Outo tunne

Outo tunne

Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 26.04.2016 klo 17:39 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Piakristiina kirjoittanut 26.04.2016 klo 17:39

Mietin outoa tunnetta mikä minulle tulee kun saavutan jotain mitä olen tavoitellut. Esim. nyt kun sain vakituisen toimen minulla on sellainen tunne kuin se ei kuuluisi minulle. Kuin että olisin vienyt työpaikan joltain joka sen ansaitsee paremmin.
sama tunne oli kun sain äitiyslomansijaisuuden. Hakijana oli monta joilla on pieniä lapsia ja jotka ovat olleet kauemmin töissä. Ja eräs sanoikin minulle että ei paikka kuuluisi minulle. Minulle tuli tunne kun veisin leivän jonkun lasten suusta.
Nyt moni sanoi minulle että hyvä kun sait vakituisen työn. En tiedä en oikein osaa iloita enää mistään, koska on tuo outo tunne että en ansaitse asioita.
Tunnen että kaikki muut ovat minua parempia ja osaavat tehdä asiat paremmin. Jos joku kehuu minun tekemisiäni en osaa ottaa siitä kunniaa itselleni.
Teen päivittäiset työni niin hyvin kun pystyn ja osaan, mutta en oikein nauti työstäni. Joskus tunnen onnistumisen tunnetta, mutta se menee nopeasti ohi. Tuntuu että iän myötä tunteet ovat jotenkin latistuneet.