Puoliso ”lainasi” lapseltani rahaa

Puoliso "lainasi" lapseltani rahaa

Käyttäjä Marketta86 aloittanut aikaan 07.01.2023 klo 15:46 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Marketta86 kirjoittanut 07.01.2023 klo 15:46

Hei

Meidän uusperheessä on kaksi lastani edellisestä suhteesta ja kolme yhteistä lasta. 

Eilen tullessani lenkiltä kotiin ihmettelin mihin laitoin kotiavaimet, niin mies sanoi että hänelläkin oli ne aikaisemmin käytössä joten etsin sitten myös hänen takin taskusta ja löysin sieltä tyttäreni lompakon. 

Kysyin asiasta viestillä mieheltäni että miksi lompakko on miehen taskussa, koska en viittinyt lastemme kuullen asiasta kysyä. Oli ihmeissään että mitä se siellä tekee, joten sitten aloimme yhdessä asiaa ihmettelemään ja niin myös 5 vuotias lapsemme tuli siihen. Nämä minun lapseni olivat isällään. Tiesin että tyttärelläni ollut 60e lompakossa ja enää oli vaan muutama kolikko. Ja niitä seteleitä ei löytynyt myöskään hänen huoneesta ,joten soitin lapsilleni ja kysyin tietävätkö he jotain asiasta,  eivätkä tienneet.

Illalla mies laittoi mulle viestiä että hän oli lainannut niitä rahoja, oli ottanut sen lompakon tytön huoneen lattialta. Tarkoituksena kyllä ollut palauttaa rahat. Oli ostanut niillä rahoilla töissä tupakkaa, kahvia , grillillä ruokaa ja veikkaukseen mennyt myös vähän.

Siis olen niin pettynyt,  surullinen ja vihainen että voi käyttäytyä noin. Todella törkeetä lastani kohtaan. En enää tiedä miten tästä mennä eteenpäin. Pystynkö enää luottaa jatkossa mieheen. Ja tuntuu että en tunne tuota miestä enää. Mistäs tiedän jos muutakin touhunnut selkäni takana eikä ole vaan jäänyt kiinni🤔

Olen luullut että meillä asiat hyvin. Hän on kiltti, osallistuu kotitöihin, viettää vapaa-ajan perheen kanssa ym. Niin sen takia olen myös järkyttynyt että teki tämmöistä 🙄