Skitsofrenia

Skitsofrenia

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 10.09.2022 klo 09:11 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 10.09.2022 klo 09:11

Skitsofrenia on yleensä nuorella aikuisiällä alkava vakava psykiatrinen sairaus. Se on yleisin psykooseiksi eli niin sanotuiksi mielisairauksiksi luokitelluista sairaustiloista. Skitsofrenialle ovat ominaisia erilaiset harhaluulot ja aistiharhat sekä usein myös tunneilmaisujen poikkeavuus tai latistuminen. Terveyskirjasto.

Käyttäjä kirjoittanut 10.09.2022 klo 15:13

Jos voittaisin lotossa 14 000 000 olisin onnellinen. Hankkisin omakotitalon ja hankkisin sinne huonekalut, ja kaikki kodinkoneet. Ja muuttaisin sinne asumaan. Loput rahat säästäisin tulevaisuuttani varten.

Käyttäjä kirjoittanut 10.09.2022 klo 17:24

En jaksa uskoa kaikkea onnea tuovaa ja numeroiden merkitystä antavaa. Näen näkyjä siitä etten voita tänään mitään rahapeleissä. olen pelannut lottoa ja kaikki tai ei mitään pelejä täksi illaksi. Olen vasta aloittanut pelaamisen veikkauksella ja hävinnyt yleensä.

Käyttäjä kirjoittanut 11.09.2022 klo 16:25

Annoin Kissi kissani pois viime kuussa, ja nyt olen ottamassa hänet takaisin luokseni. Syynä on Kissin osoittama kiinnostuksen puute isäntäväkeen. Sellainen ei tullut kysymykseenkään minun kanssani. Millä oikein elätän meidän ensi viikolla kun kissi kotiutuu luokseni.

Käyttäjä kirjoittanut 16.09.2022 klo 09:16

Toivoisimpa tosiaan saavani paljon rahaa veikkaukselta. Nyt kun en saisi sitä muualta, kun kaikki menee jotenkin väärässä järjestyksessä, pitäisi maksaa, vaikka ei ole vielä saanut mitään, peräti kummallista. No, jos saisin veikkaukselta vähän rahaa voisin olla tyytyväisempi.

Käyttäjä kirjoittanut 18.09.2022 klo 11:48

Minulla on ollut jonkun verran hallusinaatioita eli harha-aistimuksia, johtuen veikkauksen rahapelien pelaamisesta. Pitää taas lopettaa kokonaisvaltaisesti veikkauksen rahapelien pelaaminen.

Käyttäjä kirjoittanut 28.09.2022 klo 08:57

Olen tehnyt havainnon etten kyennyt olemaan pelaamatta veikkauksen rahapelejä, joten otin vapauden pelaamisesta estämällä itseni pelaamasta ennen marraskuuta.

Käyttäjä kirjoittanut 04.10.2022 klo 18:04

Kuinka ollakkaan kuuntelen taas pääni sisäisiä ääniä. Nämä äänet kehoittavat minua kirjoittamaan tänne.

Aihe; Tämä yht´äkkinen muutostarve, haen asunnonvaihtoa ja työpaikkaa!

Sain vain inspiraation jota en osannut mieltää mitenkään muuten kuin hakemuksilla, joiden tarkoitus oli saada tilanne muuttumaan, siten että asuisin muualla, ja tekisin työtä.

Enää ei minuun tarttuisi invaliiditeetti naapureistani, ja olisin hetkessä kunnossa.

Käyttäjä kirjoittanut 09.10.2022 klo 17:31

Minuun iski kyntensä piru, joka pyöritteli ja käänteli ja tasoitteli minua kuin pizzan tekijä pizzaansa. Lopputulos oli se että menin tilaamaan saksasta pullon rommia, ja peruin tilaukseni koska saadakseni pullon rommia saksasta minun olisi pitänyt tilata sille kuljetus.

Ehkä haen pullon rommia Alkosta, kun se tulee ajankohtaiseksi.

Käyttäjä kirjoittanut 11.10.2022 klo 15:38

Tänään on sellainen päivä jolloin tilasin ÄX levykaupasta DIO cd´n Holy Drive, minulla oli joskus se kasettina, mutta siitä on aikaa. Silloin tykkäsin kuunnella sitä.

Käyttäjä kirjoittanut 12.10.2022 klo 13:28

Etsin oikeaa tapaa ilmaista itseäni. Kuinka jouduinkaan tilanteisiin joissa epätodellisuus määrittelee minulle sivupersoonia, aistiharhoja, ja harhaluuloja, joiden tarkoitusperä on saada minut muuttamaan mieltäni mieltymyksieni suhteen. Aivankuin jokin minua suurempi voima haluaisi minun muuttavan mieltäni mieltymyksieni suhteen, kuten sen rommi pullon suhteen, niin etten hae sitä rommi pullo kun se tulee ajankohtaiseksi, vaan mietin miksi minun tekee mieleni tehdä sellaista.

Käyttäjä kirjoittanut 13.10.2022 klo 08:54

MIETIN; Miksi mieleni tekee tehdä sellaista(ostaa pullo rommia) mikä on kiellettyä minulta?

Ensiksikin jännitys, joka on seurausta kielletyn teon tekemisestä. Toiseksi tietoisuuden tilan täydentäminen. Kolmanneksi liian vähäinen itsetuntemus. Nämä seikat huomioon otettaessa ei tee enää mieli alkoholia, mutta tekee mieli sukeltaa itsetutkiskeluun, ja nähdä itsensä muiden silmin, kuulla itsensä muiden korvin, ja tuntea korkeampi voimansa.

Käyttäjä kirjoittanut 13.10.2022 klo 17:43

Itsetuntemuksen määrätynlaisten merkitysten hulluuden kertominen muille merkitsee hulluutta, joka merkitsee merkitystä niille vuosikausille, joiden aikana join sen alkoholin, ja olin humalassa, joka merkitsi merkitystä näille kaikille vuosikausille.

Mitä kaikki nämä vuosikaudet merkitsivät muille määrätynlaiseksi merkitykseksi!

Käyttäjä kirjoittanut 14.10.2022 klo 11:23

Minulla on levoton olo, ollut eilisestä saakka, kun ajattelin ystävääni, joka oli ratkennut ryyppäämään. En tiedä toivonko minä hänen lopettavan juomisensa, vaikka välillä tuntuu, että olisi parempi jos ( autz ) hän ottaisi oikein kunnolla kun kerta aloittikin juomisen itse. Jotenkin toivoisin ettei hän jättäisi päähäni noita päähänpinttymiänsä, jotka tuntuivat viime yönä kuin pääni olisi ollut hajoamassa, sen kännin resusseja, joka hänellä oli aiheena ryypätä.  😂  Hänen poikansa oli toivonut että hän olisi taas selvinpäin. En tiedä mitä hänen miesystävänsä on merkinnyt hänelle, ja mitä mieltä hänen miesystävänsä on hänen päätöksistänsä, ja tekosistansa. Ajankohta on kuinka minä menin ajattelemaan tällä tavalla ( että ostaisin pullon rommia ) etten olisikaan enää raittiina. 😂  Juodessaan hän ei tunne rajojaan, entä aikaansa!

Käyttäjä kirjoittanut 15.10.2022 klo 10:35

Viikonloppu. Mietin suihkuun menemistä, mutta en osaa päättää menisinkö nyt suihkuun vai vasta huomenna. Jotenkin viihdyn likaisena.

Käyttäjä kirjoittanut 15.10.2022 klo 15:07

Ystäväni soitti ja kertoi että on huonossa hapessa. Menee maanantaina lääkärille, ja on nyt sairauslomalla.