.. Onkohan tämä vikatikkki -?

.. Onkohan tämä vikatikkki -?

Käyttäjä keskustelua aloittanut aikaan 06.01.2021 klo 06:05 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä keskustelua kirjoittanut 06.01.2021 klo 06:05

Heräsin uneen. Olin toivonut, luullut olevani hereillä, mutta havahduin uneen, olin unessa. En ollut yksin.

Olin kuin olisin ollut elossa. Enemmän elossa kuin elossa ollessa kun lapset olivat pieniä. Paljon esteitä silloin, ei ollut aikaa tietää eikä tuntea. Olin turva.

Nyt olin tässä itse, turvassa, vähän kuin tunnesaari, tämä paikka jossa heräsin, unessa.

Mies oli kuin ulappa. Unessa ulapalla. Etsi unessa saarta.

Tunnesaari kuin koti, jossa lapset kasvoi.

Ommella ei osattu, tikkiä pelaamaan kyllä. Opittiin.

• Muokattu kirjoittajan toimesta 3 kuukautta sitten. Syy: *
  • Muokattu kirjoittajan toimesta 3 kuukautta sitten. Syy: harvensin
Käyttäjä pala lasia kirjoittanut 06.01.2021 klo 14:26

Välillä unet ovat todentuntuisia. Vaikuttaa, että näit mieluisen ja turvallisen unen. Silloin ei tahtoisi edes herätä. Toivottavasti uni tarkoittaa sulle hyvää! On siinä ainakin sanoma: olet turvassa.

Käyttäjä kirjoittanut 06.01.2021 klo 17:21

Hei keskustelua. Herättyäsi. Miltä tuntui huomata olevansa hereillä?

Käyttäjä keskustelua kirjoittanut 07.01.2021 klo 08:55

Myönteinen olo oli herätessä.

Käyttäjä kirjoittanut 08.01.2021 klo 16:46

Hei keskustelua. Mitä sinulle kuuluu? Oletko ollut terveenä?

Käyttäjä keskustelua kirjoittanut 08.01.2021 klo 21:40

Juu, oli varotoimi käydä testissä, nuha ja päänsärky, tulos oli negatiivinen. Pari oireetonta päivää ja kävin ne pari työpäivää. Kiitos vaan kysymästä. Sulla vaikuttaa huolet vähenevän, mikä on kuin siunausta. Niin olen käsittänyt sen elämässä näkyvän. Tai ehkei se siltä näytä sen silmissä, jolle se ei meinaa mitään?

Käyttäjä kirjoittanut 09.01.2021 klo 13:05

keskustelua kirjoitti:
Juu, oli varotoimi käydä testissä, nuha ja päänsärky, tulos oli negatiivinen. Pari oireetonta päivää ja kävin ne pari työpäivää. Kiitos vaan kysymästä. Sulla vaikuttaa huolet vähenevän, mikä on kuin siunausta. Niin olen käsittänyt sen elämässä näkyvän. Tai ehkei se siltä näytä sen silmissä, jolle se ei meinaa mitään?

Miten niin huolet vähenevät, ja miten niin ei merkitse mitään? Minulla on huolia terveydestäni nyt enemmän kuin aiemmin. Mistä tiedän missä kohtaa syöpä saattaa uusiutua? Ja mikä siihen vaikuttaa?

Käyttäjä keskustelua kirjoittanut 09.01.2021 klo 19:08

Tuolla tarkoitin sinun viimeaikaisia kuulumisia joita olet kirjoittanut tänne. Syöpä... Leikkaus... Operaattorin vaihto yms. Hoidat asioitasi, saat hoidettua. Siunauksesta kirjoitin, siunaus ei merkitse monille mitään. Mutta sinulle se muistaakseni merkkaa muutakin kuin sitä sanaa. Siunausta kun toivon sulle, tarkoitan että toivon sun asioiden edistyvän ja kaikkea hyvää tapahtuvan.