Minun omat aiheet…

Minun omat aiheet...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2019 klo 21:01 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2019 klo 21:01

Asun ja elän.

Minä uudistun. Heitän vanhan minän pois ja uudistun. Olen kaksitahoinen nimimerkki. Minulla on piilo minä joka toipuu nyt rauhassa. Toivon turhaan että voisin olla entinen itseni, vaikka vain vähän aikaa. Kaikki muistot olen tuhonnut, ja aloittanut ihan kokonaan alusta. Olen myös treffisivuilla näin, vaikka siellä esittelen itseni tarpeenvaatiessa, ja kerron osoitteeni ja puhelinnumeroni. Täällä sitä ei taida voida tehdä. Haluaisin voida puhua itselleni, ja muille, siitä miltä minusta tuntuu kuin minulla on nämä edellytykset olla ihmisten kanssa tekemisessä, ja vähän muustakin.

Käyttäjä kirjoittanut 25.05.2019 klo 21:36

Voihan itku. 😥

Huomasin etten kyennyt tekemään mitään täydellisesti virheettömästi. Aina oli huoli omasta moraalista ja mielentyyneydestä päällä. Eikä altapäin tuntunut muutakuin ylilihavalta. 😥😥

En ymmärrä. Miksi näin olisi? 😥😥😥

Käyttäjä kirjoittanut 26.05.2019 klo 13:12

Päivällä

En ole itkenyt ( kyynelehtinyt nyyhkyttäen ) vuosiin. En myöskään ole ollut seksuaalinen vuosiin. Ehkä ne liityvät toisiinsa. Ei ole ollut syytä pettyä suhteeseen, kuin ei ole suhdetta. Mutta olisin voinut itkeä olosuhteitani. 😥

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 27.05.2019 klo 08:29

Hei Pikemiten, ei kai kukaan meistä onnistu tekemään mitään täysin virheettömästi? Tarkoitan että jos riittävän läheltä syynää niin aina löytyy korjattavaa. Mitä sulle on sattunut?

Puhuit jossakin toisessa ketjussa tauolle jäämisestä - jäisitkö tauolle omasta halustasi, vai mitä tarkoitit?

Käyttäjä kirjoittanut 27.05.2019 klo 09:45

soroppi kirjoitti:
Hei Pikemiten, ei kai kukaan meistä onnistu tekemään mitään täysin virheettömästi? Tarkoitan että jos riittävän läheltä syynää niin aina löytyy korjattavaa. Mitä sulle on sattunut?

Puhuit jossakin toisessa ketjussa tauolle jäämisestä - jäisitkö tauolle omasta halustasi, vai mitä tarkoitit?

Minulla on ollut vaikeuksia, psyykkisiä, en ole ollut kovin hyvässä kunnossa. Kirjoittelin tohon moniäänisten pastalle, ja muokkasin kirjoituksiani liikaa, meinasin joutua tauolle.

Käyttäjä kirjoittanut 27.05.2019 klo 10:27

Aamulla

Minun piti tehdä vähän paremmat tunteet, 😀 ja iloisemmat. 😁

Piti olla myötäelämisen taito, mielentyyneys, iloisempi mieliala, ja rakkauden tunteet. 😁

Rakkautta on monenlaista, on Jumalan rakkaus, Lähimmäisen rakkaus,  Suhde rakkaus, 😀😁 ja Avioliitto rakkaus. 😀😁

Käyttäjä kirjoittanut 27.05.2019 klo 15:55

Illalla

Nyt on vähän parempi olo, kuin oli eilen. 😀 Tunnelmaan vaikuttaa myönteisyys. 😁

Kävin psykiatrilla ja sain luvan kokeilla yhtä vanhaa lääkettä jota minulla on vielä varastossa. 😁

Käyttäjä kirjoittanut 28.05.2019 klo 08:16

Aamulla

Nukuin viime yönä 4 tuntia, eikä väsytä yhtään. 😀😁 Tunteeni menivät sukulaisteni mukaiseen järjestykseen, enkä saanut millään " lääkkeellä " unen päästä kiinni. 😁😀 Minulle vaihdettiin eilen " psykiatrilla lääkitystä " ja se veroitti heti yöuniani. 😁😀 Kuin jouduin luopumaan " tarvittavien lääkkeiden jatkuvasta käytöstäni. " 😁😀 Ja tämä kokeilu pitäisi " kestää 2 viikkoa," en tiedä miten saisin nukuttua sinä aikana. 😀😁 Mitenhän nämä veljenpoikani pärjäävät tuolle serkku-tytölle juomatottumuksissansa. 😀😁 Itse jäin aina altavastaajaksi. 😁😀

Käyttäjä kirjoittanut 28.05.2019 klo 11:55

Päivällä

Ei minusta ole vastusta, ei -negatiivista, ei +positiivistä. 😀😁 Kaikkinaiset juomatottumukset ovat verottaneet vastustuskykyäni huomattavasti. 😁😀

Tänään taidan vain laiskotella, ja pysytellä erillään pahimmista paikoista, joista voisin saada itseni kipeäksi. 😁😀 Huomenna on päivä uusi, ja nukutun yön jälkeen olen pirteämpi. 😀😁

Käyttäjä kirjoittanut 28.05.2019 klo 19:12

Illalla

Mysteerio; Olenko itse vai vaihdokas?

Mysteerio; Kaikenkatoavaisuuden tulosta vai ei?

Välillä koen olevani ja välillä koen olemassa oloni tunne-harha-aistimuksina olevan vaihdokas, oman persoonallisuuteni rajalla. Milloin minusta tuntuu tälläiseltä? 😆

Kokiessani etten sietäisi tälläistä käytöstä keneltäkään muulta, mutta itse käytäydyn sillä tavoin sietämättömästi. Haluaisin niitä ja näitä asioita tapahtuvan, mutta kuin ne sitten tapahtuisivat en välittäisikään niistä ja noista asioista, vain haluaisin ihan muuta. 😆

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.05.2019 klo 19:55

Kiitos viestistä.

Kyl mä uskon naapureista ja tuttavista et käyttäytyy niin, mut en olis uskonut perheenjäsenestä. Mä en va saa tyhmään kaaliini sitä.

Käyttäjä kirjoittanut 29.05.2019 klo 00:39

Yöllä en saa nukuttua kello on jo yli puolenyön. Eilen sama juttu. Ajatukset pyörivät AA-laisissa ja AA-ryhmässä, enkä saa nukuttua ja olen pirteä yöllä kuin olisi päivä.

Käyttäjä kirjoittanut 29.05.2019 klo 10:34

Aamupäivällä

Kävin Ankkurissa ruuanhaussa ja aamiaisella. Sain broilerin fileesuikaleita ja kermaa, riisiä minulla on itselläni. Siitä ruokaa pariksi päiväksi. Olen nyt nukkunut 2 yönä perä jälkeen 4 tuntia, onneksi voin ottaa päikkärit.

Käyttäjä kirjoittanut 29.05.2019 klo 14:16

Iltapäivällä

Pidän taukoa siitä AA-ryhmästä jossa olen käynyt ahkerasti. Viimeksi maanantaina, ja totesin etten hoida siellä enää itseäni, joten ajattelin vaihtaa AA-ryhmää jossa käyn. 😀

Käyttäjä kirjoittanut 29.05.2019 klo 17:41

Illalla

Minulla on treffit yhden miehen kanssa kohta. En ole tavannut häntä vielä kertaakaan, mutta happy pancakessa kuulosti ihan kivalta.

Käyttäjä kirjoittanut 29.05.2019 klo 20:35

Illalla

Treffini peruuntuivat, niinkuin tavallisesti.