatti olemassa mikä tuskin loppuu, tuollakin voi purkaa mieltä..

Siellä on jonot, et en oo koskaan päässyt edes sisään😭 useasti vaan luovuttanut jonottamista...

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 22.12.2017 klo 10:00

Kyllä sinne pääsee, ku aikansa jonottaa. Välillä jonot on tosiaan pitkät..

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 01.01.2018 klo 21:02

Mulla mennyt viime päivät huonosti. Ahdistanut niin paljon et en meinannut saada henkeä ja pitkään sisällä pysytellyt itku tuli. Ei millään meinannut loppua kunneš ihana ihminen pelasti. Mut vieläkin vähän ahdistaa enkä löydä sopivaa paikkaa missä olisi hyvä olla ☹️ yritän keskittyy muuhun kuten leffan katsomiseen mutta on vaikeaa ku ahdistavat ajatukset vaa pyörii. 😭
Oon jo ahminut ahdistukseeni tänään herkkuvarastonkin tyhjäksi ja nyt vatsa kipee.. eikä se helpota oloa yhtään.. 😭 koitan nyt keksii jotain mikä veisi ahdistuksen pois,mut toistaiseksi se ei onnistunut...
Onneks kohta pääsen nukkumaan saa nähdä saanko unta yhtään vai valvonko ja nukahdan ku tarpeeksi väsyttää...😭 kumpaa vois vaa nukkuu ikuisesti..

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 02.01.2018 klo 09:30

aavameri kirjoitti 20.12.2017 21:32

Mahtaako edes perjantai chatteja tulla. Mitä luulette?

Hei nimimerkki aavameri,

Myös nuo perjantaisin olleet Nettiyö-chatit ovat tauolla ainakin tämän vuoden.

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 03.01.2018 klo 02:04

Mistä tunnistaa et on stressannut paljon? Ainaki siitä että valvoo yön eikä saa unta😭 ja siitä että on toisessa silmässä näkyvä verenpurkauma... onneks se ei ole vaarallinen se purkauma...

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 26.01.2018 klo 19:32

Hei. Mitä teille kuuluu? Olisi kiva kuulla teidän kuulumisia?

Mulla sitä samaa.... päivä kerrallaan eteenpäin, vaikka välillä meneekin sumussa.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 27.01.2018 klo 12:32

Mä oon flunssassa, ettei kovin hyvää kuulu siltä rintamalta. Muuten menee ihan hyvin..

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 29.01.2018 klo 19:22

Toivottavasti flunssa paranee pian 🙂

Mitä teille muille kuuluu?

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 04.02.2018 klo 14:29

Sain flunssan jälkitautina poskiontelotulehuksenkin.

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 14.02.2018 klo 19:34

Hei . Minulle kuuluu.. iha ookoo..
Vaikka välillä ollut synkkiä ajatuksia. Mut sitten koitan muistaa mitä olin oppinut kognitiivisia terapiassa, niitä ajatusmallia ja, joista hyötyä kun negatiiviset ajatukset ottaa vallan. Et pystyn tunnistamaan ne väärät ajatukset..
Siitä nyt yli vuosi ku se loppui. Nykyään olen omillani ja on mulla taistelueväät.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 15.02.2018 klo 08:56

Mulle kuuluu siinä mielessä huonoa, että oon taas osastolla. Yritin nimittäin tappaa itteni tossa sunnuntaina.

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 18.02.2018 klo 23:19

Ihana kuulla teidän kuulumisia, vaikka surullisiakin juttuja onkin lukenut. Mulle kuuluu huonoa. Oon tosi hermostunut ja stressaantunut. Maha ei toimi oikein kunnolla ja päätä särkee ja hikinen olo, kun iltaisin ahdistaa. Välillä helpottaa, mutta pian nousee. Yhteiskunta vaikuttaa muhun negatiivisesti ja luo pahaa oloa, vaikka tiedän että ei se ole niin, muuten kuin mun pään sisällä. Surettaa...

Mitä teille muille kuuluu?

Kiva kuulla, ev ja tyttönen vaan teidän kuulumisia 🙂