Kun mikään ei tunnu auttavan..

Kun mikään ei tunnu auttavan..

Käyttäjä cyaa aloittanut aikaan 21.01.2010 klo 23:02 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä cyaa kirjoittanut 21.01.2010 klo 23:02

Moi vaan!

Olen ”aloittelija” tällä saitilla ja ajattelin kokeilla kirjoittaa omista tuntemuksistani ihan näin alkuun. Rakastan kirjoittamista, mutta en koskaan osaa kirjoittaa itsestäni – se on ylitsepääsemättömän vaikeaa. Tarinoita osaan kirjoittaa, etenkin uusista maailmoista ja ihmeellisistä olennoista.

Olen lapsesta saakka pitänyt itsestäni huolta ja muista perheenjäsenistä. Olen liian kiltti ja vastaan en osaa sanoa. Olen hyvin arka ja käperryn kokoon, kun joku korottaa ääntänsä. Olenkin hyvin herkkä ja syytän itseäni jokaisesta virheestä. Usein ihmettelinkin, miksi edes olen täällä. Välillä ajattelinkin, että universumi on tehnyt jossakin laskuvirheen ja päästänyt väärän ihmisen maailmaan. Olen toisin sanoan sitä 2-luokan tavaraa. Nyt minä vain yritän rämpiä eteenpäin tässä pimeässä maailmassa. ☹️

Loppujen lopuksi onkin sitten käynyt niin, että kymmenen vuoden taakka tuli liian painavaksi. Painolastia oli niin paljon, etteivät aivot enää kestäneet sitä, ja tällä hetkellä yritänkin irtautua vaikean masennuksen kahleista. Nyt tuntuu siltä, että mikään ei auta ja välillä olo on niin onneton, ettei ole halua tehdä mitään.

Oli myös todella vaikeaa käydä hakemassa apua, koska olen niin arka ihmisten lähellä. Onneksi uskalsin kysyä, josko minun olisi mahdollista saada apua. Vaikeaa se oli, mutta nyt minä käyn keskustelemassa kerran viikossa ja napsin lääkkeitäkin. Tällä hetkellä on harkinnassa uudet lääkkeet, koska näistä nykyisistä ei näytä olevan apua. 😞