Minä, syöpä ja työ

Minä, syöpä ja työ

Käyttäjä Kata_K aloittanut aikaan 15.12.2017 klo 11:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 15.12.2017 klo 11:41

Tulossa Tukinetissä 2018!

Suomen Syöpäpotilaat ry aloittaa Minä, syöpä ja työ -ryhmächatit tammikuussa 2018. 🙂👍

Chatit on suunnattu työikäisille syöpään sairastuneille henkilöille ja ne järjestetään kevätkaudella ke 17.1. alkaen, aina joka toinen keskiviikko klo 20-21.30.

Chatissa voi keskustella ja kysellä kaikesta työelämään liittyvästä syöpään sairastumisen myötä.

Esim. saatat pohtia seuraavanlaisia kysymyksiä: Millaisia työelämän haasteita sairastuminen voi synnyttää? Missä asioissa työntekijä olisi kaivannut työpaikan tukea sairastuttuaan tai töihin paluun koittaessa hoitojen jälkeen? Miten sanoittaa syövän mentävä aukko CV:ssä? Minkälaisia hyviä kokemuksia on muille jaettavaksi?

Lisätiedot: https://www.tukinet.net/tiedotteet/nayta.tmpl?id=138

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 28.02.2018 klo 11:45

Hei ja muistutus!

Seuraava Suomen Syöpäpotilaat ry:n Minä, syöpä ja työ -ryhmächat on Tukinetissä tänään keskiviikkona 28.2. klo 20-21.30!

Chat on suunnattu työikäisille syöpään sairastuneille henkilöille ja siellä voi keskustella ja kysellä kaikesta työelämään liittyvästä syöpään sairastumisen myötä.

Esim. saatat pohtia seuraavanlaisia kysymyksiä: Millaisia työelämän haasteita sairastuminen voi synnyttää? Missä asioissa työntekijä olisi kaivannut työpaikan tukea sairastuttuaan tai töihin paluun koittaessa hoitojen jälkeen? Miten sanoittaa syövän mentävä aukko CV:ssä? Minkälaisia hyviä kokemuksia on muille jaettavaksi?

Tervetuloa mukaan!
🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 13.03.2018 klo 14:08

Hei,

Seuraava Suomen Syöpäpotilaat ry:n Minä, syöpä ja työ -ryhmächat on Tukinetissä keskiviikkona 14.3. klo 20-21.30!

Chat on suunnattu työikäisille syöpään sairastuneille henkilöille ja siellä voi keskustella ja kysellä kaikesta työelämään liittyvästä syöpään sairastumisen myötä.

Tervetuloa mukaan!
🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 11.04.2018 klo 08:27

Muistutus!

Seuraava Minä, syöpä ja työ -ryhmächat on Tukinetissä tuttuun tapaan tänään keskiviikkona 11.4. klo 20-21.30! Chat on jälleen kaksikielinen, joten tukea voi saada sekä suomeksi että ruotsiksi.

Chat on suunnattu työikäisille syöpään sairastuneille henkilöille ja siellä voi keskustella ja kysellä kaikesta työelämään liittyvästä syöpään sairastumisen myötä.

Chatin järjestää Suomen Syöpäpotilaat ry

Tervetuloa mukaan!
🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 07.05.2018 klo 16:42

Hei ja tiedoksi:

Seuraava Suomen Syöpäpotilaat ry:n Minä, syöpä ja työ -ryhmächat on Tukinetissä tuttuun tapaan keskiviikkona 9.5. klo 20-21.30!

Chat on suunnattu työikäisille syöpään sairastuneille henkilöille ja siellä voi keskustella ja kysellä kaikesta työelämään liittyvästä syöpään sairastumisen myötä.

Tervetuloa mukaan vaihtamaan ajatuksia ja kuulumisia sekä saamaan vertaistukea!
🙂👍