Kumpa löytäisin oikean tien…

Kumpa löytäisin oikean tien...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 11.07.2021 klo 21:29 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 11.07.2021 klo 21:29

Elämässä tapahtuu hyviä ja huonoja asioita, joiden kanssa on pärjättävä, vaikka ei tekisi mieli. Nyt olen aloittanut autokoulun ja minun pitäisi mennä työhön. Ajattelin soittaa TE-toimistoon ja kysyä onko minulla mahdollisuuksia päästä palkkatuettuun työhön. Jos on voin hakea työpaikkaa jota olen jo harkinnut hakevani. Kelalta odotan päätöstä työhön perehdyttämisestä, mutta en taida jäädä odottamaan sen päätöksen syntyä. Kuvittelen osaavani hoitaa työhön hakemiseni itse, ilman apua.

Käyttäjä kirjoittanut 31.08.2021 klo 21:00

Olen kuunnellut radio iskelmää tänään.

Minä kadotan nykyään todellisuudentajuni kovin helposti, siitä seurauksena minulla on pitkiä pätkiä ajatuksenjuoksua jota en ymmärrä yhtään millään tavalla, josta syystä en välitä riittävästi muista henkilöistä ja ajan, paikan, ja tilanteentajuni toimii  😀😴💥 Ja koen tulevaisuuden jotenkin UTOBISTISEKSI!

Näen tulevaisuuteni muodostumisen määrätynlaiseksi riippuen siitä keitä henkilöitä siihen liitetään ja millaiseksi heidän osuutensa tulevaisuudessa määräytyy 💥😀😴 Sekä tämän kaiken määräytymisessä tulevaisuudessa vaikuttavien henkilöiden oman tahdon vaatimukset.

 

Käyttäjä kirjoittanut 01.09.2021 klo 07:23

Mietin mitä voisin tehdä tulevaisuudessa toisin, kuin millaiseksi tulevaisuuden määräytyminen määrätynlaiseksi edellyttää.  Voinko hyvällä omallatunnolla tehdä aivan toisella tavalla kuin tulevaisuudessa vaikuttavat voimat sanelevat minut tekemään.  😍💥

Tulevaisuus on turvallinen, ja ystävällisiä henkilöitä täynnä!

Käyttäjä kirjoittanut 01.09.2021 klo 08:59

💗  luotetaan siihen että näin on 👍

Käyttäjä kirjoittanut 02.09.2021 klo 14:43

Minulta on menneet halut aloittaa työnteko.

Käyttäjä kirjoittanut 02.09.2021 klo 17:31

Joskus jos miettii mitä kaikkea hyvää yhdestäkin päivästä työssä voi olla, voi olla että alkaa kiinnostaa... ?

Käyttäjä kirjoittanut 04.09.2021 klo 07:59

Minusta tuntuu etten aina hallitse psyykettäni. Olen usein huomannut etten kyennyt tulemaan toimeen huomiotta samalla tavalla kuin huomioituna. Muiden henkilöiden panos kaikessa on ollut ratkaisevan tärkeä. Kiva kuin sinä keskustelua kommentoit tekstejäni. Olen saanut niistä paljon.

Käyttäjä kirjoittanut 04.09.2021 klo 12:14

Tuo niin totta. Jos lääkärillä olisi antaa aikaa, sinä aikana aitoa kiinnostusta apua hakevaan ihmiseen ihmisenä, ei vain maksavana asiakkaana, tai yhtenä oven takana odottavista potilaista, niistä hetkistä oisi enemmän apua kuin masennuslääkkeistä.

Käyttäjä kirjoittanut 05.09.2021 klo 06:09

Sinun sanoissa on usein jotain piristävää, tavassa ilmaista on jotain uniikkia Pikemiten. Kiitos.

🌷

Käyttäjä kirjoittanut 05.09.2021 klo 07:52

Normaalista masennuksesta kokemuksia. Minulla on vain ns.skitsofrenia, joka oireilee kuten kuuluukin tehdä, ajatukset saavat lisää tuulta ja voimaa poikittaisista ajatuksista joita en ole ajatellut loppuun asti, ja siellä ilmenee outoja muiden ajatuksia, jotka ajoittain vierailevat päässäni, kuin vauhdittamassa ajatuksien kulkua.  Siitä huomaa olenko viitsinyt ajatella itsenäisesti asioita jotka tarvitsevat ajatuksiani tullaksensa todellisiksi ajatuksiksi.  😁😂👻

Käyttäjä kirjoittanut 05.09.2021 klo 12:51

Itsenäinen.aktiivisuus on haasteellista vaikkei päässä muiden.ääniä kuin omansa kuulisikaan. 😁🙄

Käyttäjä kirjoittanut 05.09.2021 klo 16:58

Itsenäisyys on kyllin vaikeata ilman aktiivisuutta, josta tulee mieleen seksuaalinen aktiiviisuus. 😁💓💓💋

 

Käyttäjä kirjoittanut 07.09.2021 klo 15:36

Kävin psykkanpolilla sairaanhoitajan juttusilla. Menin apteekkiin, ja kauppaan, josta löysin tehosekoittimen halvalla. Tulin kotiin ja laitoin ruuan uuniin lämpiämään. 😁😴

Käyttäjä kirjoittanut 08.09.2021 klo 19:28

Sain yhden tilaamani kirjan tänään postissa. Illalla menen saunaan, jota olenkin jo kovin paljon kaivannut. Mielessäni on ottaa löylyt ja käydä pesulla, laittaa puhdas yöpaita päälle.

Illalla saunan jälkeen nukkumaan ja pitkät yöunet ihan aamuun asti. 😴💤💤💤

Huomenna on uusi päivä, joka alkaa aamusta ja loppuu iltaan, hyviä öitä!  😴💤💤💤