Mielen sisäiset äänet ja omatunnon soimaus

Mielen sisäiset äänet ja omatunnon soimaus

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 19.09.2024 klo 11:53 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 19.09.2024 klo 11:53

Miten erottaa mielen sisäiset äänet ja omantunnon soimaukset keskenään. Mitkä ajatuksien ohjaajina tunnetut äänet ovat omantunnon soimauksia, ja mitkä mielen sisäisiä epäuskon ilmauksia.

Käyttäjä kirjoittanut 11.10.2025 klo 17:19

Minulla oli kiusauksia tik tokissa, yritän tehdä huonolla kielitaidollani videoita tik tokissa, eihän siitä tule oikein mitään. yritin mutta ääni ei totellut. tuli väärinymmärrettyä.

Käyttäjä kirjoittanut 18.10.2025 klo 10:16

Muutin kaikki tiktokin videot ja aloin saada seuraajia ja tykkääjiä.

Muuten minulla menee aika hassusti, minulla on omat ääneni, ja hallusinaationi, mutta siitä huolimatta minua naurattaa niin että kyyneleet valuvat poskilleni, mutta ne ovat ilon kyyneleitä.

Käyttäjä kirjoittanut 26.10.2025 klo 10:15

Koitan olla kiitollinen elämästä, jota saan elää.

Käyttäjä kirjoittanut 04.11.2025 klo 09:56

Aika kuluu siivillä, olen tullut siihen uskoon että on yksi JUMALA.

Käyttäjä kirjoittanut 05.11.2025 klo 11:38

Tänään kuuntelen rock radiota, minulla on korkeat verenpaineet.

Käyttäjä kirjoittanut 19.11.2025 klo 17:19

Minulla on vähän stressiä, ja paranoija skitsofreniani oireilee, siksi kuuntelen rock radiota. Minulla on kuuloharhoja ja näköharhoja, jotka ovat aika ystävällismielisiä, paitsi jotkut niistä. Nämä nurinkuriset kiukuttelevat kuuloharhat ja näköharhat ovat eri asia, kuin nämä kovat ja kyyniset näköharhat ja kuuloharhat, jotka väittävät vastaan kun pidän niitä ystävällismielisinä kuuloharhoina ja näköharhoina.Nyt ne taitavat olla tyytyväisiä.

Käyttäjä kirjoittanut 20.11.2025 klo 13:26

En tiedä mitä minun tulisi tehdä, kun pankkini ei ota tosissaan rahoja joita olen saanut, mutta mitkä eivät kelpaa mukamas tililleni.