Peikko

Peikko

Käyttäjä propeli aloittanut aikaan 17.01.2013 klo 20:03 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä propeli kirjoittanut 17.01.2013 klo 20:03

Hei.Tuli mieleen tällainen,kuin viinapeikko.Olen koko ikäni joutunut katsomaan juomista enempi ja vähempi🤨.Nyt en kestää enää kännisten juttuja ja tulee sellainen ei kiva olo😟.Minullahan se ongelma taitaa olla eikä niillä jotka juo 😉voisin kyllä jättää tämän peikon jo johonkin🙂.Olenkohan aina väärässä paikassa,kun useimmiten törmään sellasiin ihmisiin jotka ryyppäävät☺️❤️.

Käyttäjä Vanki kirjoittanut 19.01.2013 klo 16:10

Et ole väärässä paikassa,

olet Suomessa.

Käyttäjä propeli kirjoittanut 19.01.2013 klo 19:37

Hei.Juu olen huomannut ja todennut,että suomessa juodaan paljon.Hauskaakin osataan pitää vain kännissä😉🙂🌻 minä osaan pitää hauskaa selvinpäin😀

Käyttäjä Vanki kirjoittanut 19.01.2013 klo 21:11

Täällä juomakulttuuri nyt on tälläinen mikä nyt on. Välillä tuntuu, että on mahottoman vaikeaa löytää semmoista seuraa jossa viina ei virtais. Ite yritän lopettaa juomista ja tupakointia mutta kaikki kaverini polttaa ja juo. Vaikeaa seuraa niin viikolla kuin viikonloppuinakin 😠😠.

Terve henkistä seuraa, kiitos!

Käyttäjä propeli kirjoittanut 20.01.2013 klo 10:56

Hei.Eikös se yleensä ole niin,että ryyppääjät ovat omassa porukassa ja ne jotka ei ryyppää niin ne ovat omassa.Mä olen miettinyt sitä,että miksi mies joka juo niin haluaa sellaisen naisen joka ei juo?😉

Käyttäjä Hupu kirjoittanut 20.01.2013 klo 14:13

Tuntuu pahalta osallistua teidän kahden keskusteluun, mutta esitit kysymyksen jota minun on pakko kommentoida. En ollut nuorempana, enka edes kaksi vuotta sitten, näin viinanvastainen, mutta nykyinen mieheni on jotenkin onnistunut nostattamaan niskavillani pystyyn puhuttaessa viinan juonnista. Olen muutaman kerran kysynyt häneltä miksi hän haluaa olla kanssani, eikö olisi mukavempi hänelle kun toinenkin olisi samankaltainen, tupakoisi ja joisi, mutta ei kuulemma. Nimenomaan parempi kun olen täysin erilainen. Mukavempi hänelle ehkä, itse työskentelen vielä sietokykyni rajoilla. Hän kärsii vähemmän juomattomuudestani kuin minä hänen humalahakuisuudestaan.

Mutta vaikka hänkin yrittäisi mielikseni joskus rajoittaa, niin ymmärrän kuinka paha paine tulee hänen ystäviltään; johan he vallan kiusaisivat ja jättäisivät ulkopuolelle jos yksi ei ryyppyreissuihin osallistuisikaan.

Joskus mietin kuinka mukava jos viina kriminalisoitaisiin. 🙂👍 (ihan vähän provo)

Käyttäjä propeli kirjoittanut 20.01.2013 klo 20:52

Hei.Kaikki toki saavat osallistua keskusteluun ja kivahan se on,kun saa keskustelun aiheesta.🙂😉 Mä motkotin monet vuodet toisen juomisesta,mutta ei se mitään auttanut päinvastoin.Sitten kyllästyin enkä viitsinyt enään katsella.🤨 Huolettaa noi nuoretkin,kun aloittavat niin aikaisin ton viinan kokeilun.

Käyttäjä Vanki kirjoittanut 22.01.2013 klo 11:21

Hei!

Nainen, joka ei juo koetaan terveeksi, luotettavaksi ja järkeväksi. Tai ainakin itse koen. Alkoholin juominen tuo mukanaan tosi paljon mielipahaa. Suurin osa riidoista mitä ihmisten kans on nii on alkoholin vaikutuksen alaisena syttyneitä 🤨.

Ihmisiin vetoaa järkevä erilaisuus. Jos on niin fiksu et ei juo tai tupakoi nii sehä on aika iso plussa muiden silmissä 😉

Käyttäjä Hupu kirjoittanut 22.01.2013 klo 18:24

... tai sitten nainen joka ei juo koetaan tylsäksi, pingottajaksi, ilonpilaajaksi, oudoksi. Miksi? Jos viina ei tuo mitään lohtua, humalassa ei ole sen hauskempaa kuin selvinpäin (no okei sen yhden pienen hetken nousuhumalassa ehkä) ja varsinkin säästyen morkkikselta, pahalta ololta, rahanmenolta ja hukkaan heitetyltä seuraavalta päivältä, niin toisten mieliksikö pitäisi.

Mutta on se kumma miten oudoksutaan jos ei oikeen maistu. Paljoa ainakaan. Viinakansaa totisesti. *murr*

Käyttäjä propeli kirjoittanut 22.01.2013 klo 20:03

Hei.No juu olen huomannut sen.Enkä enään nipota niin,kuin ennen tuli tehtyä.On minussakin ne omat juttuni.Mua vaan nykyään ahdistaa toi muiden tai tuttujen juominen.Haluaisin päästä siitä jotenkin eroon.😉😳 En ole keksinyt siihen vielä keinoa 😐 koitan kyllä keksiä.Tai sitten pitää vaihtaa kokonaan uuteen seuraan.🙂🌻

Käyttäjä Vanki kirjoittanut 23.01.2013 klo 14:18

Ei toisten juomiseen voi vaikuttaa mutta ei sitä kyllä pidä kattoakkaan. Niin monen suomalaisen miehen ja naisen tarina päättyy pulloon. En näe itse siinä paljon vaihtoehtoja, jos haluaa elää terveenä pitempään tupakka ja viina on pakko jättää pois. Ne vie hautaan muuten vaikka suurkuluttajista ei puhuttaiskaa.

Käyttäjä propeli kirjoittanut 24.01.2013 klo 18:05

Hei.Huomenna pitäisi mennä kahvikutsuille ja tiedän,että sielä on myös muuta juotavaa.
Rupesi ahdistamaan jo pelkkä ajatuskin.🙂🌻 toisaalta en voi taas olla menemättäkään.😉
No lähden sitten pois,jos siltä rupeaa tuntumaan🙂👍.Koitan siis hymyillä ja ajatella toisella tavalla.😀🌻🙂🌻

Käyttäjä draned kirjoittanut 26.01.2013 klo 16:28

Noo Propeli mites selvisit kaffekutsuilta😐
Toi juomisasia on aikasta kinkkinen🙄...kaikki olettaa yleensä et tarttee juoda ja jos et juo olet outo.😝 ...en tiedä miten se miehil sit menee😐
Enkä jaksa ymmärtää kun joitenkin kavereiden on pakko aina kun tavataan pelata joitain juomapelejä ja jos et juo, et voi pelata tai sit muten vaan on pakko vetää p****** olalle 🙄 Miks ei nykyää enää osata pitää hauskaa ilman juomista🤨😐....Vai onkohan musta tullu vanhus😐

Käyttäjä propeli kirjoittanut 09.02.2013 klo 22:45

Hei draned ja muut.Siitä onkin aikaa,kun olen kirjoittanut tähän peikko aiheeseen.No kaffekutsut meni hyvin sielä kyllä juotiin kaljaa,mutta ei paljoo tai sillee häiritsevästi.Mut mä oikeesti haluisin pois tän mun pinttymän päästäni.Tänään sain kännipuhelun ja taas mieli latistu😐 on se kumma.Mulla se ongelma tosiaan taitaa olla🤨.En mä taida pystyä olemaan suhteessa jossa toinen juo ja toinen ei.Mä haluun olla ilonen,onnellinen ja positiivinen enkä ahdistunut😉.Multa ihan selvästi alkaa karsiutua sellasia ihmisiä pois mun kaveripiiristä jotka ryyppää🙄.Jos on hyviä ideoita niin kertokaa🙂🙂👍

Käyttäjä draned kirjoittanut 19.02.2013 klo 22:49

Moi propeli & muut😎
Kyl mää luulen et se ongelma on niil muil eikä sul propelli 🤨
Oma elämäni muuttu aineskii täysii ku exä hävis piireist ja tietty samal sen ryyppykaverit...
eipä tartte enää miettii mis kunnos kämppä on ku töist pääsee😮
...saa olla omas rauhas ja tehä mitä huvittaa tai sit ei tee yhtää mitää☺️

Käyttäjä propeli kirjoittanut 07.03.2013 klo 21:22

Moi.Rupesin oikeesti miettimään tätä elämääni ja sitä mitä minä haluan ja mistä tulen onnelliseksi.Ei mun tartte kattoa enään yhtään ryyppäämistä,jos en tahdo.Eikä mun tartte mennä paikkoihin joissa juodaan,jos en tahdo.😉.Eikä omassa kodissani ryyppää kukaan,jos en tahdo🌻🙂🌻.Ihanaa huomata,että voin itse päättää mitä tahdon ja mitä en🙂👍.☺️❤️ En sano sitä,että olisin ihan absolutisti,voin ottaa joskus yhden siiderin🙂Mutta en jaksa sellaista joka viikonloppuista ryyppäämistä katsella,kun rentoudutaan.Onko se rentoutumista ja nauttimista,kun vedetään kunnon kännit?No meillä jokaisella on oma näkökulma asiasta.