Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.09.2019 klo 11:11

Uusi päivä taas...

Kurkistus peikonvarteen joka on juurtumassa, iloinen yllätys, on alkanu vissiin juurtuu. 😀

Vaik just heräsin, tai nyt aikaisemmin, on käynnistysvaikeuksii. Millään pää ei jaksa pysyy pystys. En tiä, oonko tulossa kipeeksi. Nenä vuotaa hiukan, on vuotanut jo jonkin aikaa. Nyt kurkkuu hiukan kutkuttaa. Se täst viel puuttuu et tulis kipeeksi.

Jospa ottais kutimet käteen ja alkais tilkuttaa sukkaa...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.09.2019 klo 14:45

Vispipuuro vispattu ja lajiteltu myös isälle. Vien huomenna sen hänelle.

Koht alkaa formula, voi sitä kattoo ja kutoo.

Mietin keittiön huonekalujen järjestystä. Haluaisin vaihtaa, mut en tiä miten.

Vieläkin on väsyny olo. Teetä en enää juo ja söin puuroa mahan täydeltä. Kurkku tuli hiukan kipeeksi, ni ku aina vispipuurosta.

Mut joo, taidan jatkaa....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.09.2019 klo 15:29

Arvaa kuka jätti telkan päälle ja marssi isää hoitaa?  En mä ainakaan, no joo.  Mä en kässää mikä mussa on. Miksi olen näin huolimaton.  Alan olee liian vaarallinen itelleni. Kohta tosiaan sattuu jotain ja pahasti, jos tätä menoo menee.

Olin aamupäivällä leipomossa ja kaupassa. En paljoo ostanut, 3 juttua va yhteensä. Ei o oikee fiilistä ostaa mitään mistään.

Isän hoito oli helppo ja nopee. Tyttö jäi sinne oottaa vieraita vielä ja kahvittelee niiden kans. Siskokin menee melkein kk tauon jälkeen isää moikkaa, nii et isä näkee myös.

Kohta ruoka, vispipuuroa ja appelsiinimehua. Ostin ihan ite puristamaani mehua. Vois alkaa ostella appelsiineja ja ite puristaa ne. Tulis halvemmaksi ku puristaa kaupassa.

Kaupassa huomasin jo halloween tuotteita. Tuleeko sekin jo kohta?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 24.09.2019 klo 08:04

Hei. Mä heräsin puoli kuudelta enkä ole enää mennyt sänkyyn. Väsyttää nyt jonkin verran. Tunnen itseni luopioksi... Miksi? - En tiedä...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.09.2019 klo 13:22

Jardin Prive kirjoitti:
Hei. Mä heräsin puoli kuudelta enkä ole enää mennyt sänkyyn. Väsyttää nyt jonkin verran. Tunnen itseni luopioksi... Miksi? - En tiedä...

Mulla ei oikee aamu käynnisty millään. Saan jotain tehtyä, mut silti ei oikee käynnisty. Sängystäkin nousin vasta klo 12 jälkeen.

Sain huomiset porkkanat raastettuu. Vielä pitäis tiskit laittaa ja roskat kasattuu.

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.09.2019 klo 09:55

Uusi päivä. Aamu aloitettiin räjähdyksellä joka tarjosi takapihan työmaa.

Tänään ois ihan kohta härkkis-porkkanapyöryköiden teko. Saa nähä mitä siitäkin tulee. Saa nähä uskaltaako tuttu tulla ees maistamaan. Olen kutsunut hänet ruualle.

Sit päivällä olis labrakin. Sinne pitäisi raahautuu.

Sit ei olekaan mitään ja kerätä huomiseksi voimia. Niitä tsrvitaan. On hammaslääkäri ja sieltä nopee kävely isän luo ja nopeesti isän vienti vanhuskeskukseen.

Mut nyt meen tekee niitä pyöryköitä...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.09.2019 klo 13:56

Kroppa on väsy, mieli on väsy. Tukarikin huomasi sen.

Pyöryköitä en ole uskaltanu maistaa. Potut kiehumassa.

Haluaisin va NUKKUMAAN, mut en saa unta.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 25.09.2019 klo 22:26

Hei, Saloka! Meillä on sun kanssa yhteistä. Kumpikin neulotaan. - Sinä tosin neulot paljon enemmän! Mulla on yhdet sukat valmiit muuten, paitsi että ne pitäisi päätellä. Ja lankoja riittää raitasukissa, joissa lanka vaihtuu toiseksi viiden kerroksen välein.

Väsyttää jo. Mun on puhallettava vielä astman mittaukset ja sitten pääsen tuutumaan.

Hyvää torstaipäivää sinulle!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.09.2019 klo 10:58

Kiitos jp. Raitasukat onki inhottava päätellä. Mulla on puovikassillinen valmiita sukkia jotka tarvis päättelykeijun apua. Katotaan, jos se vaikka leijuis tänään tai huomenna paikalle.

Noi räjäytykset ei o kiva herätyskello. Ne on viikon räjäytelly, kuinkahan kauan viel...

Tunnin päästä hammaslääkäriin. Sieltä ärrälle ja isän luo. Sit lähtö isää viemään.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.09.2019 klo 19:59

hammaslääkärissä meni hyvin ilman puudutetta, joten laskukin taitaa jäädä pieneksi.

Isän vienti oli vähän raskasta mäkien ja esteiden takii, mut sain isän vietyy ihan kunnialla määränpäähän. Lauantaina meen kattomaan häntä sinne.

Mun täytyy alkaa pitää villasukkii jalassa. Täällä on pirun kylmät lattiat, tai sit mun on vaan.

Loppu ilta striimiä ja sit nukkumaan....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.09.2019 klo 12:29

Huomenta. Kello lähenee 12.30 kun jaksoin nousta vasta. Nyt on sit kiire tehä kotityöt, ennen klo 16.

Isällä menny vähän huonosti. Ei ollu saanu nukuttuu ollenkaan.

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.09.2019 klo 17:44

Kotityöt sain tehtyy, tai pyykit ja astiat pestyy. Sit iski kylmyys ja nyt makaan sohvalla 2 peiton alla jäätyen.

Mun kukkasissa on tuholaisia. En tiä mitä mun pitäisi tehä. Pelottaa menettää kaikki kukat, ku niihin on rahaa menny aika paljon.

Ruoka on syöty. Parin tunnin päästä iltapala.

Kumpa saisin tämän kylmyyden pois, taidan kattoo jos keskittyis yleisurheiluun, jos se auttais....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.09.2019 klo 15:13

Isän luonna käyty. Käytiin kanttiinissa. Sit juttelimme huoneessa. Kaupan kautta kotiin. Tyttö lähti näköalapaikalle ja sen jälkeen kavereiden kans.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.09.2019 klo 21:35

Ei kiinnosta mennä nukkuu. Eilenki menin 2.30 vasta nukkuu. Saa nähä koska tänään.

Nenä tuuppaa valuu ja muutenki on vähän kipee olo.

Äiti on neulonu taas yhdet sukat. Sanoin etten ole tänään puikkoihi ees koskenu. Ei o jaksanu eikä huvittanu. Ei ole sitä fiilistä taas.

Saa nähä koska jaksan huomenna nousta sängystä. Aamut tuuppaa menee nukkues ja sen jälkeen makoilessa ja sit joskus 12 jälkeen jaksaa nousta vasta.

Huomenna pitää mennä suihkuunki. Plää. Miksi hiukset pitää likaantuu nii äkkiä?

Jatkan urheilun kattomista....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 29.09.2019 klo 14:14

Aamut venyy, tänään jaksoin nousta vasta 13.30 sängystä.  Tein tuoretta appelsiinimehua ja teetä.

Nyt yritän pysyy hereillä ja kattoo formulaa...