Tuskasta runoiltu

Tuskasta runoiltu

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 23.07.2021 klo 13:36 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä pala lasia kirjoittanut 23.07.2021 klo 13:36

Tukahdutetut tunteet

Kyyneleet vierivät pitkin poskia, hiljaa, salaa, lupaa kysymättä. Jotain on piilossa sydämen sisällä, salaista, kipeää tuskaa. Tukahdutettu tunne, joka haluaa julki, mitä sydän tuntee ja mitä järki ei ymmärrä. Se kipu, minkä kielsin, on yhä olemassa. On tukahdutettu, mutta ei kuollut. Nostaa päätään ja sattuu. Sattuu niin perkeleesti. Löytyisi jokin, mikä pyyhkisi tuskan ja kyyneleet ja antaisi mahdollisuuden elää vapaana kahleista. Tukahdutettujen tunteiden kahleet murtuu vielä joskus ennenkuin on liian myöhäistä.

Käyttäjä kirjoittanut 03.12.2021 klo 08:50

Varmasti on vaikeampi sulattaa murhatuksi tuleminen kuin normikuolema.

Otan osaa siskosi kohtaloon.

Ja hyvä että yhä kirjoittelet tänne. Voimia - !

  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 2 vuotta, 4 kuukautta sitten.
Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 03.12.2021 klo 22:01

Otan osaa suruusi ja tuskaasi. Rukoilen voimia sinulle ja että siskosi olisi turvassa. Ethän loukkaannu, että sanon näin. En ole mikään tehouskovainen mutta rukoilen joskus jotenkuten kehnosti. Nyt juuri tyttäreni on sairaana kaukana jossain ja hän saattaa kuolla. En jaksa surra ja olla huolissani, kun tämä elämä on kaikille niin viheliäistä. Olen toki surullinen ja huolissani mutta valitettavasti niin hajalla henkisesti että menen vain hetki kerrallaan. Sittenkin jos tyttärelleni sattuu pahin niin minun pitää mennä hetki kerrallaan. Kaiketi kuollessaankin  ihminen etenee hetki kerrallaan, mutta elämään ei ole silloin paluuta.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 03.12.2021 klo 22:08

Tein jonkinlaisen runontapaisen eilen ja aikomukseni oli kirjoittaa se aloittamaani ketjuun mutta ehkä se sopii paremmin tänne kun tuskasta runoilemme kaikki...

 

 

toivottavasti / minun ei tarvitse / enää koskaan / itkeä / te muututte harmaiksi / harmauteen katoatte / elämän tanssi / elämän uneen / tuudittaa / rakastaa tahdon / sinua / vielä kun elämä / meissä virtaa / ja nauraa / ennen kuin / entiseksi / eiliseksi / eroamme / sadepisaroiksi / ja lumihileiksi / yhdymme / tuska voittaa / kaiken

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 04.12.2021 klo 19:17

Eieiei, onpa ikävää, että tyttäresi on sairaana. Toivon, että hän toipuu. Minäkään en ole tehouskovainen, mutta johonkin uskon. Hieno sana tuo tehouskovainen, Eieiei. Lähetän sinulle myötätuntoa niin monella tavalla vaikeaan tilanteeseesi täältä.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 04.12.2021 klo 20:25

Kiitos Purjevene. Sinä olet pohtinut todella osuvasti minun tilannettani. Sinulla on myös hyvin vaikeaa. Tuntuu että olisit kokeillut kaikkia keinoja jo.

Käyttäjä pala lasia kirjoittanut 14.12.2021 klo 16:30

Kiitos pohdinnoista kaikille! Nyt on hetki, etten vaan jaksa enkä haluakaan jaksaa.

Käyttäjä kirjoittanut 19.12.2021 klo 07:37

On hyvä tietää, mitä on nyt sisässä, elämässä.

Käyttäjä kirjoittanut 20.12.2021 klo 19:32

Huojentavaa Joulua ❤️