Millainen ilta siellä päin on?

Millainen ilta siellä päin on?

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 22.02.2013 klo 16:18 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.02.2013 klo 16:18

Mulla tuli tämmöinen hassu asia mieleen. Nyt kun alkaa joskus kevät, ni olisi kivaa tietää minkälainen ilma missäkin on. EI tarvi kertoa kaupunkia eikä mitään. Voi vaan sanoo mitä näkee ikkunasta ulos tai millainen ilma oli kävellessä tai jotain. Ota tostakin nyt sit selvää 🙂

Täällä ainakin tänään on taas niin masis ilma. Aurinko on tainut tippua taivaalta pois tai sit se on myyty. Tievarret on mustasta ja harmaasta lumesta täynä ja asfaltilla virtaavat kuravedet. Linnunlaulua muistaakseni aamulla kuulin, mut se taitaa olla unta.

Käyttäjä kirjoittanut 22.02.2013 klo 18:11

Täälä näkyy ikkunasta lumisia puita, lunta on niin paljon niissä, että oksia katkeilee.
Päivällä näin samasta ikkunasta kolme poroa keskellä tietä, vähät välittivät autoista, vähän ajan kuluttua menivät metsään. Rupesi haluttaan poronkäristystä.
Aurinko hetken aikaa paistoi mutta sitten alkoi tihkuttaa pakkaslunta ja tuli pimeää.
Yksi tähtikin taivaalla näkyy just nyt.

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 22.02.2013 klo 18:16

Täällä paistoi aamusta aurinko. joka tosin meni sitten pilven taa.
Talitiaiset lauleli titityytä. Nyt ihan Kiva ilma. muutama aste pakkasta
eikä edes tuule. Saa nähdä näyttäytyykö kuu tänä iltana🙂

Käyttäjä propeli kirjoittanut 22.02.2013 klo 19:43

Tänään sateli lunta ja aurinko paistoi🙂😉

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.02.2013 klo 17:35

harmaata ja masentavaa. Aurinko on tosiaan taidettu myydä ruottalaisille. Ehkä huomenna aurinko sit paistaa...

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 23.02.2013 klo 18:09

Samaa harmaata täälläkin☹️ Ei ole aurikoa näkynyt😟

Käyttäjä kirjoittanut 23.02.2013 klo 18:54

vai ruottalaisille ois aurinko myyty, täälähä se meillä on ja ihan ollaan suomalaisia met.
Ei voi kuulemma kevätpäivä paremmaksi muuttua, sannoo net jotka ovat tännään saaneet olla ulkona.

Käyttäjä kirjoittanut 23.02.2013 klo 19:05

laitan tähän nettikameran luontoon, siitä voi bongata villisikoja, bambeja ym eläimiä, jos vaan jaksaa käydä usein kattomassa.

http://www.eenet.ee/EENet/siga.html

Käyttäjä häiskä2 kirjoittanut 23.02.2013 klo 19:43

Tänään oli pari astetta lämmintä. Lumet tuli katolta alas. Muuten en osaa sanoa kun makasin peiton alla . Tää flunssa kituuttaa. Tulisi kunnon kuume. Onneksi piti vain huolehtia itsestäni.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 23.02.2013 klo 19:50

Kyllä se aurinko sieltä vielä paistaa ja sitten on sitäkin ihanampaa ☺️
Täällä näkyy kans harmaa taivas ja hankia. Lunta on puissa vähän. Ei mitään muuta kun ei kukaan naapureistakaan ole liikkeellä.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 23.02.2013 klo 19:51

Sen pistin merkille että päivä on onneks huimasti pidentynyt. Vielä puoli kuudelta oli melko valoisaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.02.2013 klo 13:13

JEE, AURINKO!!!
Ihanasti paistaa ja valaisee. On ihan keväinen olo. Pilvetön taivas.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 24.02.2013 klo 17:46

Jotenkin kuulaalta tuo taivas näyttää. Kun parvekkeen reunasta katsoo, ihan kuin olisi heinäkuinen ilta, jotain klo 23 aikaan.

Vähän kun alas sitten katsoo, ja lumen sitten huomioi, niin mielenkiintoinen yhdistelmä... Joo...

Käyttäjä propeli kirjoittanut 24.02.2013 klo 18:38

Ihana ilma aurinko paistoi ja nyt taivaalla möllöttää kuu🙂hyvää iltaa kaikille!😎

Käyttäjä repukka kirjoittanut 25.02.2013 klo 11:54

Aurinko paistaa ja lunta on paljon. Oikein hieno ilma. Minä vain en jaksa siitä nauttia. Toiset ihmiset piristyvät auringosta, minä en. Kevät ahdistaa minua. Tuntuu, että kaikki rumuus paljastuu, kun valo lisääntyy. Minä olen ruma, elämä on ruma, maailma on ruma. Minä en jaksa iloita. Ehkä joskus taas kykenen iloitsemaan niin kuin ennen?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.02.2013 klo 13:44

Repukka, se on totta että tuolla ulkona on kamalan näköistä jos maahan kattoo. On koirien jätöksiä, mustaa kamalaa lunta, pölyä ym ym. Näyttää että nurmikotkin on tallottu piloille. Mutta sitten kun katsoo taivaalle ja näkee sen auringon, ni on hiukan sellainen erinlainen fiilis. Kaikilla ei tälläi tapahu. Mut koitahan jaksella.

Täällä siis aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. Aamulla oli 10 asteen pakkanen, mut nyt ollaan +1 asteessa. Ihana oli kävellä kauppaan, mut takasin ei ollu painavan kärryn kanssa.

Olen myös huomannut että onneksi joko mun kirjoitusvirhe otsikossa tai sit se on tollaiseksi laitettu, ni te olette ymmärtäneet.