Raskas viikko tulossa

Raskas viikko tulossa

Käyttäjä Baileys aloittanut aikaan 14.03.2016 klo 15:43 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Baileys kirjoittanut 14.03.2016 klo 15:43

Moikka kaikki!

Kävin just sukupuolitautitesteissä ja nyt joudun viikon suunnilleen odottamaan tuloksia.
Mulla on pakko-oireinenhäiriö (pakkoajatukset lähinnä) ja ahdistuneisuushäiriö.
Ajattelen kokoajan, että nyt se on se HIV tai joku muu…
Mulla on kyllä vakituinen kumppani, mutta kauaa ei olla oltu yhdessä vaikka ollaan kyllä kesästä asti tunnettu toisemme.
Sain juuri tietää ettei hän ole koskaan testeissä käynyt ja siinähän se paniikki sitten iski koska hän on voinut olla kenen kanssa tahansa ja muillakin voi olla vaikka mitä tauteja.
Tein kyllä itse tyhmästi kun en sanonut kondomin käytöstä mitään tai odottanut että molemmat käytäis testeissä vaikka itse kävin viime keväänä eikä mitään ollut enkä ole sen jälkeen kenenkään kanssa ollut. Joten ahdistus on tooosi kova.

Käyttäjä Itsetunto kirjoittanut 14.03.2016 klo 17:54

Moikka! Minulla on täysin samanlaisia ajatuksia! Näitä on pahentanut kokemani pettäminen suhteessa.
Se on ihan hirveää odottaa tuloksia. Itse koen ahdistuneisuutta jo siitä jos olen käynyt esim. yleisessä wc.ssä. Vaikka tiedän että sellaiset ei sieltä tartu, niin silti se ahdistaa.

Olen pelännyt aina kaikenlaisia sairauksia, mutta pahimpia ovat juurikin nuo sukupuolitauti pelot. En tiedä miksi. Mutta sen tiedän, että se on syy siihen miksi en ole koskaan harrastanut irtosuhteita, mikä on sinänsä hyvä.

En oikein tiedä voinko mitenkään neuvoa, muutakui että älä googlettele oireita!
Mutta halusin vastata, että tiedät ettet ole ainut tämän asian kanssa 🙂

Käyttäjä hämppis kirjoittanut 14.03.2016 klo 20:18

Hei, jotain tunsin syvää myötätuntoa sua kohtaan ku luin viestin. Jouduin jokin aika sitten petetyksi. Kumppanini ei kertonut suhteesta toiseen ennenkuin asia tuli tietooni.Sen jälkeen hän alkoi kiusaamaan eikä suostunut testeihin kertoen että toinen osapuoli valehtelee. Toivon sulle että käy hyvin🙂👍

Käyttäjä Baileys kirjoittanut 15.03.2016 klo 09:31

Moikka teille itsetunto ja hämppis. 🙂

Kiva etten ole asian kanssa yksin ja kyllähän minä sen tiedän että on varmaan monia jotka ahdistelee sukupuolitautitestien tuloksia.
Onneksi suomessa ei taida olla kovin yleistä mikään muu kun klamydia vai olikohan se kondylooma mistä lääkäri puhui.

Ajattelin että olisin soittanut huomenna jo sinne itse ja kysyn josko tulokset olisivat tulleet koska en pysty odottamaan ensi viikon maanantaihin.
Viimeistään perjantaina pitää soittaa.

Käyttäjä Baileys kirjoittanut 15.03.2016 klo 11:50

Muistatteko kauan meni ennen ku saitte tulokset.
Inhoon odottaa tuloksia ja pakko kyllä huomenna jo soittaa sinne ku en kestä muuten. 😀
Voiskohan ne edes kahdessa päivässä tutkia niitä?

Käyttäjä Itsetunto kirjoittanut 15.03.2016 klo 19:13

N. viikko siinä tosiaan yleisellä puolella meni 🙂 Itse kävin kerran paniikin vallassa yksityisellä, koska halusin ajan heti ja tulokset nopeasti.. en kuitenkaan suosittele koska hintaa tälle tuli 200 euroa 😑❓

Ainahan voit soittaa ja kysyä, jos tuntuu että meinaa haljeta 🙂

☺️❤️

Käyttäjä Baileys kirjoittanut 16.03.2016 klo 07:22

Eilen katsoin millon viimeksi kävin ja olin käynyt tismalleen samana päivänä kun nyttenkin 😀 aika hassua.
Ja olin saanut tulokset keskiviikkona joten pitää kyllä tänään soittaa ja toivoa että tulokset on tullut.

Joo oon kuullu että yksityisellä maksaa hirveesti joten ei ole kyllä sinne varaa vaikka melkein tekis mieli aina siellä käydä oli vaiva mikä tahansa. 😀