Tasa-arvo ja Valinnanvapaus

Tasa-arvo ja Valinnanvapaus

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.02.2022 klo 16:32 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 24.02.2022 klo 16:32

Tasa-arvo ja Valinnanvapaus erilaisissa elämäntilanteissa ja Sukupuolten välisissä kanssakäymisissä, oli kyse omasta tai vastakkaisesta sukupuolesta, sekä yksinään pärjäämisestä seksuaalisissa asioissa.

Käyttäjä kirjoittanut 24.02.2022 klo 19:37

En saanut rauhaa ajatukseltani joka tiesi minun suhtautuvan seksuaalisuuteen kielteisesti, joka johtuu kokemuksistani elämäni aikana. Kaikelle on kehitetty sivistyssanastoa jolla on selitettävissä kaikkien kokemuksieni perustat, joita en itse analysoinut riittävästi ilman noita sivistyssanojen tilanne kontrolleja, joita ei sivistystasoni riitä tähän kirjoittamaan.

Käyttäjä kirjoittanut 25.02.2022 klo 08:20

Ilmeisesti olen täysin sivistymätön henkilö, koska en käytä sivistyssanoja.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 25.02.2022 klo 13:07

Mitä tarkoitat tasa-arvolla ja valinnanvapaudella seksuaalisuuteen liittyvissä asioissa?

Käyttäjä kirjoittanut 25.02.2022 klo 13:44

Tarkoitan ettei kenelläkään ole määräysvaltaa minun seksuaalisuuteeni, ja jos sitä epäilen pidän huolta siitä että olen tasa-arvoinen hänen kanssaan ja että saan valinnanvapauden päättäessäni onko tämä minulle seksuaalista. En silti ole kieltäytynyt seksuaalisesti aina.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 25.02.2022 klo 21:02

Oikein.👍Tasa-arvo ja valinnanvapaus ovat minun mielestäni toisiaan tukevia tai oikeastaan sama asia eri tavoin ilmaistuina. Kumpaakaan ei ole ilman toista. Kukaan ei saa pakottaa toista, ei seksuaalisesti tai millään muullakaan tasolla.

 

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 2 vuotta, 1 kuukausi sitten. Syy: kirjoitusvirheen korjaus
Käyttäjä kirjoittanut 27.02.2022 klo 09:07

Olenko minä vapaa-ajattelija, mielestäni minussa on paljon sellaista, mutta olen ev.lut. ja en aio sitä muuttaa. Uskon hyvänolo voittoon, ja jumalan rakkauteen.

Käyttäjä kirjoittanut 28.02.2022 klo 12:59

Tasa-arvo henkilöiden kesken ei edellytä seksuaalista suuntautumista, eikä valinnanvapautta ole se että keskustelee henkilön toimimaan periaatteidensa vastaisesti. Muutenkin olisi hyvä jos ei olisi noin toiminut aikaisemmin, ja olisi ottanut huomioon etteivät henkilökohtaisuudet aina kuulu muidenkin elämäntilanteisiin koska kuuluvat minun elämäntilanteisiini. Joka suhteessa identiteetti ja intiimit asiat ovat henkilökohtaisia asioita, jotka pitää selvitellä jossain muualla kuin täällä.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 01.03.2022 klo 15:44

Miksi musiikkiin? Entä millaisesta musiikista on kyse? On kaunista että musiikki on sinulle rakas.

Käyttäjä kirjoittanut 08.03.2022 klo 16:09

Abnormin mukainen absurdismi takaa adaptaation ja adekvaatin tuloksen.

Käyttäjä kirjoittanut 09.03.2022 klo 11:38

Menneisyyden tummat pilvet hipovat päätäni, ja saavat minut aavistelemaan pahaa. Epäilyni kohteena on kuin olisi hätää kärsimässä, mutta ei ole niinkään menestynyt maailmassa.

Kuvittelen ettei moniakaan kiinnosta ketkä tekevät elämästään suositumman kuin se olisi ihan normaalisti. Monien uskoisin kyenneen sellaiseen suoritukseen, mutta vain harvoilla olisi kantavat siivet suosiossaan. Nämä harvat sitten hallitsevat rukkaset ja rakkaudet kuin olisivat piruilevia henkiä tässä maailmankaikkeudessa, nostaen esiin määrätyt henkilöt.

Käyttäjä kirjoittanut 09.03.2022 klo 13:28

Aina ei anneta muiden mielipiteiden vaikuttaa asiaan kun on kyse suosimisjärjestyksestä, varsinkin viranomaiset ovat asiasta montaa mieltä. Tämä käy ilmi esimerkiksi KELA´n toimeentulohakemuksista. Monien muiden tavoin minulla on huonoja kokemuksia avun hakemisprosessista, kuten toimeentulohakemuksista, joihin saan aina pykäliä ja momentteja joiden nojalla minulle ei voisi myöntää avustusta. Minusta on rasittavaa tulla aina uudestaan tyrmätyksi avustusprosessissa. Sen tähden yritän olla hakematta avustuksia, jos se mitenkään on mahdollista.

Käyttäjä kirjoittanut 10.03.2022 klo 11:35

Pääsin fysioterapiaan kun kävin lääkärissä.

Käyttäjä kirjoittanut 13.03.2022 klo 15:54

Jouduin peruuttamaan viking line risteilyn tallinnaan ja ottamaan uuden risteilyn tallinnaan myöhemmälle ajankohdalle, sitten soitin viking line lle ja pyysin niitä laittamaan edellisen risteilyn varat uudelle risteilylleni.

Käyttäjä kirjoittanut 14.03.2022 klo 10:53

Saa nähdä onko minusta lähtemään mihinkään enää. tilasin jalkahoidon ensi viikolle.

Käyttäjä kirjoittanut 14.03.2022 klo 12:30

Piti muokata jalkahoidon aikaa, että olisi rahaa maksaa se. Samalla piti muokata fyseoterapian aikaa että kerkiäisi joka paikkaan.