minun ja äitini suhde

minun ja äitini suhde

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 05.10.2010 klo 11:49 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 05.10.2010 klo 11:49

Olen jo eilen illalla miettinyt yksinäni sängyllä, mitä tekisin enää. En uskalla oikee tehä mitään, koska pelkään vanhempien jättävän mut oman onnen nojaan ja kun en halua että tyttäreni jää ihan yksin.

Eilen mylly sai vettä, kun äiti ei ole laskuja maksanut ja kaikki 4 puhelinta sammuivat. Viime kuussa meni melkein ulosottoon mun 20 euron lasku, jota äitini ei suostunut millään maksaa.

SIskoni saa vanhemmilta polttopuuta, joten olen ajatellut että olisi kohtuus että äitini maksaa mulle sitten puh. laskut. Muuten en saa mitään.

Olen tänä vuonna antanut jo äitille 500 euroa (tv lasku) ja yli 700 euroa (laskuihin). Nyt tarvisi taas antaa. Olen itse kuntoutustuella, joten rahaa ei ole. Tai on sitä, jos vähennän entisestään ruuasta sitten ja kaikesta muustakin.

Tyttöni majailee, hiukan mun ja tytön tahdosta riippumatta. Kumpikaan meistä (minä ja tyttö) ei halua että tyttö on siellä. Mutta kumpikin pelätään että jos hän lähtee, niin hänellä ei ole enää asiaa sinne ja kun mä tarviin tytölle jonkun peräänkattojan, omien harrastuksien vuoksi.

Otin puheeksi tänään taas tytön kotiin tulon ja sain kauhian ryöpyn niskaani. Onneksi ei ole puhelinta, millä hän olis soittanut. Nyt tuli sanallisesti netin kautta ja kohta varmaan suoraan päin naamaa, kun hän tänne tuuppaa.

Alan olla todella väsynyt. Kärsin erinlaisista ongelmista. Mun tarvisi käydä muuallakin kun kotona, mutta en pysty käymään joka päivä jossain. Luulin vkl:n mahaongelmien jo hävinneen, mutta näköjään palasi nyt. Samalla ahdistus ja kaikki muutkin.

SOssu tietää tilanteemme ja siitä että tyttö majailee äitini luonna. He ovat tyytyväisiä että sillä on joku ”tasapainoinen” paikka. TYtön koulu menee hyvin ja muutenkin kaikki menee hyvin, joten heistä huolta ei ole.

Ehkä olen vaan niin tyhmä tämän asian kanssa. En muutenkaan jaksaisi ees ajatella mitään. Haluaisin asioiden olevan niin ettei tarvitse pelätä toisia ihmisiä ja asioita. Mutta en saa ongelmiini mistään apua. Vaikka lääkärini tietää asiasta ja kaikki muutkin, niin silti kukaan ei auta mua tai tule mun puolelle. Yksin on hieman vaikeaa taistella tuulimyllyä vastaam…