Perintäfirmat

Perintäfirmat

Käyttäjä Pieniminä aloittanut aikaan 13.09.2012 klo 18:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Pieniminä kirjoittanut 13.09.2012 klo 18:26

Hei kaikki.

Voi kun löytyisi kohtalotoveri nyt. Tai joku saman läpikäynyt.
Nyt on niin paha tilanne ja mieli ettei mitään rajaa. On niin huono olo että vaan oksennan.
Pitkäaikaisen masennuksen johtamana talous meni aivan sekaisin ja nyt ollaan tekemisissä perintäfirmojen kanssa.
Olen jaksanut olla tuossa maailmassa nyt neljä vuotta mutta nyt olen niin loppu.
Niin kertakaikkisen loppu.
Nyt on niin, että elämältä putoaa aivan kokonaan pohja, mitä kauemmin olen niiden kanssa tekemisissä.
En olisi koskaan uskonut kuinka SAIRASTA se maailma on. Kuinka kohdellaan kuin paskaa, mitätöntä, sellaista jolla ei ole mitään arvoa tai merkitystä.
Olen ihan raivolla jaksanut sitä maailmaa, koska olen vilpittömästi halunnut asiani hoitaa ja päästä joku päivä veloista irti. Olen myös yrittänyt antaa itselleni anteeksi, että ylipäätään jätin asiat hoitamatta, olinhan tosi sairas.
Ajattelin aina, että kunhan vaan saan kuntoutettua itseni sen verran, että jaksan alkaa hoitamaan raha-asioita, suunta on vaan ylös ja kaikki menee parempaan päin.
Kaikkea muuta.

Olen menettänyt uskoni ihan kaikkeen, kaikkeen oikeuteen, rehellisyyteen, reiluuteen, inhimillisyyteen, kaikkeen. MAAILMAAN.
Nämä perintäfirmat ovat olleet sellaisia, että jos olet maksanut velan, joillekin se on ollut ok. Jotkut ovat taas kehittäneet yhtäkkiä lisäkuluja jostain ja asia ei olekaan ollut hoidettu. Jotkut ovat ilmoittaneet maksuhäiriömerkinnän 2 e saatavasta. Jotkut ovat laittaneet viestiä, että ” velka saadaan vaikka kotiinne tulemalla”. Jotkut eivät ole suostuneet poistamaan merkintää, vaikka velka on maksettu ja vahvasta sosiaalisesta suoritusesteestä on todistukset.
Tämä maailma on romuttanut viimeisetkin uskonrippeet tästä maailmasta. Missään ei ole mitään järkeä. Viimeisillä voimillani yritän soittaa Kuluttajavirastoon, että taitaa kaikki edellämainitut olla laitonta toimintaa, johon vastattiin vain, että ” tuollaiseen on tosi vaikeaa puuttua”. Kiitos ja hei.
Eli minua voidaan uhkailla, minulta voidaan periä laittomia kuluja satoja euroja, minun tulevaisuus voidaan tuhota laittomilla maksuhäiriömerkinnöillä ja ei voi mitään ?!
Millä jaksan elää? Mikä motivoi?
Miten jaksan elää tässä maailmassa, jossa meno on näin sairasta, missään ei ole enää kunnon lakia, oikeuksillasi ei ole mitään merkitystä, olet niin yhteiskunnan pohjasakkaa kuin voi olla?
Tässä maailmassa pitäisi motivoitua kuntoutumaan ???

Auttakaa

Käyttäjä ElämänValo kirjoittanut 14.09.2012 klo 19:58

Jos velkaa ei ole enään montaa tonnia, niin pystyisikö joku takaamaan jos ottaisit sen verran lainaa normaalista pankista ja maksaisit sitten kohtuullista korkoa pankille maksusuunnitelmalla? Pääsisit sitten perintäfirmoista kerralla eroon ja kaikki asiointi toimii enään yhden pankin (virkailijan) kautta.

http://www.youtube.com/watch?v=reA-quEwYqg