oon niin väsynyt..

oon niin väsynyt..

Käyttäjä minävaan00 aloittanut aikaan 04.04.2015 klo 23:01 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä minävaan00 kirjoittanut 04.04.2015 klo 23:01

Taas nostaa masennus päätään.. kuudes viikko,eikä yhtää tunnu helpottavan,päinvastoin. Tänään mukaan tuli yhtäkkinen hajoan tähän oloon ahistus kohtaus,jotka jo niin tottuja aikasemmilta masennus kausilta. Mulla siis vuosia ollut diagnoosina toistuva vaikea asteinen masennus ja myös persoonallisuushäiriöitä..
mulla meni noin 3kk suht hyvin,tuntu et elämä vihdoin hymyilee ja toivoin että olisin vihdoin parantunut. Kunnes 6 viikkoa sitten yhtenä aamuna mikään ei ollutkaan mun päässä enään hyvin. Kaikki ilo ja mielenkiinto oli hävinnyt. Ajattelin että no tämmösiä kausia tulee kaikille.. 2 viikkoa toivoin et menee kyllä ohi,kolmantena viikkona aloin pelkäämään uusiko masennus taas,ja neljäntenä viikkona hyväksyin että niin siinä kävi,ja ajattelin että kyllä mä tästä nousen,niin kun ennenkin,mutta 5 viikko kun alko, alko tuntumaan etten jaksa,en jaksa olla sairas jatkuvasti ja nyt kuudes viikko kun alko tuli mukaan se aivan kamala hajoan just nyt tähän oloon ja haluan kuolla just nyt en kestä läjässä,sekoan. Niin kokonais valtasia nuo mun tommoset yht äkkiset pelkotilat on.. se hajoamisen tunne on pahin ja pelottavin.

Lapsuuteni on hyvin traumaattinen ja aikuis elämässä olen kokenut todella rankkoja asioita.

Mutta siis.. miten tämmöistä ainaista masennus uusii kausia jaksaa loputtomiin? Lääkityksenä iso arsenaali eri lääkkeitä yhtä aikaa käytössä ja kokeiltu myös paljon.
Hoitosuhde on hoitajaan ja myös lääkäriin..
perhettä on.. mies vaan ei koskaan ole osannut tukea.. turvaton olo. Ystäviä ei montaa,harvoin edes nään heitä.
Joskus pahimpina hetkinä kun ahdistus on liian suuri ei edes tajua tätä hetkeä kun olo vie mennessään ja haluaa vaan karkuun sitä oloa,pois,turvaan. Pelottaa.

Onko kukaan muu kokenut semmosia todella pelottavia hajoamisen tunteita? Mitkä tulee aivan yht äkkiä ja saa aivan kauhun valtaan ja haluaa vaan karkuun.. tuntuu että sekoaa pää niissä hetkissä.

Näinä vaikeina kausina on vaan niin vaikea jaksaa ajatella että tästä selviää kun jokainen sekuntti tuntuu ikuisuudelta..
Taas on alkanut tuntumaan tekisinkö kuitenkin kaikille vaan palveluksen ja päättäisin päiväni täällä.

Käyttäjä minävaan00 kirjoittanut 24.04.2015 klo 22:17

Hei kaikki,jos joku tätä sattuu lukemaan 🌻🙂🌻

kamala päivä takana.. kiitos abilify lääkkeen,kokeiluksi todellakin jäi,niin kkarmean olon se teki mulle. Nyt sitten mennään kai näillä vanhoilla lääkkeillä ja odotellaan jospa se aurinko paistais joku päivä mun päässä.
Onneksi nyt viikonloppu,silloin mulla on yleensä vähän helpompaa kun mies on kotona enkä joudu olemaan yksin.

mukavaa viikonloppua kaikille 🙂🌻

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 25.04.2015 klo 11:57

Hei, Minävaan00!☺️❤️

Kyllä sillä tosiaan on vaikutusta mielialaan, jos kotona on joku muukin kuin vain itse. Mulla tyttö on osan viikkoa. Ja kyllä sillä on vaikutusta.

Hyvää päivän jatkoa sinulle!🌻🙂🌻

Käyttäjä elämänilohukassa kirjoittanut 25.04.2015 klo 21:03

Voi harmi millainen oli se uusi lääke☹️ Sitä aina toivoo,että sais apua jostain,mutta siten käykin noin.

Jaksamisia☺️❤️☺️

Käyttäjä minävaan00 kirjoittanut 25.04.2015 klo 22:29

Hei Jardin Prive ja elämänilohukassa, kiva kun kirjoititte 😍

Nyt sitten päädyttiin lääkärin kanssa tänään puhelu keskustelussa nostamaan mun lamictal lääkkeen annosta ja jos se ei tunnu auttavan ni sitten otetaan voxra lääke takasin muiden lääkkeiden rinnalle,söin sitä pari vuotta joskus. Lääkärini päivysti tänään niin siksi juteltiin näin lauantaina puhelimessa.

Tänään ollaan oltu paljon ulkona, toinen lapsikin on viikonlopun meidän luona, se aina piristää 😍
Ja hänellä oli sairautensa vuoksi todella rankka parisen päivää tällä viikolla.. Oli taas niin kurja nähdä silloin kaikki mitä sairaus hänelle aiheuttaa. Ja huoli oli ja on edelleen niin suuri. Tilanne hänellä oli siis todella paha,taas kerran 😭
Mutta nyt olen hyvilläni että nyt voi paremmin ja pääsi tulemaan taas meidän luokse.

Huomenna sataa vissiin vettä. Harmi. Aurinko ja lämpö on paljon paljon mukavampaa.

Jaksamisia kaikille 🌻🙂🌻

Käyttäjä minävaan00 kirjoittanut 27.04.2015 klo 01:40

Uneton yö tulossa ja menossa.. tytöllä norovirus. Kai se myös tulee sitten minuun ja mieheenikin. Tytön pahaolo tuntuu musta pahalle kun en pysty auttamaan mitenkään. Mutta onneks se on vaan tauti,ei pysyvä sairaus.
En tiedä lukeeko kukaan näitä mun kirjotuksia,mut olis mukava jos joku lukis ja kirjottelis,ihan mitä vaan saa kirjotella. Mä kuuntelen mielelläni.
pelkään huomista kun väsyneenä oon kamalan ahdistunut ja äkänen.. ja jos vielä se noro tulee ja lääkkeet ei pysy mulla sisällä niin tulee vierotuoireetkin ja sitten joutuu taas muut kärsimään mun olosta.. ja oksentaminen laukasee mussa aina kamalan paniikin. Pelon ja kauhun. En tiedä miksi.
tyttö oksentaa koko ajan.. oon soittanu päivystykseenkin jo.. kaheksan tuntia oksentanu puolentunnin-tunnin välein. Itkee ja pelkää että kuolee ja mä koitan lohduttaa parhaani mukaan.

Nostin tänään lamictalia,kauan lie menee että sitten auttaa.. jos auttaa.. mut mun olo on ollu viikonloppuna parempi.. eli se sertralinin korotus ei tod sopimutkaan mulle.. kaks viikkoa oli sillon kamalampi olo ku ennen sitä. Kunpa saisin nyt elämän ilon ja kiinnostuksen elämään takasin taas..

meillä oli iso elämän muutos ja olin niin onnellinen ja iloinen ja yritin taas liikas ja sit väsähin. Mullehan lääkäri sano nyt torstaina et mulla ois rajatilihäiriö.. ja kaikki niin täsmää kyllä siinä mulle mutta ei se agressiivisuus ja ystävyys suhteiden vaikeus tms. Enkä ole mahoton ihminen.. jos joku pelästyy.. mulla vasn omat haasteet joiden kanssa haluan oppia elämään. Lapsuus vaikuttaa paljon mun tähän rajatilaan.. traumat,mut en syytä silti vanhempia,he eivät vaan pystyneet parempaan.. äidillä oli skitsofrenia ja isä olo alkoholisti..
Pääsen ehkä kelan terapiaan.. ainakin sitä haetaan.
nyt vaan jäin selittelemään.. kiinnostaakohan ketään.. toivon että joku ees lukis ja haluis kirjotella. Ei näitä psyyken ongelmia ymmärrä ku ite niistä kärsivät.

toivon ettei toinen lapsi saanut tuota noroa.. kun on lääkitys sairauteensa niin jos ne ei pysy sisällä niin joutuu sairaalaan ja vaarana et käy taas pahemmin.. on siis sairaus mikä johtaa aina sairaalaan kun sairaus pahenee. On myös epäily adhd:stä ja vaikka mistä,mutta ne on vaan liitännäis sairauksia isoimman sairauden ohella. Mutta lapsi on sinnikäs ja niin aurinkoinen elämää rakastava poika ☺️❤️☺️

nyt koitan vähän levätä jos tyttö hetken sais nukuttua.. mut taas oksenti äsken 15min välein 2 kertaa. Rankka tauti ☹️

voimia teidän kaikkien päiviin 🌻🙂🌻

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 27.04.2015 klo 11:26

Hei, Minävaan00!☺️❤️

Luen aina viestisi!☺️❤️☺️ Kiva kun kirjoitat tänne ja minunkin ketjuuni!

Mä olen taas viime päivinä ollut aika paljon omissa maailmoissani, mielikuvituksessa. Saanut sitä kautta hoivaa ja välittämistä. Se nolottaa mua, mutta tarvitsen sen nyt, kun en oikeasti sitä saa. Nuorempana/lapsena elin mielikuvituksessa välillä paljonkin.

Toivottavasti sinulla menee Noro ohi nopeasti. Se on hankalaa, kun lääkitys ei pysy sisällä. Ja kun muutenkin pelkäät oksentamista...

Voimia päivääsi!🌻🙂🌻

Käyttäjä minävaan00 kirjoittanut 27.04.2015 klo 21:23

Hei Jardin Prive ja muut!

älä Jardin Prive häpeä mielikuvitus maailmaasi,meillä jokaisella on omat keinomme selviytyä,ei ole olemassa yhtä ainoaa oikeaa tapaa selvitä,ja kun on tarpeeksi vaikeaa on pakko rakentaa itselleen (monesti jo lapsena opittu) tapa selvitä eteenpäin.. mä niin toivoisin ettei sun tarviis satuttaa itseäsi. Tuntuu pahalle että joudut niin tekemään. Miten olet tämän päivän jaksanut?

ei ole mulle vielä tullut noroa,saa nähdä tuleeko. Viime yö meni todella vähillä unilla,pari tuntia. Tyttö oksenti aamu kaheksaan asti puolentunnin-tunnin välein koko illan ja yön. Ihan kamalaa oli kun en voinut auttaa,lohduttaa vaan parhaani mukaan. Tyttö pelkäsi kovin oksentamista,mutta hän selvisi kyllä todella hyvin taudin läpi. Oksenteli vielä aamulla/päivällä mutta onneksi harvemmin ja tänään illalla ei ole enää oksentanut mutta huono olo on edelleen ja todella uupunut rankasta taudista. Kuumetta ollut tänään 39 tytöllä.

Itse itkeskelin tuossa päivällä vähän kaikkea.. väsymyksestä johtuvaa. Tiedän taas että kun oon mennyt/menen ylikierroksilla taas niin tätä seuraa taas väsähtäminen.. ja ainakin sitten jos tässä itekkin sairastun tuohon noroon.

Mulla olis huomenna aika psyk hoitajalle,jouduin sen nyt perumaan,harmi.. olis ollut tärkee..

Nukuttiin kaikki viime yö alakerrassa olohuoneessa ämpärien keskellä.. tyttö haluaa nukkua ens yönkin.. ymmärrän ettei uskalla nyt nukkua yksin omassa huoneessa kun pelkää vielä että tauti tulee takasin,lähinnä oksennus siis. Ite en osaa ikinä nukkua jos huonekkin vaihtuu,kestää monta päivää että totun uuteen nukkumis paikkaan. Mutta kai nyt ensi yö menee vielä tässä alakerrassa. Tosin epäilen että mä valvon taas yön vaikka ensi yönä varmaan tyttö saa nukuttua eikä oksenna. Mutta sittepähän valvon..

kohta olis vappu.. nyt murehdin sitä jos poika ei pääsekkään vapuksi meille 😭 tän taudin takia. Ja vielä enemmän murehdin että jos poika sairastuu myös tähän niin viettää sitten vapun varmaankin sairaalassa 😭 miehen kanssa juteltiin että voidaan viettää lasten kanssa sitten "oma vappu" toinen kerta.. ilmapallot ja kaikki on jo ostettu lapsille.

Kaikille kaikkea hyvää ja jaksamisia elämään 🌻🙂🌻

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 28.04.2015 klo 11:36

Hei, Minävaan00!☺️❤️

Kiitos kun vastasit minulle! Nyt olen viettänyt aikaa vähemmän mielikuvitusmaailmassani. Mutta jollain lailla se on läsnä liki koko ajan. Voin kyvitella käden silittämään hiuksiani tai pitämään minusta kiinni, kun aion satuttaa itseäni. Eli eräällä tavalla se kulkee mukanani koko ajan, ja voin ottaa sen käyttöön, kun tarvitsen... Silti se tuntuu lapselliselta.

Oletko sinä säilynyt vielä terveenä? Teillä on ollut rankkaa tuon tyttären Noron kanssa. Toivottavasti hän alkaa vahvistua.

Olisi hienoa tuntea sinutkin ihan oikeasti! Mutta onhan tämä hyvä, että voimme edes viestitellä anonyymisti. Voimia - ja terveyttä - päivääsi!☺️❤️☺️

Käyttäjä minävaan00 kirjoittanut 28.04.2015 klo 23:24

Viime yönä saatiin kaikki nukuttua,mutta ei ole tyttö vieläkään parantunut taudista. Välillä edelleen oksennellut ja ripuloi paljon. Kuumetta 40 ollut. Alan epäilemään olisko sitteki vaikka salmonella? Oireet täsmäis ja kun kukaan tytön kanssa tekemisissä ollut ei ole sairastunut! Soitan huomenna tk. Pyydän ulostenäytteen ottoa.
Tyttö on todella väsynyt.

mulla ollut vähän kurja olo tän päivän..
just mietin olenko tänään jo kirjottanut tähän ketjuuni,mutta sitä ei vielä ole julkastu.. muisti pätkii.. no tulee sitten ehkä samat asiat kahteen kertaan jos olen jo kirjottanut tähän.

sain tänään hoidettua yhden tytön asian mitä pitkään on pitäny hoitaa en ole vaan saanut aikaseksi,nyt vihdoin,se oli pakollinen asia mikä piti hoitaa..

mieliala alkaa taas laskea kun oon ollut paljon vaan sohvalla tytön lähellä.. kaipaa mun läheisyyttä kun on pahaolla hänellä. Olenko kertonut minkä ikäinen tyttö mulla on?

Lukeekohan kukaan oikein tätä? Harmittaa ettei kukaan koskaan kirjoita mitään. Olenko rasittava,tyhmä tai valittava p..ka? Anteeksi. Mutta olen onnellinen että sinä Jardin Prive edes kirjotat se merkitsee mulle paljon ☺️❤️☺️ kiitos! 😍

tykkään kirjoittaa.. siksi kirjotan paljon.

Lamictalia olen nyt syönyt kolme päivää isommalla annoksella,sivuoireita ei ole tullut. Odotan kovin kesää.. haluisin vaan että mieheni olisi kotona koko kesän,mutta ei se voi,on töissä. En ole koskaan saanut samanlaista turvaa kenestäkään kun miehestäni. Hän tietää musta aaivan kaiken,kerron hänelle aina ihan kaiken. Hän on mulle kaikki,lasteni lisäksi.

kohta pitäisi käydä nukkumaan.. jos saan unta. Viime yönä sain suht hyvin. Nukutaan edelleen alakerrassa ettei tytön tarvitse nukkua yksin omassa huoneessa jos vaikka oksentaa vielä yöllä. Tyttö hourailee unissaan.. eilen ja tänään.. eilen säikähin sitä kun puhu aivan sekavia,äsken sano silmät auki kesken unen että isi väärä reuna,kysyin mitä,mikä reuna,niin toisti vaan samaa,sanoin että rakas oot taas unessa jatka unia ni samantien nukahti. Usein kävelee terveenäkin unissaan.

No nyt lopetan tän tarinoinnin.

voimia ja aurinkoa kaikkien päiviin 🌻🙂🌻

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 29.04.2015 klo 09:49

Hei, Minävaan00!😍

Mä tykkään kun kirjoitat! On kiva lukea sun tekstejä ja tulet tutummaksi. Voi kun voisi oikeasti tuntea!

En nyt ehdi kirjoittamaan pitemmälti, mutta kirjoitan myöhemmin. Toivottavasti tyttäresi tilanne selviää! Voimia päivääsi!☺️❤️☺️

Käyttäjä elämänilohukassa kirjoittanut 29.04.2015 klo 10:50

Hei minävaan00 ja kiitos,kun olit minulle kirjoittanut🙂🌻 Minä oon vähän huono kirjoittelemaan,luen kyllä joka päivä näitä viestejä.

Soita tk:een ja kerro tytön kuumeesta+mahakivusta,ja että ei ala helpottaa.Voihan se olla muutakin kuin noroa,esim.umpisuolentulehdus.Ei kuulosta kyllä enää normaalilta mahataudilta tuo😐 Pitäis ehkä saada tiputukseen jopa,kun on monta päivää nuinkin rankasti oksentanut.

Voimia sinulle ja tytölle paranemista😍

Käyttäjä minävaan00 kirjoittanut 30.04.2015 klo 12:22

Kiitos Jardin Prive ja elämänilohukassa viesteistä 😍

Tyttö oli eilen tiputuksessa sairaalassa,vähän oli kuivunut. Samalla tutkittiin onko noro tai rota,niin tänään tuli tulokset ja tytöllä onkin rota! Ilmankos ei tarttunut meihin. Ihmeen rankkana vain kun tuohan on pienten lasten sairaus usein.. nyt alkanut helpottamaan,eilen ei oksentanut kertaakaan ja kuumetta ei ollut enää kun pientä lämpöä mutta ripulia eilen oli varmaan 20 kertaa vielä,tänäänkin on vielä vähän ollut,mutta parempaa päivä päivältä. Juo paremmin mutta ruoka ei maistu vieläkään.

Musta vaan alkaa tuntumaan että mua alkaa taas väsyttää enemmän.. univelkaa ja stressi varmana tekee tätä. Ens viikolla kun tilanne helpottaa ni mä taas varmaan väsähän. Pitää yrittää vaan ajatella että se on ohi menevää..

yritän tänään imuroida,pitkästä pitkästä aikaa. Tänään on vappu,ei tunnu yhtään sille. Poikakaan ei pääse nyt kotiin,tuntuu kurjalle. Mutta niin se on parempi.. tytön tauti tarttuis varmana poikaan ja sitte olis poikakin taas sairaalassa. Mutta ikävä on poikaa kova. Mun pitää vaan kestää se ja nään ens viikolla sitten onneksi pojan taas.

Mies lähtee ens viikolla yhdeksi yöksi kurssille ja mä oon tytön kanssa yksin kaks päivää,mun on aina vaikee olla kun mies ei oo öitä kotona.. ja päivätkin kun mies on töissä niin on kurjempaa. Onneksi nyt on 3 päivää kotona.

Mulla ei jotenkin toimi ajatus kunnolla nyt. Tekis miel käyä nukkumaan mut haluisin saada imuroitua vapun kunniaksi. Sitte lupasin tytölle että puhaltelen ilmapalloja hänelle.
Kunpa tyttö nyt paranisi ettei tarvitsisi uusiks lähtee enää tiputukseen. Tuo ripuli kun on niin huono juttu suola ym tasapainon takia.

toivon kaikille mukavaa ja aurinkoista vappua ja viikonloppua 🌻🙂🌻
meillä menee vappu ihan tässä kotona,niin kuin aina. Me ei juoda oikein ikinä,siis alkoholia,viimeeks olen vuosi sitten.. hyvä niin,koska en osaa juoda kohtuudella.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 30.04.2015 klo 12:23

Hei, Minävaan00!☺️❤️

Miten tyttösi voi? Oletko sinä säilynyt terveenä?

Tuolla omassa ketjussani kertoilen, kuinka hankala olo on nyt. Haluaisin ottaa yliannostuksen. Mutta yritän selvitä ilman sitä ensi viikkoon. Sunnuntaina on tytön 16 v synttärit. Josko sen jälkeen, jos olo jatkuu näin pahana, hakeutuisin sairaalan päivystykseen. Päättäkööt siellä, mitä tehdään.

Kävin pyörällä kaupoilla. Ostin kirpparilta liinan, jonka pilkon ja laitan parvekkeen hyllykölle liinoiksi. Ostin tuohon tarkoitukseen jo maanantaina pyöreän liinan, pitää alkaa ompelemaan. Haluan laitta parveketta kivaksi, vaikka olo on muuten huono. Eri asia sitten, saanko mitään tehtyä.

Ystävä tulee lauantaina siivousavuksi. Olen ollut apuna hänen muutossaan, joka jatkuu homeen takia edelleen. Nyt hän tulee vuorostaan mulle avuksi. Ei täällä hirveästi tarvitse tehdä. Imuroida, laittaa tavarat paikoilleen, pestä lattiaa parista kohdasta, tiskata ja järjestää keittiö muutenkin kuntoon ja siivota WC. No, on siinäkin hommaa. Yritän saada jotain tehtyä ennen lauantaita.

Ajatukset siirtyvät koko ajan lääkkeisiin. Siirrän ne vähemmän näkyvälle paikalle.

Voimia päivääsi!☺️❤️☺️

Käyttäjä minävaan00 kirjoittanut 30.04.2015 klo 15:01

Hei Jardin Prive ja muut myös 🌻🙂🌻

oon saanut tytön vähän sittenkin juomaan tänään sitä apteekin mahatauti litkua ja musta tuntuu että se piristää tyttöä. Edelleen välillä ripuloi,mutta vähentynyt onneksi. Mulle ei ole mahatautia tullut,ihmettelen vaan että miksi koko viikon mun maha on aina välillä lorissu todella kovin ja välillä tulee oksettava/kuvottava olo ja mahaankin sattuu välillä. Voikohan mulla olla tota rota virusta kehossa mut mulla se ei sotke mahaa ns tarpeeksi että tulis ulos? En tiedä. Tai sit stressi tekee tätä.

mä sain imuroitua,ihme. Nyt väsyttää,haluisin käyä nukkumaan. En oo vielä saanut niitä ilmapalloja puhallettua,jospa tässä jossain vaiheessa. Miten voi tuntua et jaksaa vaan yhden asian ja päivä on siinä,tänään se oli imurointi. Ihan kun olisin itekkin kipee ollu koko viikon (en siis samalla tavalla kun tyttö mut jotenkin..) kun oon niin väsähtänyt. Inhotti kun yhestä virastosta soitettiin vähän aikaa sitten ja yhtään en olis jaksanu jutella mut pakko oli.. arg. En voinu sanoo etten nyt jaksa miettiä mitään.. olis niin paljon "helpompi" sanoa et mulla on mahatauti en nyt jaksa. Ymmärrän muiden väsymyksen ja haluan auttaa ja tukea,mutta omalle väsymykselle en jotenkin ikinä meinaa antaa lupaa,tuntuu et pakko vaan jaksaa,jaksaa siivota,miksi? Ei kukaan kuole siihen jos en siivoa,kunhan siis ees joku hygienia taso siis säilyy,mutta ei kukaan kuole jos en imuroi jos vaan lakasen. Mun on vaan niin vaikee antaa itelle lupa siihen että aina ei tarvitse jaksaa. Ja sit jossain vaiheessa ne voimat aina vaan sit loppuu kuitenkin kun yrittää liikaa.
nyt haluisin käyä vähän lepäämään,sen taidan tehdä. Tyttökin vaan makoilee ja katsoo telkkaria niin hyvin voin vieressä vähän levätä.

harmi kun tästä ei nää mitä toinen on kirjottanut koitan miettiä Jardin Prive mitä kirjoitit..😍

musta tuo on hyvä asia että ens viikolla annat lääkärin päättää menetkö osastolle,kerrot rehellisesti voinnistasi ja sano ettet pärjää kotona,et vaan jaksa nyt yksin. Mä uskon että sä pääsisit osastolle, se olis hyvä että pääsisit,eihän siellä tarvitse välttämättä kauaa olla,mut nyt sä tarvitsisit apua ☺️❤️☺️
jos mä asuisin sun lähellä mä tulisin sun luokse ja mentäis yhdessä sinne lääkäriin ☺️❤️☺️

mulla ei ole ketään kuka auttais siivouksessa koskaan.. siksi olen puhunut hoitajalleni et toivoisin siivous apua kotiin nyt ainakin tällä hetkellä.. en tiedä vielä saataisko. Sekin on sit taas osotus et pärjäänkö mä.. jaksanko mä tarpeeksi.. mitä muut ajattelee,olenko riittävä äiti sitten,sitä pelkään. Jos olisin rikas,ostaisin ite yksityiseltä siivous apua,mutta ei meillä ole sellasia rahoja. Mies sentään onneksi on saanut tän laman vai mikä nyt on? Ni pitää työpaikkansa ja mä olen eläkkeellä. Josta tuli mieleen et mun pitäs käyä kelassa. Ääh.. lähdöt on ollu tosi vaikeita taas pitkään. Mies on käynyt kaupassa tai sitten ollaan käyty yhdessä.

Nyt mä lopettelen ja käyn lepäämään,taas mua oksettaa,en tajua miksi?

Jardin Prive,kirjoittele,olet ajatuksissa ☺️❤️☺️ ja myös muut ihana olis lukea myös teidän kuulumisia ja ajatuksia 🌻🙂🌻
kaikille aurinkoa 🌻🙂🌻

Käyttäjä minävaan00 kirjoittanut 01.05.2015 klo 01:32

Uni ei tule,mistä lie johtuu. Lamictalin lisäyksestä vai mistä. No mikäs kiire tässä nukkumaan sinänsä ees on,aamulla saa onneksi nukkua pitkään.

Puhalsin illalla ilmapalloja tytölle. Tyttö on onneksi ollut pirteämpi tänään,kyllä se siitä.. jospa huomenna alkais ruoka ees vähän maistumaan ja elämä voittamaan tytöllä.
Kaikenlaisia tauteja sitä onkin. Onneksi menee ohi eikä ole pysyvä sairaus.
Oon varmaan todella outo ku mä olisin halunnu sen taudin,haluisin että saisin ihan "luvan" kanssa vaan olla ja maata ja sanoa hyvän syyn kanssa etten jaksa. Mut ei kun "terve" pitää vaan olla ja jaksaa. Ehkä mulla silleen kuitenkin on mieli parantunu koska mä nyt välillä jopa haluan tehdä asioita,mutta en sit kuitenkaan saa niitä tehtyä,kun meni monta viikkoa etten olis ees halunnu tehä mitään. Nyt ees vähän mielenkiintoa alkanu tulla lisää.

nyt mun täytyy kyllä yrittää uusiks unta,ensin tupakan käyn polttamassa ja sit unta päähän,toivottavasti! Hyvää yötä tai huomenta varmaankin 🌻🙂🌻 koska aamulla tää vissiin tulee vasta näkyviin.